פרסום במשחקי PC, קונסולות ומשחקי רשת הוא עולם מרתק. אך האם המדיה הזו באמת אפקטיבית? מדובר בעניין ששנוי במחלוקת. ממה שקראתי בנט, יש את הטוענים שהצרכנים פיתחו סוג של עיוורון לפרסומות שכאלה ומצד שני יש את העובדות בשטח שמוכיחות שהשוק נמצא בעלייה מתמדת. בעבר התארח אצלנו יוסי צרפתי (מנהל קריאייטיב ב-TBWA\DIGITAL) שכתב פוסט מרתק על העניין. הפעם, גלעד אלסטר, זיבלון אונליין גרילה ומעוות בדימוס, "מחלל" את הפלטפורמה של "Counter Strike Source" אחד ממשחקי הרשת היותר פופולריים, בפרסומת של המזבלה. מסתבר שבחלק ממשחקי הרשת, המשתתפים יכולים לשתול תמונות במשחק עצמו ובכך לחשוף שחקנים נוספים למסרים כאלה או אחרים. תודה לגלעד! קבלו כמה פרינט-סקרינים:
זה כמו הבניין של מקאן אריקסון רק לא.
בדרך לישיבת קריאייטיב במרתפים.
מרתף הקריאייטיב. זה משהו כמו האנדרגראונד של שמעוני פינקלשטיין, רק לא.
2 Responses
תודה , לדעתי אפשר להוציא הרבה יותר משחקים חינם , ביחוד כאלה ישנים יותר בשיטה הזאת
תחום מגניב מאוד לדעתי
אני אהיה שם עוד כמה שנים