תקציב הפרסום של חברת אזורים עובר למקאן תל אביב ■ היקפו מוערך בכ-8 מיליון ש"ח

אילן שילוח || קרדיט: Gal Topaz
אילן שילוח || קרדיט: Gal Topaz

חברת הנדל"ן הישראלית 'אזורים' אשר הוקמה ב-1964 על ידי חברת שיכון ופיתוח לישראל והכשרת היישוב ומאז 2011 נמצאת בשליטת איש העסקים הרשי פרידמן, מודיעה כי תקציב הפרסום שלה, המוערך בכ-8 מיליון ש"ח עובר למשרד הפרסום מקאן תל אביב (מקאן אריקסון) וזאת לאחר הליך המכרז בו השתתפו מספר משרדי פרסום מובילים, בהם יהושע\TBWA ואדלר חומסקי & ורשבסקי, שם נוהל התקציב בשנתיים האחרונות.

ריצ'י האנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב: "אנו שמחים וגאים על הבחירה של חברת אזורים, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, במקאן להובלת האסטרטגיה והמהלכים הפרסומיים בשנים הקרובות. בשוק הנדל"ן ישנה תחרות גדולה ואתגרים רבים, ואנו מצפים לבסס עם אזורים שיתוף פעולה פורה וארוך שיאפשר לנו להעפיל יחד לפסגות חדשות".

קארן אבנם, מנהלת חטיבת הלקוחות של אזורים: "אני מברכת ומאחלת הצלחה רבה לשותפים החדשים שלנו, אשר מחזיקים במוניטין, ידע וניסיון עשירים בתחומם. אני מאמינה כי יחד איתם נוכל לעמוד בכל האתגרים המשמעותיים ששמנו לעצמנו בשנים הקרובות. תכנית העבודה של אזורים בשנים הקרובות מתאפיינת בהשקת פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשוק הנדל"ן, קפיצת מדרגה בתפיסת המותג ובכניסה לעולמות האינטרקטיב והחדשנות במערכת היחסים עם לקוחותיה".

יח"צ:
אזורים היא אחת מהחברות הגדולות, המנוסות והיציבות בישראל בתחום הבנייה למגורים. אזורים פועלת כבר 50 שנה ומקימה פרויקטים בכל רחבי הארץ מבאר שבע ועד נהריה. לאחרונה השיקה חברת אזורים את פרויקט השכונה הפרטית הרצליה הילס ובקרוב תשיק גם את מגדל המגורים הגבוה בישראל אזורים טאוור ברמת גן. אזורים מספקת ללקוחותיה חיי קהילה הנהנים מחוויית מגורים איכותית לצד פרויקטיי יוקרה. אזורים הינה חברה ציבורית בבעלות איש העסקים הרשי פרידמן; מנכ"ל החברה הוא דרור נגל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים