אל על מקצצת את הכנפיים של שלום תל אביב וזמיר דחב"ש

זמיר דחב"ש, צילום: יוסי זליגר / ויקיפדיה
זמיר דחב"ש, צילום: יוסי זליגר / ויקיפדיה

זמיר דחב"ש, יועץ התקשורת וניהול המשברים שמשרדו 'שלום תל אביב' (Shalomtelaviv) אותו הוא מנהל ביחד עם רינת פרידמן, מטפל בשירות הלקוחות המקוון ובחלקים מהסושיאל של אל על, זכה בשנה האחרונה לקיצוץ כנפיים, אחרי שעמוד הפייסבוק של חברת הלואו קוסט UP ועמודים נוספים של "El Al – נתיבי אויר לישראל" שפונים לקהלים בינלאומים הוצאו מטיפול במשרדו, כך נודע למזבלה.

דחב"ש, שהיה בעברו דייל אוויר באל על, אוחז מזה למעלה מעשור בחלקים מהתקציב האסטרטגי והעניק לאל על שירותי ניהול משברים, סושיאל ואונליין PR, לצד רהב תקשורת וספקים נוספים שמטפלים בתקציב מונופול התעופה.

בזמן שאת הסושיאל של UP ואת מרבית פעילויות הגולשים והקמפיינים של אל על ברשת החברתית, מנהלת חברת פה לאוזן, שגם מטפלת בעמודי סאן דור ובאל על גלובל, 'שלום תל אביב' נותרה בשלב זה כאחראית על תפעול וניהול שירות הלקוחות של עמוד הפייסבוק של אל על בעברית ביחד עם ליאת קפלן, מנהלת המדיה החברתית של אל על.

מתוך הפייסבוק של אל על
מתוך הפייסבוק של אל על

עמוד הפייסבוק הראשי של אל על שמונה כמעט חצי מיליון לייקים, נחשב לאחד העמודים הבעיתיים בפייסבוק ובמקביל גם לאחד מעמודי המותגים הפופולארים בישראל. עמוד אל על בעברית דורש תחזוקה מסביב לשעון, לרבות מענה לעשרות ומאות פניות ובעיקר תגובות מהירות למשברים היומיומיים. באחרונה עמד עמוד הפייסבוק של אל על במרכזן של מספר שערוריות ציבוריות, בהן סיפורו של ארנון יהל, אב שהופרד מביתו הקטינה בת ה-10 בטיסה ונדרש לשלם כסף בכדי לשבת לידה. אל המשברים, מצטרפים באחרונה גם הונאת כרטיסי טיסה שהופצה ברשת תחת עמוד מתחזה לאל על ודירוג בלומברג שקבע כי אל על היא חברת התעופה הגרועה בעולם.

ב-2014 ובעקבות עליית אפליקציית Secret (סיקרט), פורסם כי בזמן שאל על קיצצה בגובה שי החג של עובדיה, עובדי מחלקת היח"צ הדיגיטלי ב'שלום תל אביב' דווקא קיבלו בונוסים בשווי של עשרות אלפי שקלים, וזאת לאור תפעול משבר יחסי הציבור אליו נקלעה החברה במהלך צוק איתן.

למרות הדברים ולמרות חזקתו של דחב"ש באל על, למזבלה נודע כי הכוונה לקצץ בחלקו של 'שלום תל אביב' מתגלגלת מזה מספר שנים בהנהלת החברה, שכאמור בשנה שעברה החליטה על הוצאת חלק מתקציבי הסושיאל ממשרדו. עוד נודע למזבלה כי בכוונת החברה להמשיך את הקיצוץ ולסיים לחלוטין את ההתקשורת עם 'שלום תל אביב'.

ב'שלום תל אביב' סירבו להגיב לפרסום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים