ישראל משקיעה בך! עליתי לארץ וכל מה שקיבלתי זה החולצה העלובה הזאת

ישראל משקיעה בך! עליתי לארץ וכל מה שקיבלתי זה החולצה העלובה הזאת
ישראל משקיעה בך! עליתי לארץ וכל מה שקיבלתי זה החולצה העלובה הזאת

היום, שלישי, 26.11.2013, משיק משרד העלייה והקליטה קמפיין יזמות חדש תחת המסר 'ישראל משקיעה בך' החושף חבילת הטבות ייחודית שתוענק ליזמים, בעלי עסקים וסטרטאפיסטים אשר יעלו או שכבר עלו לארץ, וכן לתושבים חוזרים.

הקמפיין, בהיקף של כ-3,000,000 ₪ יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובדיגיטל, בשני גלים – הראשון יעלה הערב ואילו השני יעלה בתחילת 2014 בכלי תקשורת שונים בחו"ל. הקמפיין, שנעשה על ידי לפ"מ ובויים על ידי קרן חכמה, נועד על מנת לקדם חבילת הטבות ייעודית לסטארטפיסטים, יזמים ואנשים המבקשים לפתוח עסק, שהינם עולים חדשים או תושבים חוזרים.

במסגרת התכנית יוענקו הלוואות עד גובה של 250,000 ₪, וכן סל ייעוץ עסקי (הכולל השתתפות בסדנאות מקצועיות, סיוע בבניית התכנית העסקית וכן ליווי מקצועי כולל של צוות מומחים, ביניהם מומחים בשיווק, מימון, טכנולוגיה וראיית חשבון) בשווי 16,500 ₪, במימון מלא של המשרד לעלייה וקליטה!

שרת העלייה והקליטה, חברת הכנסת סופה לנדבר: "משרד העלייה והקליטה שם לעצמו כמטרה לעודד עליית יהודים מהתפוצות וכן לתמרץ חזרתם של תושבים אשר עזבו את הארץ. לרגל כך הקמנו ושיפרנו את הקרן לעידוד יזמות, אשר תעניק בכל שנה כ-50,000,000 ₪ ליזמים וסטראטאפיסטים אשר יבקשו להקים בישראל את העסק שלהם או לנייד עסק קיים מחו"ל – לארץ."

אם הפרזנטור מוכר לכם, זו כנראה הסיבה:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים