מזבלה.קום

אתר סדרות (Sdarot) צוחק על זיר"ה, משיק עיצוב וממשק חדשים ומטריל את עו"ד ערן פרזנטי

אתר סדרות החדש
אתר סדרות החדש

אתר סדרות שמציע שירותי סטרימינג של סדרות טלוויזיה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה לקהל של כ-3 מיליון ישראלים שפוקדים אותו מדי חודש, עלה היום עם עיצוב וממשק חדשים ועל הדרך גם ממשיך את הקמפיין הלעגני כנגד ארגון זיר"ה שמבקש לסגור אותו. המאבק של סדרות בזיר"ה עלה שלב לאחר שב-2016 בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו חסימה בישראל לכתובות המתחם שמפעיל סדרות. במקביל וככל הנראה לאור דרישת זיר"ה, פייסבוק ישראל סגרה לחלוטין את עמוד הפייסבוק של האתר שמנה למעלה מ-77 אלף אוהדים וחלק מהדומיינים שלו אף הוגדרו כמסוכנים שלא ניתן לשתף בפייסבוק.

בזמן שחלק מספקיות האינטרנט הישראליות פעלו על פי הצו וחסמו את הגישה לשמות המתחם שלו, במרץ השנה, אתר סדרות עלה עם דומיין חדש תחת הכתובת Zira.online שכאמור לועג בפניו של הארגון שמבקש לחסל לחלוטין את הפיראטיות והצפייה הישירה ברשת. באחרונה סגר זיר"ה גם את אתר הכתוביות הפופולארי טורק (Torec), מה שהוביל להאטה משמעותית בפרסום כתוביות בעברית לסרטים וסדרות.

במקביל לחסימה מפייסבוק, גם גוגל החלה לקטלג חלק מהדומיינים של סדרות כמסוכנים לגלישה, עם השמת הודעה בטרם כניסה לאתר לפיה מדובר ב"אתר מטעה" וכשזה שיכול לגרום לגולש לבצע "פעולות מסוכנות" כמו התקנת תוכנה או חשיפה של מידע אישי. על פי בדיקה, אתר סדרות כאמור אינו מתקין שום רוגלה או תוכנה כזו או אחרת שיכולה לפגוע במחשבי הגולשים. החסימה של גוגל בזמנו, נבעה ככל הנראה מבאנרים שהתפרסמו בסדרות והפנו גולשים להורדת תוכנה (FFLikes) שמאפשרת קבלת לייקים לסטטוסים בפייסבוק ולתמונות באינסטגרם.

Dickhead - עו"ד ערן פרזנטי מזיר"ה
Dickhead – עו"ד ערן פרזנטי מזיר"ה

היום כאמור, עלה סדרות עם עיצוב חדש, נוח ונעים יותר לעין. באתר כיום ישנן למעלה מ-2500 סדרות, 82 אלף פרקים, מתוכם חלק ניכר באיכויות גבוהות. גם מאגר הרשומים של סדרות גדול במיוחד עם למעלה מ-75 אלף חברים וכ-5000 גולשים בכל זמן נתון. כעקיצה נוספת לארגון זיר"ה, בתמונת הקאבר של האתר, שולבה תמונתו של עורך הדין ערן פרזנטי מזיר"ה כשהוא אוחז בקופסת פופקורן, וזאת לאות מאבק נוסף שמתנהל אצל זיר"ה כנגד פופקורן טיים. גם שם הקובץ של התמונה זכה לכינוי גנאי – dickhead.png.

באתר סדרות החדש שולבה גם מערכת הפורומים של האתר. בעמוד הבית תוכלו למצוא רשימת סדרות חדשות, פיד מהפורומים, רשימת התכנים הנצפים והמדורגים ביותר ועוד. למשתמשים שאינם מנויים, סדרות ממשיך לשלב קאונטר המתנה של 30 שניות בטרם שידור הפרק המבוקש. לאלה שאינם מעוניינים להמתין, ניתן לעשות מנוי בתשלום לסדרות בעלות של כשקל ליום (35 ש"ח לחודש). המנוי מאפשר גלישה ללא פרסומות, צפייה ללא המתנה, מעקב סדרות אישי, שרתי צפייה יעודיים, צפייה באיכויות גבוהות יותר והורדה של פרקים.

בהודעה שנשלחה היום ע"י מנהלי האתר נכתב: "גולשים יקרים, אנו גאים להציג בפניכם את הממשק המחודש של אתר סדרות. ממשק חדש ומודרני לאתר, מותאם לכל סוגי המכשירים (מחשבים, סלולריים, טאבלטים). שמרנו על ממשק פשוט ונוח שיאפשר לכם לצפות בקלות ובנוחות בעשרות אלפי פרקים שונים. תיקנו עשרות באגים שונים (הרשמה, יצירת קשר, צפייה בפרקים ועוד) על מנת שתהנו מחווית גלישה טובה ופשוטה יותר. שדרגנו את הנגן שלנו, כך שיפעיל את הפרקים בצורה חלקה יותר ומהירה יותר. לאחר ביקוש רב מהצופים, החלטנו להוסיף עמוד חדש "פרקים בתהליך העלאה", בו ניתן לצפות ברשימת הפרקים שעתידים לעלות לאתר בדקות הקרובות. נוספה האפשרות לדרג סדרות (בנוסף לפרקים עצמם). לאחר שנאסוף מספיק דירוגים מכם המשתמשים נמשיך לפתח את המערכת ולהתאים תכנים לפי ביקוש".

>> הקליקו לביקור באתר סדרות החדש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

40 תגובות לפוסט

40 תגובות

  1. לא עניינכם (זי(ן)רה) האתרים האלה, מי שיצר את הסדרות צריך לבקש זכויות יוצרים על התכנים חבורה של זבלים משועממים שרק רוצים להרוויח כסף!

  2. מסתבר שאתמול הייתה שריפה בחוות השרתים של OVH שמאחסנת בין היתר את אתר סדרות, אז בגלל זה חוסר הזמינות

  3. הנה קישור sdarot.website
    תאטיקו ואז פשוט תלחצו על הכוכב שיש לכם במחשב זה למעלה איפה שעושים חיפוס וזהו

  4. ארגון זירה = החמאס והדאעש של הגולשים ברשת. הם החלאות הכי גדולים במדינה.

    1. למה זה לא נותן לי כתבתי משהו ואז תרגום מובנה ולחצתי ואז לא יראה לי את התמונה שאפשר לכתוב בו סרט שאני רוצה

  5. איזה גדולים SDAROT
    אני בחו"ל וצופה בסדרות ישראליות. עכשיו אני נכנסת ונהפכת לתורמת.
    מגיע לחבר'ה 🙂

  6. איפה אפשר להשיג קישור או כניסה לאתר או משהו אני לא מצליח להיכנס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים