מזבלה.קום

Yom.Kippur.2012-XVID.DVDrip-UYD: ארבעה אתרים לצפייה ישירה ביום כיפור

Yom.Kippur.2012-XVID.DVDrip-UYD: חמישה אתרי צפייה ישירה ישראלים במיוחד ליום כיפור
Yom.Kippur.2012-XVID.DVDrip-UYD: חמישה אתרי צפייה ישירה ישראלים במיוחד ליום כיפור

יום כיפור בפתח ועם ישראל בבהלת הצפייה הישירה. קבלו את 4 דרכים לצפייה ישירה ברשת, בלי התניות לייקים, בלי לינקים שבורים ובלי וירוסים. למען הסר ספק, צפייה בתכנים מפרי זכויות יוצרים הינה מנוגדת לחוק, אינה אתית ופוגעת בפרנסת התעשייה. אין לראות בפוסט זה כעידוד או מתן לגיטימציה לצריכת תכנים שכאלה.

1. moviex-il.com: מאז פצח אירגון זיר"ה (ראשי תיבות של זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) במלחמה עיקשת כנגד אתרי הצפייה הישירה, רוב אתרי ההורדות והצפייה הישירה נעלמו כלא היו. אתר Moviex-il הינו בין הבודדים אשר קמו מתוך ההרס ומצליחים לשרוד. האתר מכיל מאגר של סרטים ישנים וחדשים עם תרגום מובנה בעברית ומאפשר צפייה באמצעות אתר PutLocker המעניק צפייה מהירה וללא זמני המתנה.

עוד בנושא: שני אתרי צפייה ישירה עם תרגום מובנה שישנו לכם ת'חיים >>

2. iviews.me: מעדיפים לצפות בסרטים דרך הסמארטפון? Iviews הוא אתר ישראלי לצפייה ישירה המיועד בעיקר לבעלי הסמארטפונים. החיסרון היחיד הוא הגבלת זמן הצפייה, לכן תצטרכו מדי פעם לשנות את כתובת ה-IP שלכם ולהמשיך בצפייה מחדש.

עוד בנושא: תשכחו מאתרי הצפייה ישירה, כנסו ליו טיוב >>

3. YouTube: אתר שיתוף הוידאו של גוגל הוא חממת הצפייה הישירה הגדולה ביותר ברשת. על פי בדיקה, באתר הוידאו הפופולארי יש למעלה מ-4 מיליון סרטים מלאים לצפייה ישירה לרבות כאלו עם תרגום מובנה בעברית, אשר מסיבות כאלו או אחרות אינם מוסרים מהאתר. הקליקו כאן לערך חיפוש לדוגמא באמצעות מנוע חיפוש סרטונים בגוגל.

4. מסתבר שלא רק יו טיוב הפך לחממת סרטים בצפייה ישירה. אתרי צפייה רבים החלו להשתמש ב-V kontakte (ברוסית: В Контакте) הגירסא הקומוניסטית של פייסבוק, להפצת התכנים. בין האתרים המפיצים – Pinuk.net אשר בעמוד ה-V kontakte שלו (קליק) תוכלו למצוא כ-150 סרטים עם תרגום מובנה בעברית (הסרטים מצד ימין למטה). V kontakte הוקם בשנת 2006 על ידי האחים פבל וניקוליי דורוב ועל פי נתוני הרשת כ-100 מיליון גולשים רשומים בה. לב לבייב מחזיק כ-7% ממניות האתר ואף נמנה על אחד ממייסדיה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים