מה חדש במרחב הווירטואלי

מזבלה

לקראת סיום פעילות 'מבחן המיטה של קונדומי R3' (פוסט) ותחילת פעילות חדשה 'מבחן המיטה הדואט', Websense וחברת הקונדומים R3 פוצחים בתחרות 'אלוף האלופים'. התחרות תיפתח היום (קליק לאתר) ושלושת הזוכים במקום הראשון יזכו במלאי קונדומים לשנה שלמה. קליק למשחק.

וובסנס, websense, קונדומים R3

אידיאולוג'יק עולים לרשת עם קמפיין 'מתחת לאפס 3 של גלידות נסטלה'. הפעילויות השנה נעטפו תחת הקונספט של המשחקים האולמפיים ובין היתר יכללו גם משחק רב פלטפורמי בו ניתן לשחק גם בטלוויזיה וגם במחשב. קליק לאתר.

placeholder for flash movie

כשהקוביות של מייקל לואיס פגשו את המסולסלים של ביסלי. אידיאולוג'יק בקמפיין חדש לביסלי. במסגרת הפעילות ידורבנו הגולשים להקים קבוצות חברתיות באתר מקושרים ולאסוף יחדיו קודים של ביסלי. 4 הקבוצות שבתום הפעילות יאספו את מירב הקודים, יזכו במסיבת פרטית בוילה בסביון ביחד עם מייקל לואיס. קליק לפעילות באתר מקושרים.

placeholder for flash movie

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. האינטראקטיב ל- R3 הוא מסוג פעילויות האינטרנט שגורמות לי לתהות עד לאן אפשר למתוח את הסבלנות של הגולש- מצד אחד, אחלה של דבר- רעיון? יש. ביצוע מהודק? גם. בידור על הדרך? בטח. זכיר? אין ספק. ובכל זאת, מצד שני, ההקלקה חוזרת על עצמה, המעורבות של הגולש לא מתפתחת עם הזמן, והזמן… הרבה יותר מדי ממנו.
    אחד מהשניים- או שנתאמץ לעשות קריאייטיב מצויין שעובד גם בזמן קצר (ושוב- שאפו על העבודה שנעשתה כאן), או שנגלה את הדרך להאריך את פרק הזמן שבו אפשר להתרכז מול פרסומת אינטראקטיבית שכזו.
    יש לי תחושה חזקה שנלך על הראשון.

  2. הפעילות של אידיאולוג'יק עם הפינגווינים מאוד חמודה והרעיון של ההקמת קבוצות לביסלי גם מוצלח.

    לעומת זאת, R3 מוציא את החשק לזיין יותר.

  3. [Comment ID #12013 Will Be Quoted Here]

    רץ לי פגז בפיירפוקס

    חמוד המקושרים.. נשמע קצת מתיש

    בהצלחה לכולם

  4. בקשר לפעילות של R3 – מתי יתחילו להתאים מיני סייטס כאלה לפיירפוקס?! מתי?!

    בקשר לפעילות של אידיאולוג'יק במקושרים – כל הכבוד! פעילות אינטרקטיב שמאופיינת כמו שצריך, עם אינטרקציה בין המותג לקהל יעד (רק חבל שלא נותנים לפתוח קבוצות גם בפייסבוק, זה היה מעיף את הפעילות למעלה..)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים