האם בלוגר הרכילות של המדינה הולך לאח הגדול?

omrihayun

בימים האחרונים פרופיל הפייסבוק של עומרי חיון, בלוגר הרכילות המוביל ברשת הישראלית שמסיים בימים אלה את החוזה עם נענע10, גדוש בתמונות וסטטוסים טיזריים אשר מעידים על כך שיתכן והבלוגר הצעיר יקח חלק בעונה החדשה של בית האח הגדול, כאשר כל אלה מגובים בכך שחיון הבליח בפרומו הטלוויזיוני של קשת לעונה הקרובה, כאשר הוא אוחז בשלט עם תאריך תחילת העונה. האם מדובר בתעלול יחסי ציבור של חיון לקראת השקת הבלוג תחת גוף תקשורת חדש? (הסוד שמור במערכת המזבלה) או שמא חיון אכן הולך לקבל את דקות התהילה שלו? נחיה ונראה.

בסוף החודש אני מפנה את הדירה שלי (2.5 חדרים) במקווה ישראל צמוד לרוטשילד (דקה ברגל) הדירה מרוהטת כחדשה כולל מיטה, ארון, מזגן, סלון מקרר, פלזמה עם חיבור ליס ואינטרניט. בדירה 2 חדרים מתפנים או חדר אחד עוד פרטים פנו בפרטי. מתוך פרופיל הפייסבוק של עומרי חיון.

לאחד הסטטוסים הטיזריים הגיב גיא פינס: "בואו נסכם שאני לא אגיד עליך (עומרי) כלום ואתה לא תגיד עלי ויהיה כיף לכולם. חוץ מלצופי ערוץ 20 מיובשי המוח. גלי אולי שימי את ה-60 מיליון שהערוץ לא ייסגר והמוח שלך לא יתכווץ!!!!!" חיון לא נשאר חייב והגיע: "לא מבטיח. לכתבי רכילות יש פה גדול, מי כמוך יודע".

גיא פינס ועומרי חיון בפייסבוק
גיא פינס ועומרי חיון בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים