מזנון הגאון: שלום מיכאלשווילי בפרסומת חדשה למיצי פריגת – מיץ תפוזים עם חתיכות פרי

שלום מיכאלשווילי לפרדס של פריגת
שלום מיכאלשווילי לפרדס של פריגת

פריגת של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, משיקה מיץ תפוזים עם חתיכות פרי בקמפיין חדש בכיכובו של הקומיקאי שלום מיכאלשווילי אשר עוטה את דמותו של 'הגאון'. המהלך באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, מושק תחת הכותרת: "חובה לנער לפני השימוש, אחרת איך תיהנו מחתיכות הפרי?".

משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת מוסר: "בהמשך להצלחת הקמפיין הקודם, גם הפעם בחרנו בשלום מיכאלשווילי על מנת לקדם את מוצרי הדגל של פריגת, מיץ התפוזים הנמכר ביותר בקטגוריה. הקמפיין הנוכחי מדגיש את המובילות של פריגת בשוק המיצים ונהנה מאהדת הצרכנים. כל מה שנותר הוא ליהנות מחתיכות הפרי האמיתיות באמצעות ניעור של הבקבוק".

שלום מיכאלשווילי לפרדס של פריגת, צילום: שוקה כהן
שלום מיכאלשווילי לפרדס של פריגת, צילום: שוקה כהן

"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים בעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות איכות בלתי מתפשרת, המיושמת בכל שלב ושלב בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים והחדשנות המתמדת, כל הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל וימשיכו ללוות אותה גם בעתיד.

קרדיטים
מנכל: יוסי לובטון סמנכ״ל קריאייטיב: נדב פרסמן סמנכ״לית לקוחות: מאיה סלומון סמנכ״לית הפקה: דורית גווילי סמנכ״ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים מנהל קבוצת קריאייטיב: עידן לוי קופירייטר: יאיר זיסר, גידי שמיר ארטדיירקטור: אורן עמירן סופרוויזרית: עומר כרמלי תקציבאית: שיראל משה מפיקה: גלי שטרקמן פלנר: אפרת פלג טראפיק: רונית דואניס חברת הפקה: קדישזון במאי: אסף קובורובסקי בית פוסט: ברודקאסט יח"צ: דני לוי תקשורת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. צפיתי לפחות 20 פעם בפרסומת ונפלתי מצחוק משחק כה משכנע ומצחיק כאחד שלום מיכאל שווילי שחקן משגע ומשכנע האיש הזה הביא הרבה כבוד לפריגת,

  2. פרסומת מעולה מעולה מעולה, אני כל הזמן אומר לחברים שלי פריגת תפוזים חייב לנער אחרת לא מרגישים את האיכות, ועכשיו הגיע ה"ניעורית 2000" פשוט מעולה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים