פרובוקציה: אתר הנוער פרוגי של YNET יסייע לכן להשכיב את הגבר בסוף הדייט

1

כתבה פרובוקטיבית ולא חינוכית בעליל אשר עלתה באתר הנוער פרוגי (Frogi) של אלכס נסטר, אלון אלבכרי וקבוצת YNET (ידיעות אחרונות) מעוררת את זעמם של אנשי הענף. בכתבה "10 פריטי הלבוש שימשכו את הגבר אלייך" (עידכון 28.5: הכתבה הוסרה), מוצגים 10 פריטי לבוש אשר יסייעו לאישה להשתגל בסיום הדייט. "קבעת עם גבר מושלם ואת ממש רוצה שבסוף הפגישה יהיה יותר מחיבוק או נשיקה, תתלבשי מתאים וזה יעשה לך את העבודה. הכנו בשבילכן את המדריך", כך נכתב.

הכתבה לא התקבלה בברכה בקרב אנשי הענף, אשר הגיבו לה בלא מעט סטטוסים נוקבים בפייסבוק. יאיר קיבייקו, מנהל הקריאייטיב של TheySay כתב: "יש לכם ילדה או אחות קטנה ואתם ממש רוצים שהיא תאנס? אז תפנו אותה לאתר פרוגי, אתר לצעירים שנותן טיפים איך להתלבש לדייט לוהט. וואוו, כמה שזה נורא".

אבירן מניר, מבעלי סוכנות Modern Talking כתב: "היי אתר פרוגי – כל מה שקופץ לילדים מבית ynet מה נשמע? אז הבנתי שהכתבה היא ב'הומור' – אבל בחייט שוב אני מזכיר לכם – אתר לילדים…"

יואב מאור, מבעלי פרפל אינטראקטיב כתב: "כיף לדעת שהנוער שלנו עדיין קורא מאמרי איכות".

אשת היח"צ לירון פנחסי כתבה: "הקונפליקט התמידי בין כמה שאני רוצה להמנע מהפצת דבר מזוויע-על-סף-הלא- חוקי כמו זה, לבין הרצון שכולם יצעקו מספיק חזק עד שמישהו יבין ויסגור להם תשאלטר. ‫#‏בנתיים‬, הולכת לחשוב טוב טוב על איך להביא ילדים לעולם בלי שיחשפו לערימות על ערימות של זבל שמאכילים אותם."

רועי פוברצ'יק, יועץ לחברות סטארט אפ גם בחר להתייחס לכתבה: "מרגישה שכל הגברים שאת יוצאת איתם מכבדים אותך מדי? נמאס לך שגבר מתייחס אלייך כמו בן אדם אמיתי עם דעות? את כל הזמן מוצאת את עצמך מול המראה חושבת "אוף, למה אני לא נראית כאילו אני עולה כסף?!" אתר פרוגי, אתר לצעירים, ילמד את אחותך הקטנה / הבת שלך להתלבש כמו זונה. כי זה מה שגברים אוהבים. אפשר לכבות את העולם כבר?".

תגובות נוספות בעמוד הכתבה עצמה:

כפיר: "תרבות אונס זה כאן. לא בגלל שזה בעיה לכתוב תכנים כאלה באתר נוער. אלא כי מי שיקרא את זה יחשוב שאם הדייט שלך לבשה מיני, מגפיים גבוהות, גופיית ספגטי וחס שלום – בגד ים, היא בעצם רוצה לשכב איתך. פשוט נורא. עצוב. "

יערה: "נראה לי ששכחתם להכניס את ההומור /: מה הלאה? טיפים לבנים על איך להבליט את החבילה? איך לנשק ככה שתוכלו לוותר על הקטע המעיק של לעלות הביתה ותוכלו להזדיין כבר ברחוב? עלוב ביותר. "

תהילה: "גועל נפש, תכנים כאלה בדיוק מעודדים מציאות בה נאנסות ילדות, נערות ונשים, איך אתם יכולים לישון בלילה?".

עידכון 18:18: תמונת הכתבה שונתה
צילום המסך של מניר, הומור? לא כל כך.

הכתבה באתר פרוגי - צילום מסך - אבירן מניר
הכתבה באתר פרוגי – צילום מסך – אבירן מניר

צילום המסך המעודכן:

פרובוקציה: אתר הנוער פרוגי של YNET יסייע לכן להשכיב את הגבר בסוף הדייט
פרובוקציה: אתר הנוער פרוגי של YNET יסייע לכן להשכיב את הגבר בסוף הדייט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. וואוו הכתבה נכתבה בהומור בלבד! מה יש לעשות מזה סיפור אנחנו כל יום רואים נשים ערומות בטלוזיה ובאינטרנט

  2. יש דבר שנקרא צחוק. אולי בתור מבוגרים קשה לכם להבין את זה.
    אני אישית בתור נער (שלא מחפש איך להשכיב את הידידה שלו) מבין את הכתבה הזאת. זה צחוק. הומור במילה אחרת.
    כי לחיות באופוריה ולחשוב שהבת שלכם, כן אתם, לא חושבת על זה שמישהו יהיה איתה בצורה כזאת, שווה לאתם יודעים איפה. תחיו בפרופורציות ואז תתחילו לפרסם דברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים