זה הזמן להתעורר: ארגון 'עצמאים עושים שינוי' משיק קמפיין קהילתי חדש

עצמאים עושים שינוי
עצמאים עושים שינוי

על פי נתוני משרד התמ"ת, בישראל פועלים כיום כ־450 אלף עסקים המוגדרים זעירים (עד 4 מועסקים), קטנים (5-50 מועסקים) ובינוניים (51-100 מועסקים). עסקים אלו מהווים יותר מ־95% מכלל המגזר העסקי במדינה, מעסיקים 55% מהעובדים במשק ואחראים ל־45% מהתל"ג (תוצר לאומי גולמי). בשנת 2014 77% מהמשרות החדשות במשק הגיעו ממגזר זה (סה"כ 80,000 משרות חדשות).

'עצמאים עושים שינוי', ארגון חברתי אשר הוקם ברשת בעקבות כתבתה של גל גבאי בתוכנית "המערכת" על מצב העצמאים בערוץ 2, משיק קמפיין חדש הקורא לממשלת ישראל לבצע שינוי חקיקה על מנת לאפשר קיום הוגן של עסקים קטנים בישראל.

מהארגון נמסר: "מטרת הסרטון להביא לידי ביטוי מצד אחד את חשיבותו של מגזר העצמאי ושל העסקים הקטנים לצמיחת המשק, ומצד שני להציג את הקשיים שכיום מערימה הממשלה על יכולתם להצליח ולהתפרנס בכבוד. לא רצינו לייצר סרט של "מסכנות". רצינו לייצר סרט שמציג את חשיבותו של מגזר העסקים הקטנים לכלכלת המשק ולהסביר מדוע זהו אינטרס לאומי להביא לחקיקה שתאפשר קיום בכבוד למגזר זה – שמאוד פגיע כיום בשל היותו נטול זכויות סוציאליות ככלל העובדים במשק. את המצב הזה אנו רוצים לשנות – אנחנו לא מבקשים תנאים מועדפים – אלא חקיקה הוגנת".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים