מה זה בכלל שינוי חברתי? לעומק התודעה בקמפיין חדש עובר ההסתדרות

histadrut-new2014

כיצד השפיע ההסכם הקיבוצי על חייה של עובדת ניקיון? למה עובדת צעירה בהיי-טק מאמינה שחייבים להתאגד? ומה השינוי שעומד לחולל ההסכם להעסקת עובדים עם מוגבלות? משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת \TBWA ישראל, משיק קמפיין חדש בטלוויזיה וברדיו עבור ההסתדרות. הקמפיין, תחת הסיסמה 'ההסתדרות מובילה שינוי חברתי' מתמקד בסדרת הישגים משמעותיים ביותר שההסתדרות הובילה – לצמצום הפערים בחברה הישראלית: שיפור תנאי העסקתם של עובדי השמירה, העלאת שכרם של אלפי עובדי ניקיון, שילובם של אנשים עם מוגבלות בעבודה והקמת עשרות התאגדויות חדשות לשמירה על זכויות העובדים. סרטון הפרסומת בהשתתפות עובדים אמיתיים אשר למרות חוסר הניסיון בתחום המשחק, נרתמו להשתתפות בקמפיין. קליק לפרסומת הקודמת בקמפיין בכיכובה של צופית גרנט.

המשתתפים בקמפיין: אושרי ביטון, בן 35, נשוי ואב לשלושה, מגינות שומרון עובד בשמונה השנים האחרונות כמאבטח ואחראי קבלה בחברת "טבע". איילת עמר, בת 39, נשואה ואם לארבעה משמשת מזה 14 שנים כעובדת ניקיון בארכיון המדינה. גיא שמחי, בן 43 ואב לשלושה מנכ"ל המרכז לעיוור ומי שיהיה אחראי על תעסוקת אנשים עם מוגבלות בהסתדרות. פולינה פרי, בת 24 מגבעתיים סטודנטית לתואר ראשון בניהול מערכות מידע ועובדת בימים אלו בחברת התוכנה SAP. מוריה וקנין, בת 17 מבני ברק, תלמידת י"ב, עומדת כיום בראש ועד העובדים הארצי של בורגראנץ' וחולמת להיות רופאה.

קרדיטים
משרד פרסום: לעומק התודעה מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין וזיו פופלבסקי סמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל: ארז מיטל קופירייטר: אבי הרשקוביץ ארט דירקטור: עמי רז מנהלת לקוח: רעות סיגן מפיקת משרד: גליה טרי מנהלת אסטרטגיה: ורד קסטל שתיל מנהלת דיגיטל: הלית סעד מעצב דיגיטל: אורן בר במאי: ברק בכור חברת הפקה: ג'מיני צלם: רומן לינצקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. אחלה קמפיין, רק בעיה אחת. חברה שלי שעבדה שם הבהירה לי את האבסורד שמשרד פירסום שטוחן באופן מילולי את העובדים שלו בלי לשלם להם שעות נוספות ומעסיק אנשים בלי חוזים. הוא זה שמייצג את ההסתדרות ומוציא קמפיין כזה עם זכויות עובדים.
    און זיו וארז , איזה צביעות . כמה שעות העובדים צריכים לעשות כדי להעלות קמפיין אחד ומי שמתלונן מוצא את עצמו סימון כבעייתי.
    אבל כנראה שזה היה מוח להתעלם כי כל משרדי הפירסום עושים את זה אז למה לא אתם . כל הכבוד … אתם יכולים להיות גאים שאתם כמו הגדולים עכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים