חני נחמיאס מחלטרת

מזבלה

'משפחה חדשה' ארגון לקידום זכויות המשפחה בישראל החזיר לחיים פרסומת טלוויזיה ישנה של דרורי שלומי בכיכובה של חני נמיאס. לא רק שמשפחה חדשה החליטה לנסות למנף את הנוסטלגיה הזו, היא גם "שידרגה" אותה עם כתוביות מובי מייקר.

flixcoil3521051-flixcoil3521051-novid

בנוסף הארגון מחפש שחקנים וניצבים לקמפיין החדש שלהם, אתם מוזמנים לשלוח מייל:

אנחנו מחפשים שחקנים לטובת סרטון פרסומת חדש של הארגון, התפקידים שאנחנו מחפשים הם: אבא, אמא, ילד, ילדה, סבא וסבתא. אם אתם בעלי כלבים זה יכול להיות מצוין. נשמח אם תשלחו לנו צילומים שלכם ותקציר למה אתם מתאימים לתפקיד. ההשתתפות היא בהתנדבות, בכל זאת, מלכ"ר. את פרטי יצירת הקשר והתמונות אתם מוזמנים לשלוח למייל [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. [Comment ID #30455 Will Be Quoted Here]

    במקור זו פרסומת טלוויזיה מלפני 3 שנים של דרורי שלומי, כמובן שבמקור לא היו הסליידים האלו, אבל עכשיו הארגון ערך אותה והוסיף את הסליידים בתקווה שהיא אולי תתפוס ברשת.

    מהמייל שמשפחה חדשה שלחה לנו , הבנתי שמדובר בפרסומת חדשה, טעיתי ותיקנתי 🙂

  2. [Comment ID #30438 Will Be Quoted Here]

    אה זה לא מדויק, מסתבר שזו פרסומת מלפני שלוש שנים שהארגון החליט להחזיר לרשת, הם הוסיפו את הסליידים במקום החלק של דרורי שלומי.
    דרורי משקיעים 🙂

  3. זו פרסומת אמיתית לטלוויזיה או סרטון רשת? זה נראה כל כך חובבני, עם הפאוורפוינט בסוף של השקופית ההולכת וקטנה של "משפחה חדשה", ופונט המרים שמגיע מיד אחר כך על הרקע הוורוד. קשה לי להאמין שזה משהו ששוחרר לטלוויזיה.
    וגם מה הקטע של ילדה ששואלת בקול מתוק אם הנסיך שבר את הכוס, ואז נופלת עליה שקופית אבל שחורה והקריין נוהם בדרמטיות על נישואים אזרחיים? בשביל מה אלמנט ההפחדה פה? כולה זכויות המשפחה בישראל, זה לא תשדיר נגד תאונות דרכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים