כריסטינה א-גרילה

מזבלה

תמיד רצינו לעשות בלונדינית וכשניסו לרדן, הזיבלון בחלונות הגבוהים של וובסנס התקשר והציע שנתפור יחדיו את קמפיין ההשקה של הבושם החדש של כריסטינה, מיד ידענו שזו ההזדמנות המיוחלת. הבושם של כריסטינה שהושק בחו"ל לפני כשנה נעטף תחת הקונספט "Sometimes it's all you need to wear" או בתרגום לעברית על פי אדלר חומסקי שעיברתו ורכשו את המדיה עבור הקמפיין – "לפעמים זה כל מה שאת צריכה עלייך". את הפרסומת הסקסית של GREY העולמית ניתן לראות בפוסט – כאן.

אז קונספט פנאן יש ולקוח עם אשכים יש ועכשיו רק נותר לחשוב על הגרילה הראשונה של 2009. הפיתרון הקריאייטיבי שעלה – קולבים עירומים והרבה מהם. במהלך שבוע פעילות מתיש שכלל פשיטות באישון לילה ופרודקשן רווי האסל לאורך היום (16 שעות ביממה), שתלנו טריליוני קולבים ממותגי כריסטינה אגילרה במאות מיקומים שונים וחריגים ברחבי הארץ. הקולבים מותגו ברוח הפרסומת של כריסטינה אגילרה ועליהם נתלו באמצעות סרט סאטן שחור משובח דוגמית של הבושם בליווי תווית פרסומית עם תמונה סקסית של כריסטינה ושורת הקונספט באנגלית. ביום הראשון פשטנו על שדרות רוטשילד, שינקין, עזריאלי וצירים מרכזיים נוספים ברחבי תל אביב יפו. ביום השני שהתחיל כגשום והמשיך כיום אלוהי לגרילה, קפצנו לאיזור הקניונים וההיי טק של חיפה. ההייטקיסטים שם התחרפנו מהקולבים ואשכרה טבעו בבוץ הרטוב בשביל להורידם. בימים הנוספים של הפעילות כבשנו את געש, הרצליה ואיזורים נרחבים של גוש דן. ביום האחרון פינקנו את עצמנו בנסיעה על כביש 6 בדרך לבאר שבע, שנראה שהתכוננה לבואנו עם באזז מטורף שנוצר סביב הקמפיין. קבלו סרטון מסכם של הפעילות בניצוחו של הצלם והעורך המוכשר גיא רז.

מתוך קמפיין הגרילה:

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

אנשים עומדים לא בגלל צפירה

קולבים כריסטינה אגילרה

מעבר לחוויה עצמה, עשרות אנשים גם צילמו את הקולבים:

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

קולבים כריסטינה אגילרה

הגרילה הזיבלונית לוותה במהלך אינטרסחטיקה של וובסנס (דמו) שכלל טופליירים של כריסטינה ופעילות ממוקדת במדורים שונים של אתר וואלה אשר במסגרתה נתלו קולבים על גבי רובריקות תוכן:

וובסנס

מערך היח"צ של שלמור תקשורת, בהנהגתה של יפעת סוכליצקי, קידם את קמפיין הגרילה שזכה לעשרות אייטמים אוהדים בעיתונות המודפסת והדיגיטאלית ולספוט בערב טוב עם גיא פינס:

flixcoil3047018-flixcoil3047018-novid

בנוסף לפעילות הגרילה, פשטנו על סניפי סופר-פארם מרכזיים עם IN STORE BTL חוויתי בו נשתלו הקולבים במיקומים ממוקדים וגם חריגים ברחבי הסניפים:

סופר פארם

סופר פארם

סופר פארם

סופר פארם

מתוך פורום כריסטינה אגילרה של קהילות תפוז:

תפוז

כמו בכל פעילות גם הפעם עבדנו בשיתוף עם זיבלונים (ראו קרדיטים) וערכנו ביקורי פתע במשרדיהם של כמה זבלוני פרימיום. נראה אם תצליחו לזהות את כל הזיבלונים שבתמונה, הפותר נכונה יזכה בקולב מהודר:

זיבלונים מקולבים

בין עץ לגדר מצאנו זמן לעבור בבתי הספר לפרסום. בנות הבצפר המבושמות והנאוות:

קולבים בבצפר

בעבודי קריאייטיב פרצנו לשיעור של מגמת הסטיילינג ולימדנו את הסטודנטים שבגדים זה זיפת חסר ערך:

flixcoil3055780-flixcoil3055780-novid

קצת תמונות מייקינג אוף. אחד מספקי הקולבים שלנו:

גיא דיין עם חבוב

במזבלה כולם עובדים קשה:

דורי בן ישראל

אין כמו להתעורר ב-2:15 בבוקר כדי לשתול קולבים:

פשיטה לילית

ולסיום קצת פפרצי או רכילות עסקית או צהוב או מה שבא לכם. אניטה פללי המזניבה:

אניטה פללי

יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל סופר-פארם, בחור נחמד:

יאיר עשהאל

קרדיטים
לקוח: דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ מנהלת מותג: שרון פסקרו ברקת מנהלת שיווק שיווק קלרינס וטיירי מוגלר: נגה וימן מנהל שיווק חטיבת הבישום פרוקטר & גמבל: אורן וימן פרסומת טלוויזיה: Select NY
קו
יחסי ציבור: שלמור תקשורת סמנכ"לית: יפעת סוכליצקי תקציבאיות: מורן שטלצר, דנה אוחנה
קו
וובסנס תקציבאית: שני כהן תיכנות: נועה גני, אלכס טרוסט Flash Master: תומר אליהו מנהלת מדיה: עדית לוי ארט: לוסי גלזן קריאייטיב מארקטינג: ניסו לרדן
קו
מזבלה קריאייטיב & פרודקשן: Mizbala זיבלוני האסל: אליאב מנדלסון, טל מאיר, תומר קראוס, מרי לו, מעיין מ, רותם י, רחל, עדן צילום סטילס: תומר קראוס וידאו & פוסט: גיא רז המבריק מכולם ארט: ליאת אבדי רכב: רנו רהב מיתוג רנו רהב: ארט דיזיין קולבים: כל המאפיונרים במתחם סלמה מדבקות: דוד מהמדבקות תודות: משקה האנרגיה XO שעזר לנו לתלות קולבים ב-3 בבוקר, אבי ביטר שעזר לנו להעביר ת'פקקים של חיפה בפנאן (כמו אלכוהוליסט לנשיקות שלך, כמו נרקומן לחיבוקים שלך, כמו משוגע אני אוהב אותך..), לקופה הקטנה שמימנה לנו פלאפל ובמבה בולי, ל-AVIS על רנו רהב עם מחוג הדלק הדיגיטלי, לפקחים שקיבלו ת'גרילה כאקט חוויתי-אומנותי וזרמו איתנו (ככה צריך להיות!) ותודה אחרונה ולא פחות חשובה לאופיר אבסלנדר, ליטל שמש, שירית, סיגל וכפרה לורי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

67 תגובות לפוסט

67 תגובות

  1. אחלה אחלה אחלה קד"מ אבל גרילה זה לא ….
    ומה זה בכלל המילה הזאת, גרילה, מה אנחנו במחתרת?
    בימינו קוראים לזה פרסום אמביאנט – פרסום סביבתי – והרעיון הוא לנצל את המדיה בה זה מפורסם – ולכן האפקטיביות של הרחוב לא משנה כלל …זה יכל להיות באותה מידה באוטובוסים בתחנות רכבת או מה שלא תרצו
    אם לדוגמא היו פונים להמון חנויות בגדים ומפנים בכל חנות בקניון או בשינקין לדוגמא מדף קולבים של בגדים למדף קולבים ריקים זה היה משתמש במדיום הסביבתי ככלי וזה באמת היה עם ערך מוסף יותר גבוהה….מבחינה רעיונית לפחות…
    סתם חומר למחשבה אבל באמת באמת אחלה של קמפיין

  2. [Comment ID #20419 Will Be Quoted Here]

    אם אזרח כה שומר חוק אתה אנא שמור גם על החוקיות שבדברייך והתנסחות כזו שבחרת להדגים בסיום תגובתך אינה מקובלת עלי, לא במרחב הפרטי הווירטואלי שלי ולא בחיי האישיים ולכן נמחקה. במידה ואתה מעוניין להתדיין בנושא, אתה מוזמן להרים לי פון או לשלוח לי אימייל.

  3. [Comment ID #20417 Will Be Quoted Here]

    אני שמח לקרוא שאינך טיפש כפי שאתה משתדל להראות את עצמך. עונה לסטריאוטיפ, לא?

    אני מניח לכן שגם הדוגמא שהצגת לעיל היא נסיון למצג שווא ולא בורות. וכמו שהתכוונת לכתוב, טוב אם תזכור גם אתה שהפוסל וגו'

    יהיה יותר נכון להציג את הדיון כפוליטי מאשר פילוסופי (ונתעלם לרגע מהשווע העולה מגילמן): באיזו מידה אפשר לנכס את המרחב הציבורי לתועלת פרטית, ומתי היא ראויה ומתי לא. וכאדם שהמרחב הציבורי חשוב לו, הייתי שמח לדון בכך.

    במאמר מוסגר, בוודאי שאני בטוח שדעתי היא הנכונה, שכן אנשים לא נוטים להחזיק בדעות שהם חושבים שהם שגויות, אבל אני גם מוכן לקבל אחרת אם אצליח להבין, ויתכן גם שלא אצליח. אבל אתה מעדיף לא להסביר כלל, וחבל.

    לא נשאר גם לי אלא לאחל גם לך המון בהצלחה
    שבת שלום!

  4. [Comment ID #20415 Will Be Quoted Here]

    הלו שי הבנתי את כוונתך מלכתחילה ולטעמי היא צרה, רעה וללא כל בסיס. על פי דברייך הרי שאתה בעצמך משחית את המרחב הציבורי מעצם היותך אדם, בין אם אתה מעשן, מקלל או יורק ברחוב, בין אם אתה נוהג ברכב פולט עשן מסוכן או לא ממחזר, אתה בעצמך מפגע אנושי מהלך, חי ונושם.

    הדיון הפילוסופי לא כל כך מעניין אותי ולבטח שאינני מתכוון להיכנס איתך למסעות שיכנועים למה פעילויות שכאלה הן בגדר נכס תרבותי במדינות רבות בעולם, מה שכן אני ממליץ שמעכשיו תעשה בדק בית אצלך לפני שאתה עושה אצל אחרים.

    היות ואתה תקוע באותה בועה, אתה מסרב להבין ולראות את התועלות של פעילות שכזו, אתה מסרב להבין את המאמץ והמשאבים האדירים שהושקעו על מנת שהסביבה לא תיפגע ואתה מסרב להכיר בערך המוסף שהצרכן מקבל בשונה משילוט חוצות סטנדרטי.

    בהצלחה, ללא כעס ובהמון תקווה שתבין את דבריי
    דורי

  5. [Comment ID #20410 Will Be Quoted Here]

    סרבת להבין, או אולי לא הבנת את הכוונה שבתגובה שלי, או שיתכן שלא הסברתי טוב.
    אנסה שנית:

    הפסולת הפיזית (הקולבים) היא בעיה שולית. אין עיני צרה ביצרני הקולבים, בנהגי המשאיות ששינעו אותם, ושאר העוסקים במלאכה, חו"ח.

    אני כועס על ההשתלטות על המרחב הציבורי, שהופכת את הפרנסה של מפזרי הקולבים עצמם לגובלת לדעתי בפשיעה, גם אם מבחינת הדין הישראלי אינה כזו. ברגע שאתם תולים קולבי-פרסום במרחב הציבורי, אתם משתלטים עליו לטובתכם (אני מקווה שלא אאלץ להסביר מדוע פרסום בושם אינה פעולה לטובת הציבור כולו), ומפקיעים את חלקו מכלל הציבור.

    מדאיגה במיוחד חוסר ההבנה והאכפתיות שלך לניצול הזה. אתה מניח שמציקה לי האשפה הפיזית (זו באמת טיפה בים הזיהום, ואני בטוח שלא תבלו בגינה אפילו שניה אחת במצרף). מה שמציק לי זו ההשתלטות על המרחב הציבורי בלי רגשי אשמה ובלי רגשי מצפון.

    משל מוצלח אני מקווה יהיה של תחנת רדיו פירטית. יש הרבה תדרים פנויים באוויר, אבל הם משאב ציבורי. המדינה החליטה על מדיניות חלוקה מסויימת שלו (בתמורה לתמורה מוניטרית ותוכנית כלשהי). אם אבוא ואשדר שידורים פיראטיים, הרי שאני גונב תדר מכלל הציבור, וגם אם הציבור יהנה משידורי, ואקפיד שהם לא יפריעו לפקחי נתב"ג וכוחות הבטחון, הרי שניכסתי לעצמי משאב ציבורי בלי לעמוד בהליך שקבע הציבור (באמצעות נבחריו).

    כך גם כאן, בכדי לפרסם במרחב הציבורי, הקצה הציבור מערכת בירוקרטית של שלטי פרסום ושאר אמצעים חוקיים. אני מקווה שבפעם הבאה תשכילו להשתמש בהם, שאחרת נגיע למצב בו אין כלל התשבות בציבור. להשתין בחצר של השכנים זה נחמד, אבל כשמישהו משתין בחצר שלך, אתה פתאום מגלה כמה זה מסריח. אני מקווה שהריח יעלה באפךך במהרה, ותחדול מעשיית צרכי לקוחותיך בציבור.

  6. [Comment ID #20408 Will Be Quoted Here]

    אחונה קצת הגזמת 🙂

    אתה לא בקיא בתהליכים שמאחורי הקמפיין אז חבל שאתה סתם זורק דברים באוויר.

    אבל אני אשתף אותך, כי אני בחור זורם:

    א. הקמפיין תרם רבות ושאני אומר רבות אני מדבר על מלא כסף לסוחרים הישראלים שבין היתר נרכשו מהם הקולבים. כמות הקולבים שנקנתה שוות ערך לכמות שנתית שאלה רגילים למכור, לכן לא משנה איך תסתכל על זה – הקמפיין תרם לכלכלה ותרם למדינת ישראל במיסים ששולמו. בזכות הקמפיין הזה ודומיו יש יותר שוטרים ברחובות, ויש יותר כסף לפעילויות לקהילה…

    ב. כל אזור חלוקה נבדק פעמים רבות במהלך היום אחר שרידי קולבים, כשאני אומר לך שאחרי כמה דקות כל הקולבים נלקחו תאמין לי שזה מה שקרה.

    ג. המזבלה אוהבת את הסביבה, אהבת אמת. אני לא מכיר הרבה אנשים כמוני שמכבדים אותה ועושים הכול על מנת למנוע לכלוך והשחתה.

    ד. אם אתה מחפש להפנות כלפי מישהו את האצבע המאשימה, תפנה אותה כלפי קמפיינים בחירות, איכות הסביבה שם היא הדבר האחרון שעניין אותם.

  7. [Comment ID #16674 Will Be Quoted Here]

    גם אם אתם ממחזרים את הקולבים, אתם עדיין מזהמים את המרחב הציבורי (השם שבחרתם, יש לציין, מתאים מאוד).

    עבור זיהום המרחב הציבורי בשלטי פרסום מורשים משלמים מס לרשויות, שתקוותי שהוא משמש לתכלית ראויה. אתם לא מפצים על הנזק, ובכך, גם אם לא עברתם על החוק ממש, הרי שאתם עבריינים בעיניי. כולי תקווה שכמו שעושים לשער עבריינים, אף אחת ואחד לא יסכים להכנס אתכם למיטה (או לפחות לא אלו שתרצו להכנס איתם) ותאלצו לעשות ביד עד יום מותכם, אבל לצערי, נדמה לי שהפשיעה באופנה היום, וחבל.

    וד"א, הדרך המוצלחת ביותר לשמור על איכות הסביבה היא להמנע מתצורכת עודפת מלכתיחלה, כלומר לא לייצר, לשנע, לארוז, לזרוק ולמחזר קולבים מיותרים (בדקו פעם כמה זיהום זה גורם) אבל אתם לא תכרתו את הענף שעליו אתם יושבים, רק תעשו קולות כאלו ותרגישו מרוצים.

    פושעים לכאורה, כבר כתבתי?

  8. [Comment ID #16803 Will Be Quoted Here]

    אכן, מקרה קלאסי של הוספת חטא על פשע.
    מקווה שאתה מצליח לישון טוב בלילה.

  9. [Comment ID #16769 Will Be Quoted Here]
    ציפיתי ממך ככותב בכלל ואיש קריאייטיב בפרט, שלא תפספס את זה שהאיום בתביעה הוא רק על "מועדון חברים סגור" ולא על שני המשפטים, אבל הודות לשאלתך ולאחר התייעצות עם עורך הדין שלי, הגענו להחלטה הבאה: (אני מצטט את עורך הדין)
    1.בכל פרסום של חומר שהוא פרי מקלדתו של mick (להלן "מרשי"), יזכה מרשי לקרדיט כמקובל.
    2.אחת לחודשיים יכתוב אצלכם מרשי פוסט אורח, בנושא שיקבע מראש בין הצדדים.
    3.המזבלה תעניק לאימו של mick (להלן "אימו של מרשי"), בקבוק מהבושם החדש של כריסטינה אגילרה, כשי חד-פעמי.
    4.מרשי יכנס לרשימה חדשה ומאוד מצומצמת של גולשים שיקראו במזבלה "טוקבקיסט-זהב" וכסימן לכך, יופיע שמו של מרשי בצבע זהב (בניגוד לכחול המקובל) בכל פעם שיטקבק.

    והיה ויתקיימו כל הסעיפים הנ"ל, רשאית המזבלה לפרסם משפטים פרי מקלדתו של מרשי, בכל עת שתחפוץ.

  10. [Comment ID #16764 Will Be Quoted Here]

    אז רגע, זה אומר שאני יכול לשים את "מועדון חברים סגור" ו"נא לשמור על השקט בין שתיים לארבע בבוקר" בלי שתתבע אותי על זכויות יוצרים?

  11. נראה לי שעליתי על פתרון לסכסוכון בינינו. תארגנו עשרה חברה זבלות, אני אארגן עשרה חברה לא זבלות, נקבע לוקיישן, תביאו מצלמות ויאללה!!! מה אתם אומרים זבלות?

    סתם חברה… בקיצור, קבלו התנצלות אם מישהו נפגע מהסגנון. אם כולם היו דומים וחושבים אותו הדבר העולם היה הרבה יותר משעמם. שיהיה אחלה שבוע!

    ותומר, אתה "מדבר" יותר מדי על סמים. הכי פשוט זה לעשן אותם בשקט.
    ושלא תבין אותי לא נכון, תנסה לא לגמור כמו ארי שמאי.

  12. [Comment ID #16743 Will Be Quoted Here]

    במחשבה שנייה עזוב את הסמים

    שום דבר לא יעזור לך

    ושלא תבין אותי לא נכון, תנסה להבין עברית.

  13. [Comment ID #16727 Will Be Quoted Here]
    "אישון לילה" אלו השעות שאני כותב, ולא רק טוקבקים. אז קח כקומפלימנט את זה שאני פה בין לבין. אולי תוסיף לכותרת הרנדומלית גם את "נא לשמור על השקט בין שתיים לארבע בבוקר" ואז לא תצטרך לצנזר אותי יותר.
    ארבעה טוקבקים? אני בטוח שאתה לא כזה טיפש, והבנת שפשוט נגמר המקום (משום מה…)
    אז הייתי חייב להמשיך (עם דגש על "חייב") בטוקבק הבא!!!
    "מכפיש באופן אישי ובוטה" – לא כתבתי שום דבר שלא נאמר בתגובה עצמה, תבדוק, אני לא מכיר
    ת'אנשים אז זה בקושי אישי ובקשר לבוטה, זה היה כל הרעיון – הליקוקיאדה, לא נראה שנחצה פה גבול. אני אשקול בכובד ראש את הצעתך להתייחס למזבלה כאל "מועדון חברים סגור" ואם תשתמש
    בשורה הזאת אתבע אתכם על הפרת זכויות יוצרים… ותומר, כשהסוני דולק, שומעים רק אותו!!!

  14. [Comment ID #16724 Will Be Quoted Here]

    אחי,
    קבל עצה מאחד שמבין את הכעס שלך,
    עצה אמיתית וכנה…

    טוקבקים הם רק טוקבקים
    אסור לקחת לריאות
    מה שאני כן ממליץ שתיקח לריאות, זה ירוק משובח

    ואז תתישב על הספה, שים מוזיקה טובה, תדליק תסוני ותאמין לי, החיים יהיו יפים.

    וגיא, EsE , תכין את עצמך למגה דאחקות און מאנדיי.

  15. [Comment ID #16727 Will Be Quoted Here]

    במדינה קטנה כמו שלנו כשכולם מכירים את כולם, זו חוכמה לדאוג אחד לאינטרס של השני
    ולא משנה באיזו רמת חיבור, אני בטוח לפי התגובה שלהם ( הביאו לכם גם את החיבור לעט המחיק אם אני לא טועה) אני בטוח שאם לא הייתם עושים את העבודה הם לא היו טורחים לעבוד איתכם שוב.

    אז למה להתייחס בכלל?!

    מה זה משנה איך בכלל קבלתם את הפעילות?
    השורה התחתונה עשיתם את העבודה או לא?

    וכמו שזה נראה מכאן וברחובות המדינה עשיתם אותה ובענק!!!!!

  16. מיק, אין לי בעיה עם ביקורת, גם אם היא לא מנומקת או מבוססת על כלום כמו התגובה הראשונה שלך בפוסט הזה,
    אבל כשכתבת אתמול באישון לילה ארבעה טוקבקים שונים שמכפישים באופן אישי ובוטה את המגיבים השונים בפוסט הזה, זו כבר חריגה מוגזמת וחסרת טעם מהדיון שנוצר פה ועילה לצנזור מבחינתי.
    עם תגובות כמו שכתבת אתמול אתה מוזמן להתייחס למזבלה כאל מועדון חברים סגור ואני אפילו אוסיף את השורה שהצעת לכותרת הרנדומלית של האתר, מיד אחרי שנוריד את "Sometimes it's all you need to wear" – כריסטינה אגילרה, הבושם החדש, עכשיו במחיר השקה – רק 169 ש"ח, להשיג רק בסופר-פארם.

    במקום להתעסק בשטויות תענה לתומר על השאלה שלו, המסכן מת לקבל תשובה.

  17. לא כתבתי שאמא של מישהו זונה. לא כתבתי שאחות של מישהו מוצצת. גם לא כתבתי על הרגלים מגונים של אדם זה או אחר.
    עצוב לראות שבלוג שמתיימר לעודד יצירתיות, מוריד תגובה שהיא דיעה סוריאליסטית נטו של מישהו שממש לא מכיר אתכם. ממש לא מכיר אתכם!!!
    אז מה אם לא הצטרפתי לליקוקיאדה? מה קרה? מי מת? מקסימום נגעתי בנקודה רגישה! אז?
    אם זה מועדון חברים, אז תכתבו "המזבלה – מועדון חברים".

    אגב, רעיון הקולבים ממש מדהים, ענק, מרהיב אפילו. אתם פשוט גאונים. (אולי עכשיו יהיה לכם יותר נוח להשאיר את התגובה שלי)

  18. [Comment ID #16698 Will Be Quoted Here]

    אחי ליקוקיאדה או לא… באמת לא הבנתי אותך.
    אשמח אם תסביר לי בקצרה את המשמעות של במקום הנכון ובזמן הנכון, ואת העניין עם המגש כסף…

    כאילו, אם אתה מביע את דעתך… תן לי גם להבין אותה…

  19. אני באמת מתנצל שלא קבעתי את המינימום שיכניס אותי ל"ליקוקיאדה". באמת מתנצל.
    (סמל המשחקים יכול להיות חמישה קולבים שלובים זה בזה)
    לא כל הערה ביקורתית היא סליזית, שמיזית או חוסר פירגון, לפעמים היא סתם דיעה של מישהו
    שלא מכיר אתכם, בניגוד לשאר כנראה.
    ושוב, המון הצלחה בהמשך.

  20. לא צריך להתפוצץ על כל אחד שלא יודע לפרגן.
    ולכל אלה שכן יודעים לפרגן, זה זמן טוב לציין שהטוקבקים שלכם לא מובנים מאליהם ולומר – תודה!

  21. אני חושב שכולנו יודעים שלפעמים גם אחרי שכבר הגעת לקונספט שנראה מנצח רוב העבודה הקשה עוד לפניך.
    אז באמת כל הכבוד חברים על קריאיטיב גרילה בולט ומעולה וכמובן על ההוצאה לפועל.
    העובדה שלא ראיתי אותו למרות שאני גר על רוטשילד כנראה אומרת משהו על כמות שעות הפנאי שלי… 🙂
    אז תשמרו לי אחד יא זבלים!

    ולסיכום, לא סתם אמרה לי אתמול סמנכלית שיווק מסויימת שהמזבלה עושים דברים נהדרים.

  22. [Comment ID #16687 Will Be Quoted Here]

    אני לא רואה בסרט אדפטיבי מחו"ל ובאנרים שתואמים לו "מגש של כסף".
    המזבלה לקחו את התובנה של הקמפיין ועשו ממנה משהו מגניב טילים.
    נכון שיש איך לעבוד עם זה אבל עדיין צריך למצוא לזה קריאייטיב ועובדה שרק המזבלה, בניגוד לשאר הממונים על הקמפיין הזה, עשתה את זה- ובגדול. אל תסתכל במגש אלא במה שיש בתוכו הא חביבי 😉

  23. [Comment ID #16687 Will Be Quoted Here]

    אני לא הבנתי אותך נכון…

    מה זאת אומרת במקום הנכון בזמן הנכון? מה זה פאב?

    מה הם קיבלו את הקמפיין במקרה ואז נפלו עליהם קולבים מהשמיים?

    ושלא תבין אותי לא נכון, באמת לא הבנתי אותך.

  24. אני בטוח שאתם יודעים שפשוט הייתם במקום הנכון, בזמן הנכון (ממש כמו גרילה טובה) וקיבלתם קמפיין על מגש של כסף.
    ושלא תבינו אותי לא נכון, המון, המון, המון בהצלחה בהמשך.

  25. נאמר כבר הכול, ואולם התגובות ממשיכות לזרום כמו שפכים אל הקישון.

    כיף להיתקל בדבר כזה באמצע השיגרה. לא שהתקרבתי להריח, זה בכל זאת בושם לבנות וידעתי מראש 😉

  26. תותחים!!! דורי תזכור מה הבטחת לי עם המיליון הראשון…

    ומה עם הקולב VIP שלי?!?!?!?
    חוץ מזה…באתם למימון ולא קפצתם להגיד שלום?!?!? 🙁

  27. קודם כל הכבוד לחברי הזבלה ששיחקו אותה על קמפיין מדהים – מעריץ שלכם (:

    ועכשו קצת טרמינולוגיה -כמישהו שגם קצת מתעסק בתחום ,אני רוצה לדון אתכם על מושגים (ובתקווה לא לצאת פלצן)
    אני יודע שכל אחג מהשחקנים שפועלים בתחום של "פעילויות גרילה" , בוחר לו סט מסויים של מושגים מהתחום ,שאיתו הוא מוכר את השירות שלו ללקוחות:
    בין אם זה WOM ,conversation marketing,360,גרילה,באזז מרקטינג,שיווק פה לאוזן,שיווק ויראלי,שיווק חוויתי ,שיווק בזירות שיחה ועוד…
    ואני חושב שהגיע הזמן שמישהו יעשה פה סדר!!

    לא הגיוני שכתיבת טוקבקים תהיה גרילה או שיווק פה לאוזן -כי זה לא!

    מה זה בעצם גרילה???מה ההבדל בין גרילה לקד"ם או לשיווק חוויתי?

    הטענה שלי:
    גרילה זה באמת כמו החיזבאללה ,זאת אומרת- בעזרת כלום כסף אתה מייצר הרבה רעש ופרסום (כלום כסף ביחס למתחרים שלך, לצורך העניין צה"ל )

    ולכן גרילה לדעתי זה שפעולה טקטית במינימום תקציב – שבדרך כלל עומד מאחוריה סיפור מעניין- מצליחה לייצר באזז.
    הדוגמא הכי טובה שאני יכול לחשוב עליה זה הסרטון של הפלאפון והפופקורן שהצליח לייצר באזז גלובלי בעלות תקציב של לא יותר מ-200$ אני מעריך

    פעילות קד"ם או שיווק חוויתי זה פשוט להגיד לצרכנים ,תקשיבו יש לנו מסר להגיד לכם ואנחנו רוצים להגיד לכם אותו בצורה מגניבה ושונה ,נכון שאנחנו קולים!!

    conversation marketing זה קודם להקשיב למה שאומרים על המוצר שלך,ללמוד מזה ולהשתתף בצורה חכמה בשיחה וגם דרך שיווק בזירות שיחה.

    שיווק פה לאוזן או WOM זה לייצר נושא שיחה ולדאוג להתניע אותו כדי שהוא ימשיך בעצמו – זה הכי עובד במקרה של פעילות שלילית (ע"ע במבה)

    שיווק ויראלי זה פשוט לייצר פרסומת בעלת מאפיינים ויראלים -מחתרתי יותר,מצחיק יותר,מקורי יותר ,במטרה שזה יגיע ליותר אנשים בצורה אוטומטית.

    360 זה דרך מצוינת להגיד ללקוח ,תקשיב מקסימום לא יעבוד נעלה באנרים!!

    באזז מרקטינג זה בשביל השקף האחרון של מצגות הסיכום – והכי חשוב…יצרנו באזזז….ז
    (:

  28. יופי של עבודה אנשים…
    נצא מכל המגניבות והראש המבריק…
    אני יודע איזה סלעים שמו לכם בדרך ובאיזו קלילות
    נגחתם בהם, בשורה התחתונה המקצוענות שלכם באה במאסיב דליברי
    וברמת השירות , זה לא מובן מאליו בטח לא בעולם שלנו.

    אז שוב היה לי העונג בטוח יהיה עוד בהמשך
    נ. והשמורה

  29. [Comment ID #16677 Will Be Quoted Here]

    בסופר-פארם תלינו בעיקר באזורי הביגוד וכו'.
    תודה על ה-24 (אולי יותר אבל נמאס לי לספור) במדד היודים הסחטיקיים או איך שאתה לא קורא לזה 🙂
    אה ובמפגש החומוס הבא שאינשאללה נבוא אליו נארגן לך תוספת קולבים לחומוס.

  30. יצא מגניב טילים (גם התמונות הפיקטיביות של אלו שמצלמים את זה) 😀
    למה לא שמתם קולבים גם בחנויות בגדים (יו קנואו) ולמה אין לי פאקינג קולב כזה???
    סחטיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייין ענק לכם זיבלונים יקרים.

  31. [Comment ID #16673 Will Be Quoted Here]

    גיז'ס על מה אתה מדבר?
    אני מבטיח לך שתוך 30 דקות על השעון לא נשארו קולבים בשום מיקום ששמנו אותם.

    אם אתה פעיל סביבתי אני מציע שתלך לקשור את עצמך בשלשלאות לאגזוזים של הוואנים של העירייה או לארובות של המפעלים.

    וסתם ככה שתדע, בשום פעילות של המזבלה לא פסחנו על איכות הסביבה, נושא שיקר מאוד לליבי. כל הארגזים של הקולבים נזרקו לפחים ואף בדקנו שאכן לא נשארו שום קולבים או לכלוך כלשהו באיזורי הפעילות.
    למרות שאנחנו כחולים, הגרילה שלנו ירוקה.
    🙂

  32. כל הכבוד על הפעילות המהממת של כריסטינה המהממממממת.
    אבל לא זיהיתי חלק מהאנשים בתמונה המפוצלת.
    מי זה בצד שדומה לנדב "הכוכב" רביב ובודק לעצמו את הזין וגם מי הזה הנער ליווי למטה שדומה לעידו מימון ומחכה למכונית עם קליינט שתעצור לו ובכלל, לא היה עדיף במקום התמונה המפתה של ליטל שמש, לשים את התמונה שלי בה אני מדמה סקס אנאלי עם מספר קולבים.
    (איזה מעודן אני.)

    שוב סחתיין, שאפו, גדול וכו'

  33. כל התגובות מתמקדות בקמפיין
    אבל אם תצאו קצת מהבועה שלכם
    תבינו שיש גם אחלה כותרת לבלוג
    ועל זה אומרים
    סחטיין על ה360
    בכל מקרה אחלה פעילות, אחלה רעיון, אחלה כותרת

  34. כשכולם מדברים על חדשנות בפרסום, באים כמה צעירים ומדברים במעשים.

    חולה עליכם ולא לוקח תרופות 🙂

    נ.ב.
    עידו מיימון, אתה גם בפריים וגם מחוץ לפריים באותה תמונה! אהבתי!

  35. נתתם בראש אחלה עבודה

    והיה אחלה ביקור תבואו עוד

    פעם הבאה, כשלא תחנו באמצע הכביש, גלידה עלי 😀

  36. ענק ענק ענק.
    אמנם במציאות ראיתי רק בסופר פארם ואף קיבלתי קולב הורס
    ואני אעשה לכם בקרוב הומאז' אצלי בבלוג, מקווה שיהיה לי זמן לזה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים