‫בנצי גופשטיין‬‎ משיק קמפיין מימון המונים לתביעה נגד פייסבוק ישראל

בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין

בנצי גופשטיין, פעיל הימין הרדיקלי שמשמש כיו"ר ארגון להב"ה, עולה שלב מול פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני שכפי שנחשף במזבלה אסרה עליו להשתמש בפלטפורמה ומשיק קמפיין מימון המונים במטרה להגיש תביעה נגד פייסבוק ישראל. הקמפיין עלה באחרונה תחת הכותרת "עושים סוף להשתקת הימין בפייסבוק" והצליח לגייס כ-22 אלף ש"ח.

על פי סרטון שפירסם באתר הגיוס החברתי "GiveBack" שמקבוצת HeadStart, טוען גופשטיין כי "פייסבוק עברו כל גבול" וכי "אזכור שמו ברחבי פייסבוק, יכול להוביל לחסימה של הגולש". במסגרת הגיוס מבקש גופשטיין לגייס כ-120 אלף ש"ח במטרה לממן את המאבק המשפט נגד פייסבוק. לצורך המשימה גייס גופשטיין את עורך הדין גיא אופיר שברזומה שלו מספר נצחונות על תאגידי האינטרנט הרב-לאומיים שפועלים בישראל, במרכזם ניצחון 'סטטוסים מצייצים' של אבי לן. גופשטיין מבטיח כי "זהו צעד ראשון בסדרת מאבקים נגד הדרת אנשי ימין מהרשת" וכי לאחר הניצחון "פייסבוק כבר לא יעזו לחסום אותו לעולם על רקע פוליטי".

בעמוד הגיוס נכתב: "חברת פייסבוק מפעילה צנזורה אכזרית נגד אנשי ימין, ובפרט נגדי ונגד ארגון להב"ה שאפילו אזכור שמי או או שם הארגון שהקמתי מוביל לחסימה. הגיע הזמן להלחם במשטרת המחשבות של הדיקטטורה ע"י מומחים, ולשם כך לקחנו את עורך הדין גיא אופיר שמנוסה במאבקים מסוג זה והינו העו"ד היחיד שהצליח לנצח את פייסבוק בבית המשפט. (בתיק של סטטוסים מצייצים) דרישתנו בבית המשפט תהיה לחשוף את רשימת המילים האסורות של פייסבוק ובכך למנוע את המשך ההתנכלות לאנשי ימין ולאפשר לי לפתוח פרופיל אישי ודף, עד שבפייסבוק ישראל יבינו שיש חופש ביטוי גם לאנשי ימין".

"בנוסף נצא במאבק ציבורי נגד חסימת הימין בפייסבוק, נחשוף את הצביעות של פייסבוק בכך שהיא מאפשרת הסתה של מחבלים וחוסמת אנשי ימין. לאחר שננצח במקרה הזה פייסבוק כבר לא יעזו לחסום אותך על רקע פוליטי. מדובר במאבק מול מונופול ענק עם תקציב אינסופי. נאבק מולם גם במאבק ציבורי, נצטרך להפעיל צוותים שיחשפו את הצביעות של פייסבוק וצוותים משפטיים העולים הון רב. לכן אנחנו מבקשים שתהיו שותפים איתנו בהוצאות המשפט והמאבק הציבורי, מדובר במאבק של כל צרכני ומפרסמי התוכן הלאומי ברשת. בכוונתנו אף להמשיך לאחר מכן ולהגיש תביעה ייצוגית בשיתוף של כל אלו שנפגעו מההדרה וההחרמה של פייסבוק".

יש לציין כי בסרטון שולבה לכידת מסך, לכאורה של סטטוס שכתב מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, אולם מדובר בגאג פוטושופ של רז ציפריס ולא בסטטוס אמיתי.

פייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. לי חסמו את כל הפרופילים ביום אחד
    אני מסיקה מזה שאסור לי להכנס בשם שלי כי הם יחסמו אותי
    שימותו כל הערבים והשמאלנים ושיקבלו סרטן כל אלו שיושבים ברוטשילד 22 וחוסמים אנשי ימין
    שהמשפחות שלהם ימותו מסרטן בראש אמן

  2. גם לי חסמו אם אינני טועה פעם שלישית…כל פעם חסמו לחודש…בגלל אמירות קיצוניות נגד ערבים רוצחי יהודים…ועכשיו גם אני אומר שצריכים לשחוט את הערבים ולחסל אותם מתינוק ועד זקן…פשוט מאוד לחסל אותם עד אחרון הכלבים ואני מאמין שזה יבוא…ועל הדרך צריכים וחייבים את אותו הדין לשמאלנאצים…וגם את אלה שחסמו אותי את אותו הדין…רק שתדעו…אתם לא תשתיקו אותנו…ההפך הוא הנכון…נפרוץ ונרבה ונגיע אלייכם בזמן …
    אם אתם חושבים שאתם הפלטפורמה היחידה שבא נביע את הכאב והתיסכול שיש לנו … אתם טובים טעות מרה…ואת המרה הזאת אתם תקבלו עמוק עמוק בגרון…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים