עתי שולברג נבחר להיות הפרזנטור של הוניגמן מן

מזבלה

מאת: ליהי גורלניק, זאביק דרור יחסי ציבור

שבועיים לאחר יציאתו מבית ה'אח הגדול' עתי שולברג נבחר לכהן כפרזנטור הראשון של הוניגמן מן. עם התרחבות המותג הוניגמן מן ופריסתו בלמעלה מ-20 חנויות רשת ברחבי הארץ תעלה קבוצת הוניגמן קמפיין בכיכובו של עתי שולברג. קליק לקומוניקט המלא.

עתי שולברג
עתי שולברג

עתי שולברג, 27, יוצא העונה הרביעית של תכנית 'האח הגדול' לאחר כ-60 יום בבית, נבחר כשבועיים לאחר יציאתו מהבית, לכהן כפרזנטור רשת האופנה 'הוניגמן מן' ויוביל את קמפיין אביב-קיץ 2011 של הרשת, לצידה של סנדי בר, אשר תוביל את מותג הנשים של הוניגמן. הובילו את הקמפיין לפניו הדוגמן ניר לביא, לצד אילנית לוי והזמר והדוגמן הבריטי ג'ורג' ברנט לצד מלאני פרס.

לדברי מיכה רונן מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "אנו רואים בעתי התגלמות הגבר האידיאלי: מלח הארץ המסמל שורשיות וארצישראליות ובמקביל גם מחובר לרגשותיו. אנו שמחים לחבק אותו כפרזנטור הראשון הגברי של הוניגמן מן, לצד סנדי בר, הצלע הנשית של הקמפיין".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. לא יהיה שום מתח מיני בינו לבין סנדי בר. היא פנויה.
    זה היה צפוי שישתו אותו מהר. הימרתי על דלתא, אבל שיהיה.

  2. רק לפני שנים בודדות, הונגימן הייתה מיוצבת כרשת אופנתית, מעוצבת עם הרבה סטייל, הודות למלאני פרס הפרזנטורית השיקית. אבל מאז – מישהו שם איבד את הצפון – והתחיל לרדת ל -"עם", בהתחלה עם ההחלטה התמוהה של אילנית לוי, ובהמשך עם סנדי בר (מאיזה בוידם שלפו אותה?? ) ועכשיו עתי, פליט הריאליטי בשקל התורן.
    המעבר ליהושע מעולם לא נראה טעות יותר גדולה, ועכשיו הם ממש לא מבודלים משום מותג אופנה אחר, נהפוך הוא..

  3. לא רוצים דוגמן שהלך עם כונפת על, בימבו- בלי הקטע הזה הוא היה מדגמן את גולף, פרייאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים