תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של זאביק דרור

זאביק דרור
זאביק דרור

תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של "זאביק דרור" וינוהל תחת מחלקת הקולינריה והיין במשרד ובניהולן של דניאל דובשני ואור-לי מדמון. תקציב יקבי כרמל נוהל בתקופה האחרונה על ידי 'שלמור תקשורת' ולאחר מכרז פנימי שביצעה הנהלת היקב בקרב משרד יח"צ נבחרים, נבחר משרד היח"צ 'זאביק דרור'.

ב-2013 נרכש יקב כרמל על ידי קבוצת משקיעים פרטיים בסכום של 130 מיליון ש"ח. כחצי שנה לאחר הרכישה, מונתה לתפקיד המנכ"ל דליה זוננפלד-מנדלמן, שהגיעה מתפקיד מנכ"לית שטראוס קפה. מינויה של זוננפלד-מנדלמן החזיק כשנה וחצי ובסוף דצמבר 2014 היא עזבה את המשרה, לכאורה על רקע חילוקי דעות. במקומה מונה למנכ"ל רן דוד, שכיהן כסמנכ"ל התפעול של היקב.

אנשי זאביק דרור יחסי ציבור
אנשי זאביק דרור יחסי ציבור

יקבי כרמל שנוסדו לפני 120 שנה, הפכו עם השנים לסמל "הציונות". ביקב ממשיכים להשקיע ולהתפתח בכל עת, הן בנטיעת כרמים חדשים, בידע מקצועי, בפיתוח סדרות יין איכותיות, הקמת יקבי בוטיק ועוד והן בשימור המסורת ההיסטורית כמייסדי ומחוללי תעשיית היין בישראל. כרמי היקבים נטועים ומשגשגים במיטב אזורי הגידול בארץ, מצפון רמת הגולן והגליל העליון ועד לצפון הנגב. יקבי כרמל מייצרים כיום 15 מיליון בקבוקים בשנה. יו"ר היקב הוא גלעד הלוי, מנכ"ל היקב הוא רן דוד.

משרד זאביק דרור הוקם לפני 13 שנה, וכיום מוביל בתחומי הלייף סטייל והצרכנות עם לקוחות כמו קבוצת קניוני עזריאלי, רשת אי דיגיטל, קלאב מד, קבוצת רנואר, קבוצת הוניגמן, קבוצת קרליין, אלפא קוסמטיקה ועוד. מחלקת הקולינריה של המשרד כוללת שפים ורשתות מובילות כמו: שגב משה, מיקי שמו, ישראל אהרוני, יקב קסטל, מסעדת אריא עם השף גיא גמזו קבוצת אונמי עם השפים אבי כהן לטפאו וציון ברנץ לאובן קובן, קבוצת קפה קפה- לחם ארז, פרש קיטשן ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים