מותג העוגות והעוגיות לחמי משיק מהלך רחב היקף

קונדיטוריית לחמי יוצאת במהלך השקה רחב
קונדיטוריית לחמי יוצאת במהלך השקה רחב

לחמי, מותג העוגות והעוגיות הוותיק והאיכותי, מכריז היום, על מהלך רחב היקף העומד לשנות את פני מדף המאפים בסופרים וברשתות השיווק. במסגרת המהלך, תגיש לחמי לראשונה בישראל, מאפי פרימיום איכותיים ויצירתיים, ברמת איכות של קונדיטוריה, בתוך רשתות השיווק ועל המדפים בסופר.

קונדיטוריית לחמי יוצאת במהלך השקה רחב
קונדיטוריית לחמי יוצאת במהלך השקה רחב

רוני ויינשטיין, יו"ר לחמי, מנכ"ל ויסוצקי, בעלי לחמי: "עולם המאפה לא מתחיל ונגמר בסופר, עם המאפים הארוזים שהצרכנים רוכשים שם. קיים עולם שלם, גדול ומתפתח של קונדיטוריות פרטיות ורשתות קונדיטוריה. ניתן היום למצוא בכל פינה עירונית או שכונתית, קונדיטוריה היודעת לספק מאפים איכותיים עם חוויה צריכה. במקביל, אנו עדים למגמה הולכת ומתגברת של צרכן ישראלי אשר פיתח טעם ייחודי ותר אחר מוצרים איכותיים. מתוך התובנה הזו, אנו יוצאים במהלך השקה מחודש בו אנו מציעים לצרכן מוצר ברמה של קונדיטוריה – על מדפי הסופר במחיר מאוד נגיש. אלטרנטיבה זו הרבה יותר טובה איכותית לעומת המוצר הארוז שהכיר עד כה".

"לחמי החלה כקונדיטוריה משפחתית בנהריה לפני 30 שנה ומהר מאוד החלה לספק את מוצריה בסופר. היום, 'לחמי' תציע לצרכן מוצרי מאפה של קונדיטוריה חדשנית, יצירתית ומעודכנת, העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ומפתיעים, מאפים הנאפים בשיטות מסורתיות ובעבודת יד. אנו מעניקים לצרכן מאפים של קונדיטורית בוטיק אבל נגישה-בכל מקום וזמינה-בכל רגע, גם בקניה השבועית הרגילה שלו".

את המשימה של 'לחמי' להיות החלופה האטרקטיבית ביותר על מדפי הסופר ולהציע לצרכן מוצרי קונדיטוריה איכותיים, משיגה החברה באמצעות הקמת מחלקת מו"פ ובראשה שף קונדיטור מהשורה הראשונה ובעל ניסיון בינלאומי עשיר. במוצרים החדשים ניתן למצוא קלאסיקות כגון עוגיות סבלה צרפתיות, בסקוטי של פירות, אגוזים ודגנים, עוגיות ספקולוס, קרוק שקדים וחמוציות וכן עוגות שמרים ארטיזנל, בשילובי טעמים חדשניים ויצירתיים. החזון של החברה הינו להביא לצרכן מאפים קלאסיים אשר עברו תרגום לאמירה עכשווית, עם נגיעה עדכנית וטרנדית.

"יש צורך הולך וגובר למאפה איכותי" אומרת שלי אברהם, מנהלת השיווק של לחמי, "וצורך זה מקבל יותר ויותר מענה ע"י קונדיטוריות ברחוב. מנגד, הצרכן מתפתח ומחפש פתרונות, בדגש על פתרונות איכותיים, גם לבית. זמן ונוחות הם פרמטרים שנשארו חשובים עבורו וכמובן שישמח למצוא את הפתרונות האיכותיים הללו, במקום הקניה השבועי הקבוע שלו על חשבון הקניה בחנויות המתמחות" וכל זאת במחיר הגון ונגיש".

"חשוב להבין שלחמי, בניגוד לשאר המותגים, מתמחה במאפה. אנו בחברה עוסקים ומתמקצעים אך ורק בתחום האפיה, דבר המעניק לנו יתרון מול חברות העוסקות במגוון קטגוריות מזון. עובדה זו מאפשרת לנו למעשה להציע לצרכן מוצרי קונדיטוריה ברשת הרגילה שלו, תוך הקפדה על חדשנות, התבססות על חומרי גלם איכותיים, עבודת יד ואהבת אפיה. אנו מאמינים כי עובדה זו תביא בסופו של דבר לבחירה של הצרכן באלטרנטיבה של לחמי על המדפים".

ב'לחמי' רואים בשוק "מאפי פרימיום של קונדיטוריה" בסופר, אליו הם נכנסים, מנוע צמיחה של כלל תחום המאפה.
"ענף מוצרי המאפה, הינו ענף דינאמי", אומר רוני ויינשטיין , "והינו אחד מהענפים שצמחו בעולם במהלך שנת 2010 ו-2011. שוק העוגות ועוגיות הפרימיום מוערך בישראל ב-400 מיליון ₪ בשנה ואנו מתכוונים להגדיל אותו".

"מקרה הבוחן שלו הוא מה שקרה לקטגוריות קומודיטי בהן הושק סגמנט פרימיום. המעניין ביותר והקרוב ביותר עבורנו הוא שוק הלחם, בו החלו להופיע על מדפי הסופר לחמי פרימיום ולחמים מיוחדים. התוצאה הייתה שקטגורית הפרימיום גדלה וצמחה בחדות והנפיקה רווח גדול יותר לקטגוריה. אך מעניין יותר הוא שמגמת המכר של הלחם הבסיסי לא נפגעה ואף צמחה גם היא. זו המטרה שלנו בשוק המאפים. להציג טעם, מגוון ואיכות בקנה מידה אחר, בתוך הסופר. ולכן אנו גם זוכים לשיתוף פעולה ולברכת דרך צלחה מכל השותפים שלנו ברשתות השיווק".

המחיר של סדרות המאפים הותיקות של לחמי, לא ישתנו, על אף שדרוגם. מחירי הסדרות החדשות ינועו בין 19.5 ש"ח לעוגיות סבלה 200 גרם ולסדרת עוגיות הספקולוס (באריזה המכילה 28 צמדי עוגיות אישיות), ו-25 ש"ח לסדרת עוגות קראנץ הארטיזנל הייחודיות.

"לחמי מייצרת מוצרי קונדיטוריה, תוך שימוש בחומרי גלם האיכותיים ביותר", אומרת שלי אברהם, "ויחד עם זאת, המחירים שלנו ביחס למדף בסופר הינם תחרותיים מאוד. מנגד הם נמוכים משמעותית ממחיר עוגות הנמכרות בקונדיטוריות שמחוץ לסופר ומהווים אלטרנטיבה מצויינת למוצרי המאפה היקרים שנמכרים שם".

כאמור, 'לחמי' תשקיע בהשקה 5 מיליון ₪ והיא צפויה לכלול גם קמפיין טלוויזיוני רחב, מבית מדרשו של משרד הפרסום ראובני-פרידן. למעשה המיתוג מחדש ופתיחת הקטגוריה החדשה הן מהלך ראשון של חברת ויסוצקי, מאז רכשה לפני כשנה את 'לחמי' ובכוונת החברה להמשיך לתמוך ולתת רוח גבית ל'לחמי', שצפויה מצידה להמשיך ולהשיק לאורך השנה, סדרות מאפים חדשניות נוספות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים