חלי ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, היא אשת השיווק של ספטמבר 2014

חלי ממן - צילום יניר סלע
חלי ממן – צילום יניר סלע
חלי ממן - צילום יניר סלע
חלי ממן – צילום יניר סלע

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בחלי ממן, מנכ"לית ומייסדת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא – לאשת השיווק של חודש ספטמבר 2014. בזכות המחשבה העדכנית והגישה המפרגנת הפכה חלי ממן לשם דבר בתחום הדיאטות ואורח החיים בישראל.

המהלך השיווקי שהובילה חלי ממן הצליח להפוך לשם מוכר בכל בית, גם באלה שאינם עוסקים בדיאטות, והפכה את העולם המרתיע של דיאטות ותפריטים מוגבלים לנגיש לכולם ומפחיד פחות כיוון שמיועד לאורח חיים בריא ולא להרזיה נקודתית.

תוך התרחבות ארצית פעלה חלי בגישה בה היא מאמינה, כי על מנת לרזות ולהתחטב יש לשנות את הרגלי האכילה וההתנהלות היומיומית ולא לפצוח בדיאטות רצחניות אשר מאפשרות ירידה מהירה אך שורדות זמן קצר, יש לשנות ולעצב את אורח החיים שיהיה בריא ולהימנע מלהישאר רעבים במהלך היום. גישה זו הביאה לשינוי תפיסה גם בקהל הצרכנים ולהבנה כי חלי ממן מציעה למעשה את הדרך הנכונה והרלוונטית ביותר לירידה במשקל.

ממן אפשרה גם גישה זמינה לתפריטים אותם בנתה במיוחד ברבדים רבים היא גם התאימה תפריטים אישיים כגון: תפריטים לחיילים, תפריטים לסוכרתיים, תפריטים ללא גלוטן ועוד. את כל התפריטים והעצות בחרה חלי ממן להפיץ ללא עלות לקהל הרחב, כך שכל אדם באשר הוא (מעוניין לרזות או לא, לקוח משלם או לא) יכול לגלוש לאתר האינטרנט שלה, להוריד את האפליקציה החינמית או להיכנס לעמוד הפייסבוק הפעיל. מהלך זה הציב את חלי ממן ככוהנת הדיאטות הגדולה ולנגישה לכולם.

כדי להגיע לכל זה הושקעו במהלך 2013 כ-780 אלף ₪, האפליקציה החינמית הובילה למעל ל-400 אלף הורדות, פתיחת עמוד הפייסבוק שגרף למעלה מ-75 אלף חברים פעילים ואתר אינטרנט הזוכה לצפיות רבות מדי יום.
ממן נקטה בגישה כי יש לחזק את הענף כולו וכך הובילה ועודדה שיתופי פעולה עם גופים כגון יוניליוור אשר הפיצו את דמותה ומעמדה ככוהנת דיאטות תוך קידום נשנושי הברנפלקס החדשים של החברה, המסייעים לשמירה על אורח חיים מאוזן מבלי להתפשר על הטעם ותואמים את התזונה של חלי ממן ותפיסתה לגבי חיים בריאים המובילים לירידה במשקל.

התנהלותה ושיווקה של חלי ממן הראה תוצאות, מספר הקבוצות עלה בשנה האחרונה בצורה מדהימה והגיע למעלה מ-110 נקודות ברחבי הארץ וכ-400 קבוצות הפועלות באופן רציף ועוד 20 קבוצות תמיכה הפועלות בצ'ילה, כך מסייעת חלי ממן לכ-18 אלף מרזים ההולכים בדרכה ושיטתה. יואל סולם ורפי אדרי בחרו בממן לככב בספרם המביא את סיפורם של תשעה מהיזמים הבולטים והמצליחים במדינת ישראל. מדובר באישים ישראלים בכוונה תחילה, כדי להראות שההצלחה הנה בת השגה וקרובה לכל אחד מאתנו.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה בחלי ממן: הגישה החדשה שנקטה חלי ממן ,שהובילה לנגישות וזמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל סוגי המדיה ופתוחה לקהל הרחב היא שהביאה להגדלת כמות הקבוצות בפריסה ארצית והרחבת כמות המשתתפים בצורה משמעותית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים