בצל טרור הטיקטוק – TikTok החלה להעסיק לוביסטים בישראל

אסף שגיא מנכ"ל טיקטוק בישראל. תמונה - כלכליסט, תחת שימוש הוגן
אסף שגיא מנכ"ל טיקטוק בישראל. תמונה – כלכליסט, תחת שימוש הוגן

אפליקציית הסרטונים טיקטוק שנשלטת על ידי תאגיד הענק הסיני בייטדאנס המאוגד באיי קיימן, שכרה באחרונה את שירותי משרד הלובינג רימון כהן ושות' בהובלתה של הלוביסטית דפנה כהן איווניר, וזאת במטרה לכבות את השריפות שנוצרו בעקבות מה שתואר רבות בתקשורת כ'טרור הטיקטוק' ואף זכה לערך ויקיפדיה בנושא.

כידוע לפלטפורמת טיקטוק (TikTok) שהפכה לפופולארית במיוחד עם חזקה על שביעית מאוכלוסיית העולם, היה חלק מהותי בהצתה ותדלוק של אלימות בקרב צעירים ערבים, מה שלבסוף הוביל בין היתר להתפרעויות ברחבי הארץ ולמבצע שומר החומות.

הביקורת כלפי טיקטוק נרחבת יותר מחוץ לישראל והיא מואשמת גם בהעלמות מס, בהפרות שיטתיות ורחבות היקף בתחום הפרטיות ובסחר במידע של קטינים עם המשטר הסיני.

בישראל, קנתה טיקטוק כבר בשלב מוקדם בפעילותה, את ליבה של התקשורת המרכזית באמצעות שיתופי פעולה מסחריים שרקמה בין היתר עם חדשות n12 וקשת, שכאמור ביטלו כמעט לחלוטין את הביקורת כלפיה בחדשות המרכזיות.

מעבר למשרד הלובינג, טיקטוק מעסיקה בישראל מספר פירמות עורכי דין, בהן הרצוג פוקס נאמן שפועלת בשם בייטדאנס מאיי קיימן, ומשרד נוסף שפועל עבור טיקטוק סינגפור בישראל.

בחודש שעבר הצליחו הרצוג פוקס נאמן להשתלט שלא כדין על אתר המחאה "קונטקט טיקטוק" (Contact-tiktok.com) שהנגיש לציבור את פרטי הקשר של טיקטוק. בעקבות כך הושק אתר המחאה מחדש תחת הכתובת TikTalk.co.il

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. פשוט בזיון. כאילו שלא מספיק שהיא גם מקדמת מודל יופי ואידאולוגיה גזענית\להט״בופובית מהדלת האחורית, היא גם משמשת רׇגלה של המפלגה הקומוניסטית בסין (שאחראית לרצח העם האויגורי בימים אלה ממש). כאילו שלא מספיק שנותנים להם שליטה בפיתוח תשתיות חיוניות למדינה, עכשיו גם נותנים להם לקדם עוד יותר את השליטה שלהם גם בתקשורת הישראלית.
    תחי טאיואן החפשית, תחי הונג קונג החפשית, תחי מזרח טורקסטאן החפשית, תחי מונגוליה החפשית והמאוחדת, עונש מות לרוצחים במק״ס ולשי ג׳ינפינג בראשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים