שני אתרי צפייה ישירה עם תרגום מובנה שישנו לכם ת'חיים

אתר צפייה ישירה - sdarot.me
אתר צפייה ישירה – sdarot.me

מאז פצח אירגון זיר"ה (ראשי תיבות של זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) במלחמה עיקשת כנגד אתרי הצפייה הישירה, רוב אתרי ההורדות והצפייה הישירה נעלמו כלא היו. האתרים שכן נשארו עשו הסבה להונאות תוכן תוך כדי ניצול הטראפיק הקיים ותמימות הגולשים ואלה שכן פעילים עושים זאת מתחת לראדר או משנים את הדומיין וספק האיחסון בתדירות קבועה. קבלו שני אתרי צפייה ישירה ישראלים, שניהם עם תרגום מובנה ולא מעט תכנים אשר יחסכו מכם הונאות תוכן, וירוסים וזדוניות אחרת.

Sdarot.tv בעבר Sdarot.me – אתר צפייה ישירה מהיר שיושב על שרת ייעודי עם סטרימינג ישראלי, מכיל סדרות טלוויזיה מחו"ל לצפייה ישירה כדוגמת: 4400, משחקי הכס, הפמליה ועוד. בכניסה לעמוד הצפייה תתבקשו למלא סקר כתנאי לצפייה בתוכן, אולם הקלקה על הקישור בתחתית הסקר תפעיל את הסרטון ותסגור את הסקר. קליק לביקור באתר.

עידכון חשוב 1.4: באתר סדרות TV החדש יש טיימר המתנה של 30 שניות כאשר ישנה אופציה לאשר אפליקציית פייסבוק אשר מבטלת את הטיימר, אל תאשרו את האפליקציה, כשרות מטרתה אינה ברורה, פשוט המתינו 30 שניות!

אתר צפייה ישירה - sdarot.me
אתר צפייה ישירה – sdarot.me

Sdarot-tv.net – אתר צפייה ישירה חדש יחסית, גם יושב על אחסון יחסית מהיר עם סטרימינג בפורמט WMV/AVI (מדיה פלייר). באתר תוכלו לצפות בפרקים של משפחת סימפסון, עונות שונות של ניקיטה, ספרטקוס, OZ ועוד. עידכון: האתר נסגר

צפייה ישירה - sdarot-tv.net
צפייה ישירה – sdarot-tv.net

*למען הסר ספק, צפייה בתכנים מפרי זכויות יוצרים הינה מנוגדת לחוק, אינה אתית ופוגעת בפרנסת התעשייה. אין לראות בפוסט זה כעידוד או מתן לגיטימציה לצריכת תכנים שכאלה. הפוסט מוגש כ'שירות לציבור' וכהתראה בפני אתרים מזיקים וזדוניים המתחזים לאתרי צפייה ישירה.

אודות זיר"ה (מתוך ויקיפדיה): "זיר"ה (ראשי תיבות של זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) היא התאגדות ישראלית של 11 גופי מדיה שהוקם במטרה להיאבק בהפרת זכויות יוצרים שנגרמת מהורדות פיראטיות ברשת. הארגון מייצג בין היתר את תאגידי התוכן "קשת", "רשת", "ערוץ 10", "יס", "הוט" ומפיצת הסרטים "יונייטד קינג", ומתוקצב על ידם במיליוני שקלים בשנה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים