חיידק הפפסי לא כזה מדבק

מזבלה

משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך עם מסורת תחרות הסרטונים "הויראלים" לפפסי, כאשר הכלל היחיד הוא שחייבת להופיע בסרטון לפחות פחית אחת של המשקה המוגז והזוכה כבר יבחר על פי מספר הצפיות, אז כל קליק שלכם משפיע, הקליקו בחוכמה! וזכרו שאין כפל קליקים, זה סופר IP פעם אחת.

סרטון ראשון: נשלח ע"י רן אלון מגיתם. הסרטון אומנם לא כל כך ויראלי אבל בהחלט בעל כמה אלמנטים הומוריסטים שיכולים להביא לצפיות אורגניות. המועדף על המזבלה מבין השלושה ובלי קשר שמענו שיש מאחוריו ארטית פצצה, אז אנחנו זורמים.

flixcoil2918422-flixcoil2918422-novid

סרטון שני: כולנו זוכרים את הבום הויראלי של ניסוי הסלולרי והפופקורן, אז זה משהו כזה רק לא ויראלי ועם איזה טוויסט שיעני צוחק על סרטונים ויראלים.

flixcoil2918429-flixcoil2918429-novid

סרטון שלישי: נשלח ע"י נועם מגיתם. אולי הסרטון המושקע ביותר מבין השלושה ויש שם גם קוזינה מעניינת. השניות הראשונות של הסרטון דווקא מפתחות תקווה מסויימת אבל שוב… לא ויראלי ולא משרת שום ערך של פפסי. התהייה הגדולה שלנו היא האם כל הסרטונים הללו נוצרו בשביל הכיף או בשם הרצון האמיתי לייצר סרטון ויראלי אורגני שגם יעלה את המכירות של פפסי וגם יזכה את גיתם BBDO בתואר 'אנחנו עושים גם ויראלים'.

flixcoil2918437-flixcoil2918437-novid

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. הניסיון המכוון ליצור משהו ויראלי מביא לעולם ילדים פאתטיים.
    משרדי פרסום ב-99% מהפעמים לא יכולים לעשות סרטים ויראליים. הם יותר מדי מודעים לעצמם.

  2. [Comment ID #14420 Will Be Quoted Here]

    אחי שמת לב לטרנד החדש של האמריקאים בפייסבוק? הם משנים את השם שלהם ומוסיפים "חוסיין" בתור שם אמצעי, כדי להראות תמיכה באובאמה.

    דורי חוסיין בן ישראל דווקא מתגלגל על הלשון לא רע בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים