ברזני לוי בקמפיין טלוויזיה חדש וראשון לרשת פלאג אין המפעילה חדרי קריוקי פרטיים

plugin-blevi

לפני כשנה וחצי נפתח בישראל מתחם המוסיקה החדשני PLUGIN (פלאג אין) ברמת החייל, שהציע לקהל חוויית בילוי ייחודית וחדשה בישראל – קריוקי בחדרים פרטיים. החודש (אוקטובר), עם התרחבות פלאג אין בסניף חדש בראשל"צ וסניף נוסף שיפתח בקרוב ברמת ישי, יוצאת הרשת בקמפיין פרסומי ראשון באמצעות משרד הפרסום ברזני לוי.

הקמפיין בעלות של מיליון ש"ח כולל סרטון פרסומת בהפקת חברת פיינשמייקר תחת הקונספט – "אי אפשר להסביר מה קורה בפלאג אין", עם אנימציה בעיצובו של ישראל ברסלב ומוזיקה מקורית שנכתבה על ידי אסא רביב. הסרטון יעלה למשך כשבועיים בערוצי הטלוויזיה המסחריים ויקודם ברחבי הרשת.

לדברי רובי ברזני, מנכ"ל ברזני לוי: "מתחילת הפעילות של פלאג אין ועד היום, שמנו לב לתופעה מעניינת בקרב המבלים במקום, אף אחד מהם לא הצליח להסביר את החוויה שעבר. האמירה שחזרה על עצמה פעם אחר פעם היא 'אי אפשר להסביר מה קורה בפלאג אין, צריך לחוות את הבילוי הזה כדי להבין' ומכאן הרעיון המוביל את הקמפיין".

ענת ועודד גולן, בעלי רשת PLUGIN: "כשפתחנו את פלאג אין, מה שעמד לנגד עיננו הוא להביא לקהל חוויה יוצאת דופן שהיא הרבה מעבר לבילוי רגיל, והתגובות שאנחנו מקבלים מהמבקרים במקום בין אם לאירועים גדולים או ערב אינטימי בין חברים, מראים לנו שהצלחנו לעשות כך. אנחנו שמחים שאחרי כשנה וחצי עם סניף חדש וסניף נוסף בדרך ובאמצעות הקמפיין החדש, רבים אחרים יתוודעו למקום וייהנו מהקסם גם הם".

גבי פלנט, מנהל השיווק של הרשת: "רשת PLUGIN לקחה על עצמה להטמיע ולהוביל את תרבות הבילוי הייחודית בחדרי קריוקי פרטיים בישראל, וכשאני מסתכל אחורה על השנה המדהימה שעברנו מאז ההשקה, ועל הקמפיין הנוכחי, אין לי ספק שאנחנו בדרך הנכונה".

קרדיטים
משרד פרסום: ברזני לוי מנכ"ל ובעלים: רובי ברזני מנהל קריאייטיב: ליאור נויפלד ארטדיירקטור: רועי מירון סמנכ"ל לקוחות: מריה קניגין סופרוויזר: דנה דריגוב חברת הפקה: פיינשמקר מפיק ראשי: איתמר כהן מפיקה בפועל: איריס בצלאל במאי: רוני קליינר מעצב: ישראל ברסלב אנימטור: ספי גיגו מוסיקה: אסא רביב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. לא כל מותג מעלים לטלויזיה, לדעתי זה טירוף לעלות מותג כזה. מעניין כמה שנים יקח לו להחזיר את ההשקעה. חובת הפרסומאי היא להסביר ללקוח את זה שההשקעה כנראה לעולם לא תכוסה. לא ברמת המותג וכמובן לא במכירות. אם חברת הפרסום לא עשתה את זה, אלה פמפמה לו …טלויזיה, טלויזה, והלקוח נעתר. זה ממש לא לעניין, בלשון המעטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים