תשדירי בחירות 2013: ויצו וריקי בליך למען ייצוג שוויוני של נשים בממשלה הבאה

dsda282

"אז גם את עכשיו בעוד יום במשרד? ואחרי זה בבית? ואחרי זה … שוב במשרד? רוצה שהממשלה תתנהל כמוך? הצטרפי למאבק של ויצו והפיצי הקריאה ליצוג שוויוני לנשים בממשלת ישראל!". השחקנית ריקי בליך בקמפיין בחירות חדש של ויצו למען ייצוג שוויוני של נשים בממשלה הבאה.

גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, אשר מובילה את הקמפיין, אמרה היום: "הייצוג הדל של נשים בכל מוסדות השלטון ובתהליכי קביעת המדיניות מקומם וחייב להשתנות. בממשלת ישראל הנוכחית מכהנים 31 שרים ,מתוכן שלוש שרות בלבד- 9%. בקבינט המדיני-בטחוני לא חברה אפילו לא שרה אחת. לעומת זאת, במדינות אירופה ואוסטרליה שיעור הנשים החברות בקבינט הממשלתי מגיע לכ-50%. בפינלנד, בדרום אפריקה, בשבדיה ובהולנד ייצוג הנשים בקבינט גבוה מ – 40%. שעורים נמוכים אלו ממקמים את ישראל בדרגה אחת עם מדינות העולם השלישי . עלינו לפעול לקידום שוויון מלא בכל תחומי החיים ועל הממשלה ליישם זאת בפועל. המאבק להשגת שוויון מגדרי הוא אתגר חברתי ולאומי משותף לכולנו".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים