מזבלה.קום

מעצבים עצמאות תעסוקתית בתחום הפרסום והשיווק

top6

מעצבים עצמאות, הינו מיזם לשילוב בעלי מוגבלויות בתחום הפרסום והשיווק. מטרת המיזם הינה לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות הרוכשים השכלה במקצועות הפרסום והשיווק, להשתלב בשוק העבודה וליהנות מעצמאות, פרנסה קבועה, העצמה אישית ומשילוב בחברה.

המיזם החל את דרכו כתכנית חברתית התנדבותית במסגרת גרין קריאייטיב, משרד פרסום המתמחה בשיווק של אג'נדה חברתית. במהלך השנה האחרונה, הוכיחה התוכנית כי ישנו פוטנציאל בלתי ממומש של אוכלוסיות מוחלשות להשתלב בתעשיית הפרסום והשיווק. לאחר בחינה מעמיקה של התחום, מוקדה התוכנית לקהל יעד ספציפי של אנשים בעלי מוגבלויות. בימים אלה מתפתחת התכנית לכדי מיזם ארצי רחב היקף ואורך טווח, תוך חבירה לגופים שותפים במגזר הציבורי, השלישי והעסקי. אתם מוזמנים להקליק כאן ולבקר באתר המיזם ולקרוא פוסט אישי של יניב אבירן על המיזם באתר של נגישות ישראל (קליק).

מעצבים עצמאות, מתוך אתר המיזם
מעצבים עצמאות, מתוך אתר המיזם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. תודה דורי ותודה פייטר, הקרדיט כמובן לרוני גרין, יזמת הרעיון.

    למה להכנס למקצוע כזה?
    התשובה פשוטה – למה את/ה נכנסת?

    במקרה שלי למשל, למגבלה לא היה שום חלק בבחירת קופי כמקצוע, וסביר להניח שהיה קל עבורי הרבה יותר למצוא עבודה בתחום אחר. מה לעשות, התאהבתי.
    לאנשים כאלו בדיוק פונה התוכנית, לאלו שבחרו לעצמם את אחד המקצועות הבלתי אפשריים האלו ורוצים לעבוד בתחום שלא תמיד מוכן לקבל אותם, ללא קשר לרמת הכישרון והיכולת שלהם.

    אגב, לא מדובר רק על משרדי פרסום, אלא גם סטודיוים לעיצוב וחברות עם פרסום אינהאוס.

  2. במקום לשפר את התנאים לאלה שכבר עובדים בחרא הזה-
    בואו פשוט נמלא את השוק באנשים שלא מרגישים כשמזיינים אותם בתחת.

  3. למה להכניס אנשים נחמדים למקצוע הזה?

    זה תחום דינאמי בלי אורך נשימה לאנשים שמצויים בו, אז על אחת כמה וכמה לאנשים עם לקות מסוימת. כלומר אם כבר עושים משהו "חברתי" זה לרוב פרו בונו לעמותה כלשהי למען תחרות או פרסים. אבל לקוות אפשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים