יניב מלינרסקי ו-ACC משלבים כוחות

yaniv

מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל ויניב מלינרסקי, מבכירי ענף הפרסום (לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון) פותחים לראשונה בארץ, סדנת הכשרה למנהלי קריאייטיב. הסדנה הנקראת Creative Executive תיתן מענה מקצועי והכשרה מסודרת הנדרשת להצלחה בתפקיד מפתח זה. הסדנה מיועדת למנהלי קריאייטיב צעירים, קופירייטרים וארטדיירקטורים מוכשרים שנמצאים במסלול קידום לתפקיד ניהולי במשרד הפרסום.

הקורס מורכב משלושה מפגשים קבוצתיים בני שעתיים כל אחד, ושלושה מפגשי יעוץ אישיים ופרטניים בני שעה כל אחד. תכני הקורס כוללים את כל התחומים החדשים בהם עוסקים ויעסקו מנהלי הקריאייטיב הצעירים עם כניסתם לתפקיד החדש, החל מניהול יעיל יותר של התהליך הקריאיטיבי, דרך פיתוח מוטיבציה אצל אנשי קריאיטיב ועד כלים לגיבוש צוות קריאייטיבי מנצח, שיפור התוצר הקריאיטיבי, עבודה ישירה מול לקוחות ועוד.

יניב מלינרסקי ו-ACC משלבים כוחות
יניב מלינרסקי ו-ACC משלבים כוחות

יניב מלינרסקי: "בשנים האחרונות ליוויתי בארץ ובחו"ל לא מעט מנהלי קריאייטיב צעירים שבאופן טבעי נתקלו בקשיים מקצועיים שונים עם כניסתם לתפקיד הניהולי הראשון שלהם. התכונות שהובילו אותם לקידום המקצועי, לא בהכרח מספיקות להם כדי להצליח בתפקיד הניהולי וזה שהיית 'ביצה קריאייטיבית' מוצלחת, לא אומר שתגדל אוטומטית להיות 'תרנגולת ניהולית' מוצלחת. יש צורך אמיתי בתחום, בהכשרה ובהשלמה מקצועית ניהולית. מבחינתי זה סיפוק אדיר לשתף אחרים בניסיון הרב שלי בתחום".

מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן והמנהל המקצועי של מכללת ACC תרצה גרנות: "מאז הקמתה, מובילה המכללה את ההכשרה המקצועית של ענף הפרסום בארץ, ופתיחת סדנה ראשונה בארץ למנהלי קריאייטיב מהווה התפתחות מקצועית טבעית לכלל תוכניות הלימוד שהמכללה מציעה. כמי שחיים ונושמים פרסום, אנו ערים למגמות ולדרישות הענף המגיעות מאנשי הקריאייטיב ומהמשרדים עצמם בארץ ובעולם, ומכירים בצורך התמידי להתפתחות וההתמקצעות של הענף".

הקורס הראשון יפתח ב-7 בפברואר במכללת ACC תרצה גרנות בשד' יהודית 35 בתל אביב. 3 מפגשים בני שעתיים כל אחד יתקיימו בימים 7.2, 21.2 ו-4.2. שלושת המפגשים האישיים, בני שעה כל אחד, יתואמו פרטנית עם המשתתפים. מחיר הקורס בהרשמה מוקדמת (עד סוף חודש ינואר) 4,850 ₪, בהרשמה מאוחרת (אחרי 1 בפברואר 2012): 5,250 ₪. לפרטים נוספים: יוספה לבריק בלזר, 0523-654931.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. מגניב שיניב מלינרסקי מעביר סדנה איך להיות מנהל קריאטיב טוב. זה קצת כמו ששרה נתניהו תעביר סדנה על איך להיות רעיה טובה.

  2. מזל שיש אנשים כמו יניב ומיכאל ש
    מתעלמים מחבורת המפוטרים הממורמרים, ושאר פירורי התעשייה שיוצאים כאן מהחורים ומקיאים את הבורות ובטיפשות שלהם כאן בעילום שם ותוך כדי התקרבות לחציית גבול לשון הרע. ראו הוזהרתם

  3. [Comment ID #85324 Will Be Quoted Here]

    קשקוש
    אני מכיר כמה וכמה מנהלי קריאייטיב צעירים, שלא היה מזיק להם
    לקבל קצת הדרכה מהסוג הזה.

  4. הצעות לעוד קורסים ב-ACC:

    מבוא לפרילנס (שוטף +90),
    טראפיק למתקדמות,
    מתקציבאית לסופר,
    עברית לביצועיסטים,
    טנטרה לפקידות קבלה,
    מדיטציה למנהלות מדיה,
    סדנאות הומור עצמי למנהלי לקוחות

  5. acc – בוא תהפוך את הכישרון שלך למסחטת כספים.

    זה רק הולך ונהיה איתכם רע, ורע עוד יותר.

  6. אויי נו ACC בחיאאאאאאט, מה קרה לכם?
    בבקשה אל תיפלו למקום הגרידי של הקורסים המומצאים האלה.
    באהבה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים