יש אמת בפרסום! משרד הפרסום שלח את מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר לבדיקת פוליגרף

ceoyoutpe

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ SMG בקמפיין חדש לספקית הסלולר הווירטואלית יופון (YouPhone) מקבוצת אלון רבוע כחול, במסגרתו נשלח מנכ"ל החברה, אריאל שרייבר לבדיקת פוליגרף לאימות שאכן (לדעתו לפחות) YouPhone הינה חברת הסלולר הטובה בישראל. בדיקת הפוליגרף בוצעה ב-29.1.2014 בתל אביב, כאשר בין השאלות שנשאל שרייבר: "האם אתה באמת מאמין ש-YouPhone היא חברת הסלולר הטובה בישראל".

לרגל הגעה ל-100,000 לקוחות, משיקה החברה את מסלול 'הכול כלול' – חבילת סלולר ללא הגבלה בעלות של 48 ש"ח לשנה הראשונה.

יח"צ: אסטרטגיית הקמפיין החדש נועדה לבסס את מעמדה של YouPhone כשחקן משמעותי בשוק הסלולר מול החברות הגדולות, וכמקור משיכה לקהל הצרכנים המחפשים אחר מחירים זולים מבלי להתפשר על איכות השירות. מנכ"ל YouPhone ענה על סדרה של שאלות כגון : המחיר הזול בישראל, מהירות הגלישה הגבוה בישראל, השרות המהיר ביותר, החזר של 5 מיליון ₪ ללקוחות ב2013 על קניות במגה ודור אלון ועל כולן נמצא דובר אמת.

לדברי גיא וינברגר, מנהל שותף בשטרית מדיה גרופ: "הצרכן של ימינו אדיש וסקפטי כלפי הפרסומות המטיחות בפניו אמירות גדולות אך חסרות כל כיסוי. מטרת הקמפיין הייתה לגרום לצופים לצאת מהאפטיות ולעצור להקשיב למסר שלנו: "YouPhone היא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל". רצינו לשבור את חוסר האמון ולהמחיש שלהבדיל מחברות אחרות אשר רק מדברות YouPhone באמת מתכוונת למה שהיא אומרת. עד כדי כך שהיא מוכנה להציב את מנכ"ל החברה ולהוכיח את נכונות הדברים במכונת אמת. מדובר בהצבת רף חדש אשר במקום עוד סקר או נתון השוואתי מצליח לייצר גם בולטות, לעורר באזז ולשבור את מחסום האמון."

לדברי יוסי שני, מנהל השיווק של יופון: "הרעיון לשימוש בפוליגרף ובמנכ"ל החברה בקמפיין הנוכחי, נבע מכך שלמרות שהמפרסמים והמשווקים מנסים כל העת להיות קריאטיביים יותר כדי להוות מקור משיכה ואטרקטיביות, קהל הצרכנים לא ממש שינה את דפוסי הצריכה שלו. שוק הסלולר בישראל עבר שינויים מאוד משמעותיים מאז המהפכה שהחלה לפני כשנה וחצי, שהצליחה להגביר את התחרות בענף ולהביא להורדת המחירים באופן משמעותי. יחד עם זאת, מנתוני הניודים בין החברות עולה כי מספר הלקוחות המבצעים את המעבר בין החברות הוותיקות לחדשות עדיין נמוך יחסית בגלל החשש מקליטה ושירות. בקמפיין זה אנו מזמינים את לקוחות כל החברות לעבור ל YouPhone שאנו מאמינים שהיא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל, ליהנות מהסלולר הזול בישראל בלי להתפשר על השירות או על הטכנולוגיה "יופון, המפעילה הוירטואלית הגדולה ביותר בשוק הסלולר בישראל, שהציגה בשנה האחרונה קצב צמיחה מרשים ועקבי. מספקת ללקוחותיה את ההצעות המשתלמות עם חבילות סלולר הזולות בישראל וטכנולוגיה מובילה לצד שירות איכותי המעניק מענה מקיף ללקוח".

קרדיטים
גיא וינברגר – מנהל שותף בשיטרית מדיה גרופ אילן פדר – סמנכ"ל לקוחות לימור לזרוביץ – סמנכ"ל לקוחות גילי שחק – סמנכ"ל קריאטיב דביר בשן – תקציבאי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. זה כאילו רעיון כל כך טוב שמבוזבז על ההצהרה שמנכ"ל חושב שהחברה שלו הכי טובה.
    פשוט חבל.

  2. וואו, כמה מסרים בסרט אחד
    וכמובן צריך איכשהו להדביק את גורי, כי כבר שילמנו לו כסף לשנה
    חבל, כי הרעיון בבסיס טוב, אבל הביצוע דופק אותו טוב טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים