פרומו: עומרי חיון, בלוגר הרכילות של המדינה משיק סדרת דוקו-ריאליטי אישית על חייו

promoomri

אחרי שבמשך 3 שנים סיקר את חייהם של אחרים וסירב להופיע בתוכניות ריאליטי כדוגמת האח הגדול ומחוברים, בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, עתיד להשיק סדרת דוקו-אישית אשר צולמה במשך חודשיים בהם תיעד את עצמו באמצעות מכשיר האייפון. קליק לצפייה דרך יו טיוב >>

שלוש שנים לאחר שהוכתר כבלוגר הרכילות של המדינה, עומרי חיון, 21, חושף את חייו האישיים בסדרת דוקו שצילם במשך חודשיים אשר עתידה להעלות בקרוב ונמצאת בשלבי מו"מ מתקדמים מול מספר גופי תקשורת אינטרנטיים ובטלוויזיה אשר הביעו התעניינות רבה בפרויקט.

את הסדרה ברוח 'מחוברים' אשר תעלה באוקטובר השנה, החל חיון לצלם ימים ספורים לפני שטס לתאילנד וצילומיה מסתיימים בימים אלה. בסדרה האמוציונאלית והאישית, חושף הבלוגר את חייו בפני הצופים, ללא מגבלות וגבולות ומגולל את סיפורו הכואב ואת מחיר התהילה שמאחורי ההצלחה המטאורית של צעיר תל אביבי בן 21 אשר בגיל צעיר ננטש על ידי אביו וחונך בפנימיות.

באפריל 2009, פרץ חיון לראשונה לתודעה הציבורית לאחר שטען כי עומר אדם, מתמודד בתוכנית כוכב נולד, הוא מתחת לגיל המותר להשתתפות קשה אימתה את הפרטים ועומר אדם נפסל מהשתתפות בתוכנית. לאחר הפריצה, ניהל חיון בלוגר רכילות ובידור פופולארי במיוחד באתר תפוז, נענע10 וכיום תחת פורטל עצמאי אשר נמצא בבעלותו. בעברו שימש חיון גם ככתב במעריב וחדשות הבידור והוכתר כבלוגר הנצפה ביותר בישראל עם למעלה מ- 3 מיליון גולשים ייחודים באתר בכל שנה וכ-100 אלף אוהדים בפייסבוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים