מנהל קריאייטיב? תתקשר אליו!

קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי

יוגב חג'בי, בוגר קורס ארטדיירקשן בעבודי קריאייטיב רוצה לעבוד ויצא בקמפיין קד"מ עצמי טייק אוף על אראלה של גיתם BBDO. במסגרת החיפוש אחר עבודה, יחלק יוגב גלויות בועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של גלובס, יציב שלט רול אפ נודד בכניסה למשרדי הפרסום ויעלה באינטראקטיב תואם. אם אתם היירינג, קליק לפורטפוליו של החבוב בפי.די.אף.

קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי
קידום עצמי של יוגב חג'בי

קרדיטים
קריאייטיב: יוגב חגבי ביצועיסט: עידן רפאל סויסה ביצוע דיגיטל: קרן שפע

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. קראתי שוב ושוב את הביקורת , גם אחרי שהגבתי המשכתי לקרוא, בדיוק בגלל שלא סתם כתבת "מעפן" אלא התאמצת לתת ביקורת בונה.
    אני יודע שאני "פרשי" בתחום ויש לי המון מה ללמוד , אני לוקח את הביקורת איתי , אני לא שולל אותה בכלל וייתכן אפילו שיש בה משהו.
    יחד עם זאת חשוב היה לי להדגיש לך, שמעבר לתמונה וללוגו הייתה הרבה מחשבה שלי של תובנות שרציתי להעביר דרך ניואנסים קטנים, דרך עולם מושגים מוכר וידוע. בראייה שלי לא תמיד צריך לצבוע את העולם מחדש אם הרעיון מאחורי המודעה חזק אני לא חושב שצריך יותר מידי "רעש" מסביב.
    אבל שוב תודה על הביקורת , בהחלט לקחתי אותה איתי, אשמח לדבר/ להיפגש להראות עוד עבודות שלי , אולי בסוף עוד תעסיק אותי…. (:

  2. ראיתי את התיק והוא נחמד מאוד – אך בתור מי שמכיר מנהלי קראייטיב ספק אם יתלהבו ממנו כל כך . הייתי ממליץ לבחור להוסיף מודעות יוצאות דופן שאינן נראות בד"כ לצורך קבלה לאנשהו. בהצלחה.

  3. אז ככה אחי .
    דבר ראשון כל הכבוד על המאמץ והיכולת .
    דבר שני אם אתה ארט ואני מנהל קריאייטיב לצורך העניין אני צריך לראות עבודות מהוקצעות של ארט . התיק עבודות הזה מאוד טוב ונחמד אם היית קופי אבל אתה ארט ואני צריך לראות איפה את כארט בא לידי ביטוי .
    אסביר את דברי : במודעות של מנחם בן ויובל המבולבל הרעיון חמוד אבל כל מה שנעשה ותקן אם אני טועה זה לקחת תמונה קיימת ולהדביק עליה לוגו , גם אם קופי היה בא לי ומראה לי את זה לא הייתי מתלהב כי אין פה רעיון או ביצוע שלא נעשה או משהו מיוחד דווקא את כארט צריך להראות לי כמה שיותר את הפן העיצובי אפילו ללא מודעות פרסומיות עם קונספט אם אין לך אלא כל מיני דברים שעיצבת . כנ"ל גם לגבי שאר המודעות של הדיסקו והאלה תקן אם אני טועה אבל זה נראה שכל מה שנעשה שם זה לשים כותרות .
    אני רוצה לראות אותך משולל עם צבעים / עיצוב / עריכה טיפוגרפית וכו' .
    המודעות של הבצל והעגבנייה חמודות + אך גם אם קופי היה מגיש אותם לא הייתי נופל . אז על אחת כמה וכמה כארט אסור לך לעשות מודעות כאלו שאתה רק לוקח תמונה של בצל או עגבנייה שם על רקע לבן ומדביק לוגו . הטבסקו גם תקף לכל מה שנאמר לעיל .
    אני מאמין שאחרי לימודים יש לך את הכישרון להראות מה אתה יודע ומאחל לך רק טוב והצלחה אנא קח מה שאמרתי כביקורת בונה כי באמת השקעתי בתגובה ולא סתם רשמתי "מעפן" או כל מיני דברים שאנשים רושמים .
    מאחל לך רק טוב ושתגיע רחוק אל מעבר לשיא שלך .

  4. מצחיק… עד שמישהו מעלה משהו טוב כולם שותקים
    סחטיין, אהבתי. בהצלחה"

  5. בהחלט מעלה חיוך (:
    אני בטוח שאם מישהו יתקשר אליו הוא ישמח כמו אלה שמקבלים את השיחות מאראלה.

    אגב – אם מישהו אשכרה התקשר הייתי אפילו מקליט את זה בשביל סרט סיכום הפעילות שיבוא אחר כך.

    בהצלחה! יש כישרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים