ויראלי בפייסבוק: דפני ליף נרמסת באלימות ע"י 10 שוטרים (וידאו)

dafni

דפני ליף הפגינה, שוטרי היס"מ עצרו, יניב שחם תיעד בוידאו ועמוד האוהדים מ-ה-פ-כ-ה בפייסבוק (קליק) הפיץ. צפו בויראלי הכי מדובר בשעות האחרונות. מתוך הפייסבוק: "דפני ליף נרמסת באלימות ע"י 10 שוטרים, תוך כדי מעצרה היום ברוטשילד. שתפו את הסרטון, כדי שאזרחי ישראל יראו את יד הברזל והאלימות המופעלת כלפי מנהיגי המחאה החברתית." עוד בנושא: דפני ליף נעצרה, מיכל גרוסברג העלתה בזמן אמת לאפליקציית SocialCam והביאה לעלייה של 550% בהתקנות הישראליות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. חבורת דפרים עלובה, הציבור מאס באנלפבטים, שקרנים, מרמים את הציבור בכל מקום, מזייפים בבית משפט.מול השופטים העלןבים שמשמשים חןתמת גומי, והדפרים הבטלנים מנצלים זאת.

  2. כיו"ר ומייסד התנועה למאבק בפשע ובשחיתות בישראל וכראש המודיעין והבילוש של משטרת מחוז תל אביב – יפו אני בוש וכלם ומתבייש במשטרת ישראל ובמיוחד במשטרת תל אביב . מה היו שיקולי הדעת שלא לתת רישיון להפגין עם אוהלים בשדרות רוטשילד ? היו צריכים לאפשר את ההפגנה בתנאים שיש בתי שימוש " מוצאות , זמנים שאין בהם הפרעה לשכנים ולתנועה , מספר המפגינים ועוד לפי הצורך . מדוע היה צורך באלימות כזו כוחנית עם היס"מ ועם השיטור העירוני שאחד הפקחים הוא בעל עבר פלילי , אסיר לשעבר שיש שנים על שוד מזוין , ואלימות ועירית תל אביב קלטה אותו לשורותיה כפקח בשם " שיקום האסיר " ונתנה לו סמכויות מעצר ושימוש בכוח והוא וחברי הפקחים החלו במכות למפגינים . איך יתכן במדינת חוק שמשרד הפנים יאשר רישיון אחזקת נשק לפקח אסיר משוחרר . זאת בושה שאין כדוגמתה וזאת שערוריה ציבורית במחדלי המשטרה והעיריה כולל משרד הפנים וטוב עשתה המשטרה ששיחררה ממעצר במידי ועוד בלילה יום שישי את כול העצורים כולל את דפנה ליף שקיבלו 7 ימי מעצר לחקירה כי הם מסוכנים לציבור .
    אנו דורשים ועדת חקירה ממלכתית כדי שמקרים כאלה שבהם יש הפרות של זכויות הפרט לרבות חירות הפרט לא יחזרו על עצמן ומשטרת ישראל תדע את עבודתה ולא תשתף פעולה עם ראשי העיר הפוליטיקאים במשטרות עירוניות ואו משולבות .
    יגאל אנקורי , סגן ניצב בדימוס
    יו"ר התנועה
    0505263162

  3. נרמסת באלימות?
    לי זה נראה יותר כמו דפני ליף מסרבת להתפנות מהפגנה לא חוקית ע"פ צו בית משפט,
    ובזבזת כספי ציבור.

    כל הכבוד לה, באה לעשות פרובוקציה והצליחה לקבל סרטון וויראלי.

  4. שום אלימות סתם חירטוטים בע"מ……..אנשים יוצאי יחידות קרביות שעברו אימונים קשים בשביל להגן על הציבור צריכים להתעסק בחירטוטים האלו של איזו סתומה שיושבת על המדרכה ולא מסכימה לקום

    גם ה SLOW MOTION, כמו שבמשחקי כדורגל בהיולך איטי כל מגע קטן נראה כמו פציעה שגומרת קריירה אותו אפקט כאן

    בקיצור שיתעסקו במה שחשוב במקום לחפש פרובוקציות…..מה השוטרים האלו קשורים למחאה…
    אלו שיטות שהיו בזמנו באיניפאדה. פשוט לא מובנת ההסתה הזו

    נ.ב. אם באמת יש מקרה חמור, הכל מצולם ויש מח"ש, שתגיש תלונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים