שמעתם? יש תקנות חדשות לבטיחות בעבודה – לפ"מ בקמפיין למשרד הכלכלה

newtakanot1

מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה בראשות שר הכלכלה נפתלי בנט, בקמפיין משולב חדש באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) המתקשר תקנות חדשות לתוכנית ניהול בטיחות במקומות העבודה אשר תכנסנה באוגוסט הקרוב לתוקף. קמפיין הטלוויזיה תחת המסר: "בטיחות בעבודה זה עניין רציני".

לטובת קידום התקנות, בחר משרד הכלכלה להחיות את העובדים בתמונה המוכרת ביותר, הממחישה יותר מכל את הסיכונים בעת ביצוע עבודות בנייה ובכלל: צילום 'ארוחת צהריים בשחקים', שפורסמה לראשונה במוסף יום ראשון של ה”ניו יורק הארלד טריביון” 1932. בצילום, 11 ברזלנים היושבים על קורת פלדה ברחוב 50, הסנטרל פארק משתרע 240 מטר מתחת לרגליהם המתנודדות כשהעיר לרגליהם, ללא כל אמצעי בטיחות.

הקמפיין האינטרנטי ברובו, שתוקצב במיליון ₪ בלבד – כשליש מעלותו של קמפיין טלוויזיוני חלופי – כמו גם האופי הוויראלי שעל בסיסו הוא נבנה, פרסם בהצלחה רבה את דבר קיומן של התקנות החדשות באמצעות קמפיין באנרים באתרים מובילים, קמפיין המבוסס על מילות חיפוש בגוגל, קמפיין הממוקד מעסיקים בני 25 ומעלה בפייסבוק, פרירולים באתרי חדשות ופנאי מובילים, תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות המודפסת.

צפו גם:
>> משרד הכלכלה מציג: אליפות ישראל בזריקת קורות חיים לפח

שמעתם? יש תקנות חדשות לבטיחות בעבודה - לפ"מ בקמפיין למשרד הכלכלה
שמעתם? יש תקנות חדשות לבטיחות בעבודה – לפ"מ בקמפיין למשרד הכלכלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים