ויראלי (וידאו): משטרת ישראל ממשיכה באלימות מול המצלמות, צפו בקצין המשטרה חונק את המפגינה

קצין המשטרה חונק את המפגינה
קצין המשטרה חונק את המפגינה

משטרת ישראל ממשיכה לספגות ריקושטים על התנהגותה הרשלנית והאלימה אמש. המפגינים אכן היו אלימים אך למשטרת ישראל אין את הפריבילגיה להיות כזו, בטח שלא בפני המצלמות. צפו בקצין המשטרה החונק את אחת המפגינות. באותו נושא: משטרת ישראל ממשיכה לעשות טעויות מול צלמים – גיא קינדלר צילם שוטרי יס"מ מרביצים למפגין ללא סיבה

קצין המשטרה חונק את המפגינה
קצין המשטרה חונק את המפגינה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. מן הסתם לשני הגופים במדינה צה"ל והמשטרה ישנה סמכות להשתמש בכוח.
    תרצו או לא תרצו זה מה יש .
    שמאלנים מחורבנים.

  2. כיו"ר ומייסד התנועה למאבק בפשע ובשחיתות בישראל , כראש המודיעין והבילוש של משטרת מחוז תל אביב , אני מתבייש ונכלם מתפקוד המשטרה ופקחי עיריית תל אביב ,שנהגו באלימות בלתי סבירה ולא צודקת במפגיני המחאה החברתית בשדרות רוטשילד ביום שישי ופצעו את דפנה ליף . הציבור לא יודע ,שתחילת ההתפרעות של המפגינים החלה רק לאחר שפקח עירוני שמוגדר כפקח שיטור עירוני החל בתקיפת המפגינים ואלה לא ידעו שניצב בפניהם פקח – עבריין לשעבר , אלים שריצה מאסרים בבתי הכלא והורשע בשוד מזוין של דואר ועוד עבירות אלימות של סחיטות . הוא הגיע בשנת 2010 לפיקוח העירוני בשם " שיקום האסיר " ונתנו לו סמכויות חיפוש מעצר ועיכוב , נתנו לו רישיון לנשק ונשק בלי ידיעת המשטרה באישור משרד הפנים . — עבריין הפך לשוטר . הציבור לא יודע גם שהמפגינים הובאו ביום שישי לארכת מעצר וקיבלו 7 ימים כדי להביאם לדין תוך כדי מעצרם כי הם מסוכנים לציבור ורק לאחר שיקולים נוספים במשטרה בדרג בכיר מאוד הוגשה בקשה לשופט תורן מר צביקה ברק בביתו לשחרר את כול העצורים . התרענו ואמרנו שאסור לתת לראשי עיר משטרות עירוניות כי הפקחים לא יהיו בעלי כשרויות ומתאימים ויפגעו בזכויות הפרט . ! אמרנו ו " הכלבים נובחים והשיירה עוברת " ולאיש לא איכפת . עכשיו ידעו אלה , שאינם מבינים במשטרה שההפגנה האלימה במוצאי שבת ושרפת יערות ירושלים הם תוצאה של אלימות המשטרה , שלא בכוונה תחילה כמדיניות אלא ,תוצאה של מחשבה לא נכונה וחוסר מקצועיות של המשטרה ,כך התברר לי מתוך המשטרה . אותו סגן ניצב שנראה חונק אישה שלא התפרעה חייב לתת את הדין , בתלונה במח"ש ולהשהות את קידומו במשטרת ישראל .
    יגאל אנקורי , סגן ניצב בדימוס

  3. [Comment ID #91252 Will Be Quoted Here]

    אדיוט

    באיזה אלימות המפגינים השתמשו כנגד השוטרים? אין אף תיעוד של זה

    מה הקטע של להגן על השוטרים? הרי יום אחד שגם אתה תרצה להביע את דעתך יפוצצו אותך במכות, חכה חכה

  4. איפה הייתם כשעשו את זה למתנחלים, וכשהקצין ההוא עשה את זה לדני?

    אני יושב מהצד ורואה את שני הצדדים..

  5. כרגיל השוטרים חזקים על חלשים מהם, חבורה של מכי נשים.

    מול משפחות הפשע והעבריינים הקשוחים יותר הם לא יעזו להתנהג ככה 🙁

  6. "מחתרת הפייסבוק" מצליחה להעביר לציבור הרגשה שהיא ברובה מוטעית, לפיה השוטרים כולם חזירים אלימים, קלגסים נאצים שמפצפצים ראשי מפגינים להנאתם.
    המפגינים מתנהגים באלימות כלפי השוטרים, ולהם כמובן אסור להגיב. אבל לצלם אקט של שלוש שניות ולנפנף בזה ככה זה פשוט מסוכן ומטומטם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים