ספקיות האינטרנט יוצאות נגד הצפייה הישירה: האתרים נאקו וגוזלן נחסמו לגלישה אך חזרו עם דומיינים חדשים

nako.mee

אתרי הצפייה הישירה הפופולארים Nako.me (נאקו) ו-Gozlan.me (גוזלן) נחסמו על ידי ספקיות האינטרנט לגישה כחלק מהמאמץ הכולל במלחמה בתוכן פיראטי. שני האתרים של 'אלירן גוזלן' נחשבים לפופולארים ביותר בישראל כאשר על פי הערכות מדי יום נכנסים אליהם למעלה מרבע מיליון גולשים. האתרים לא התקפלו לנוכח החסימה ועלו בשעות האחרונות תחת דומיינים חדשים, נאקו תחת הדומיין nako4.me וגוזלן תחת הדומיין Gozlan.tv. זו לא הפעם הראשונה שאתרי הצפייה הישירה עוקפים את ספקיות האינטרנט ובזים לפועלו של אירגון זיר"ה, כזכור אתר הורדות.נט שאף הוא הורד מהרשת, חזר ואף פצח בקמפיין הקנטה כנגד האירגון.

על פי הערכות שונות, בחמשת אתרי הצפייה הישירה הפופולארים בישראל פוקדים מדי יום כחצי מיליון גולשים אשר מניבים רווחי פרסומות של כ-3000 ש"ח (ליום) עבור מנהלי האתרים. עוד בנושא: תשכחו מאתרי הצפייה ישירה, כנסו ליו טיוב

האתר נאקו נחסם
האתר נאקו נחסם

אודות זיר"ה (מתוך ויקיפדיה): "זיר"ה (ראשי תיבות של זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) היא התאגדות ישראלית של 11 גופי מדיה שהוקם במטרה להיאבק בהפרת זכויות יוצרים שנגרמת מהורדות פיראטיות ברשת. הארגון מייצג בין היתר את תאגידי התוכן "קשת", "רשת", "ערוץ 10", "יס", "הוט" ומפיצת הסרטים "יונייטד קינג", ומתוקצב על ידם במיליוני שקלים בשנה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. ממש לא מבין את הקטע של ספקיות האינטרנט!! מדוע לחסום – לשם מה אנחנו בכלל צריכים קצבי הורדה גבוהים? אשפר להסתדר עם 1.5 MB וטלא לשדרג למהירויות גבוהות כמו 30 ו-50 MB. אם אין לי בשביל מה להשתמש בקצבים הגבוהים, אפשר לרדת במהירות ולשלם זוטות! במקום 50 ש"ח לחודש (שגם לא ברור למה משלמים כל כך גבוהה) אפשר לשלם 5 ש"ח. גם חברות האינטרנט מרוויחות הרבה (יותר מ-3000 ש"ח ליום) עבור מכירת אוויר ללקוחות – מה הקטע!? קשה להם לסבול את העובדה שאנשים אחרים מרוויוחים גם? לא ברור הקטע של חברות הסלולאר – עוד יותר! אבל זה כבר עניין אחר! בהצלחה לכוולם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים