מכבי הום טור 4 – והפעם הופעות פרטיות של הסטנדאפיסט חן מזרחי בסלון שלכם

מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4

פרויקט מכבי הום טור הושק ביולי 2010 כדי להגשים את אחת הפנטזיות הגדולות של המין האנושי מימים ימימה – סיבובי הופעות של אמנים גדולים בדירות של מעריציהם. האמן האהוב עליכם בהופעה פרטית בסלון שלכם, מולכם ומול כל מי שתבחרו להזמין לדירתכם.

את סיבוב ההופעות הביתיות הראשון הוביל שלומי שבן. שישה זוכים מאושרים מרחבי הארץ זכו להופעה פרטית ואינטימית של שבן עם פסנתר אצלם בבית. כדי לזכות בהופעה, המתמודדים התבקשו לשלוח יצירת sleeve face: תמונה שמשלבת עטיפת דיסק או תקליט. התקבלו עשרות יצירות מופלאות, שבזכותן התחרות זכתה לאזכור מיוחד באירוע ההשראה השנתי של גוגל.

את מכבי הום טור השני הובילו אסף אבידן והמוג'וז. התחרות הושקה עם פרק ראשון של סאונד צ'ק: סיטקום מוקומנטרי שמציג יום מאחורי הקלעים של מופע הום טור. הפעם הגולשים התבקשו לשלוח את תמונת הרוקנרול האולטימטיבית. התמונות הרוקיסטיות האיקוניות ביותר זיכו את יוצריהן במופע ביתי של ההרכב.

במכבי הום טור השלישי כיכב אביב גפן, עם תחרות גולשים מאתגרת במיטב המסורת של הפלטפורמה: שיחזור תמונת ילדות. היצירות המרגשות והמצחיקות שנשלחו לתחרות, יחד עם פרק נוסף בסדרה הקומית סאונד צ'ק, הובילו לזכייה של מכבי הום טור עם אביב גפן במקום השני בתחרות EXTREME CONCEPT של אייס.

השנה, מכבי הום טור חוזר בפעם הרביעית ובליהוק מפתיע: כוכב סיבוב ההופעות הפעם הוא מניית הצחוק הרותחת חן מזרחי. מזרחי הוא מגיבורי הרשת הבולטים בישראל ובעמוד הפייסבוק השוקק שלו יותר מ-200 אלף מעריצים פעילים. מזרחי גדל בשכונת התקווה ועתיד היה להיות ספורטאי מצטיין, הוא החל להשתעשע ברשת החברתית לאחר שנפצע ועד מהרה נוספו לו עוד ועוד עוקבים שהגיבו לכל בדיחה ולכל סרטון שהעלה. היום הוא מופיע על במות בכל רחבי הארץ וגודש אולמות. כדי להציע את מועמדותכם לתחרות עליכם לצלם תמונה של סבתא שלכם מככבת בפרסומת לבירה מכבי.

מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4
מכבי הום טור 4

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים