פייסבוק ישראל נגד הימין: הושבת הפרופיל של עו"ד דניאל גינת

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

כשברקע כתב האישום נגד רה"מ נתניהו וסבב שלישי של מערכת הבחירות, בחברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני ממשיכים בניקוי של הרשת החברתית וחסמו בשבוע האחרון לבדו עשרות פרופילים של פעילי ימין. בחלק מהמקרים פייסבוק השביתה באופן סופי חשבונות וזאת ללא מתן סיבה ובאחרים הושמה חסימה ל-30 ימים, כך נודע למזבלה. בתגובות שמתפרסמות מואשמת פייסבוק ישראל בצנזורה ממוקדת נגד ארגוני ימין.

אמש פייסבוק הסירה באופן מוחלט גם את הפרופיל של עו"ד דניאל גינת, פעיל ימין מוכר ומרכזי שמתח בעבר ביקורת על הצנזורה של פייסבוק ישראל לאחר שזו הסירה את עמוד חדשות הימין "דיווח ראשוני" (שהוחזר לאחר הפרסום במזבלה).

גינת צייץ בטוויטר בתגובה: "חשבון הפייסבוק שלי הושבת לצמיתות. ככה פתאום, אין לי מושג אפילו למה, לא פרסמתי כבר 3 שבועות עקב חסימה. בשניה הלכו לי 15,000 עוקבים וחברים. תזכרו, מי שישתוק עכשיו – זה יחזור אליו בבומרנג, כבר למדנו את זה. הרדיפה הזאת אחרי אזרחים היא בלתי נסבלת, זו כבר מזמן לא מדינה חופשית".

מעיין שריג דוברת פייסבוק ישראל סירבה להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. החונטה הלהטבית שולטת בפייסבוק מילה אחת נגד המתרוממים הסוטים ויש חסימה בשל "הפרת תנאי המדיניות" .

  2. פייסבוק זה רק של שמאלניים וירשמו מה שרוצים ולא יחסמו אותם בכלל -רק ימני רושם איזו מילחה מסכנה על המקום נחסם באופן שרירותי לשלושים יום והוא נמצא על הכוונת של חברת פייסבוק השמאלנית . תעשו מה שאתם רוצים חיינו גם לפני עידן הפייסבוק וגם נמשיך לחיות .

  3. קודם כל, המנהלת והדוברת של פייסבוק ישראל,
    בטוח ליידי בויז.
    שנית כל, צריך לחרב עד היסוד את הבניין בו יושבת פייסבוק ישראל.
    גוש בטון מיותר שבמקומו עדיף לשתול עצים.
    טובת כדור הארץ יותר חשובה מטובתם של אי אלו סרטנים אנושיים.

  4. נכון פייסבוק חוסמים אנשי ימין גם לי הסירו את כל החשבונות פתחתי חדש אחרי חודשיים בקושי עובד וכן חסמו אותי להפיץ בקבוצות

  5. נכון פייסבוק חוסמים אנשי ימין גם לי הסירו את כל החשבונות פתחתי חדש אחרי חודשיים בקושי עובד וכן חסמו אותי להפיץ בקבוצות

  6. נןרא ואיום! צריך למצוא חלופה לפייסבוק, כי גם שם השתלט השמאל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים