פרסומת: התינוק החדש של שקע ותקע עכשיו גם בפריים טיים בטלוויזיה

DAV_0490

חברת החשמל עלתה בקמפיין הסברה חדש, שמטרתו להעלות את המודעות ליתרונות הגז הטבעי בייצור החשמל ואת פעילויות החברה לשמירה על איכות הסביבה. הקמפיין, בכיכובם של שקע, תקע והתינוק החדש, עלה בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט, במגזר הכללי, החרדי, הערבי והרוסי, וימשך כשישה שבועות. עלות הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי אנד ורשבסקי, מוערכת בכ-6 מיליון שקלים.

הקמפיין האחרון של חברת החשמל עלה לפני כשלוש שנים, עם סדרה של 3 סרטוני הסברה לבטיחות בחשמל. במהלך השנה האחרונה, מאז נכנס הגז משדה תמר באפריל 2013, חל שינוי מהותי בתמהיל הדלקים של חברת החשמל ויותר מ-50% מהחשמל מיוצר כיום בגז טבעי הידידותי לסביבה. על כן, וכחלק מחיזוק האג'נדה הירוקה של חברת החשמל, הוחלט לצאת בקמפיין הסברה.

שקע ותקע גייז עם תינוק חדש - צילום: יוסי וייס
שקע ותקע גייז עם תינוק חדש – צילום: יוסי וייס

סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, אורן הלמן: "במהלך השנתיים האחרונות חברת החשמל עוברת שינוי מהותי באופן הטיפול בתדמיתה השלילית, כאשר הערכים העומדים לנגד עיננו הם: שקיפות ופתיחות, תוך יצירת קשר בלתי אמצעי עם הציבור. זאת, לצד שינויים דרמטיים בתמהיל הדלקים המשמשים לייצור החשמל – עם כניסת הגז מתמר. כאשר כיום, עיקר הייצור הינו מגז טבעי. שקע ותקע הוכיחו שהם מותג מנצח ולאור השינויים המהותיים המתרחשים בחברה הוחלט לצאת בקמפיין, תחת מסר קיימות, המהפכה הירוקה וכניסת הגז הטבעי המשפר את איכות החיים של כולנו, בראש ובראשונה על מנת לשקף המידע לציבור".

שקע ותקע גייז – גאג של Nir Falay

שקע ותקע גייז - גאג של Nir Falay
שקע ותקע גייז – גאג של Nir Falay

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. באמת קצת חסר טעם ומאוד מילולי לקרוא לזוג הומאים שקע ותקע
    הומור קצת חולני בשביל מינסטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים