רץ עכשיו ברשת: האכזריות של תנובה – צפו בחקירה סמוייה בבית המטבחיים הגדול ביותר בישראל

mashadb

כלבוטק חושפים ואנונימוס לזכויות בעלי-חיים מפיצים, משבר היח"צ הבא של תנובה התחיל לפני 16 דקות (או שלא). אתר חדש בשם 'האכזריות של תנובה' עלה לאוויר מטעם אנונימוס, באתר מוצגת חשיפה וידאו מתוך משחטה של תנובה, קריאה לתרומות, מתנדבים ועוד.. נמסר כי "מאחורי חשיפת כלבוטק עומדת חקירה סמויה שהתקיימה בבית-המטבחיים "בקר תנובה" בבית-שאן. החקירה חשפה התעללות קשה, שיטתית וגלויה בבעלי-חיים, תוך הפרה של תקנות השחיטה, של חוק צער בעלי-חיים, של תקנות הובלת בהמות ושל הסטנדרטים הבינלאומיים המוסכמים, שעוגנו בקווים המנחים של ארגון בריאות בעלי-החיים הבינלאומי".

עידכון 00:01: ארז וולף, מנכ"ל אדום אדום מנסה למזער נזקים באמצעות סרטון
עידכון 23:35: תלונה במשטרה כנגד אדום אדום של תנובה מהדקות האחרונות

"הסרטון שתנובה לא רוצה שתראו" – כתבת תחקיר של כלבוטק ששודרה ב-6.12.2012, החושפת את ההתעללות בבעלי-חיים במשחטה הגדולה בארץ, המספקת בשר למותג "אדום אדום" של תנובה:

עידכון 23:35: תלונה במשטרה כנגד אדום אדום של תנובה מהדקות האחרונות

בסטטוס בפייסבוק של אנונימוס נכתב לפני מספר דקות: "מוזמנים להיכנס לאתר החקירה הסמויה במשחטת "בקר תנובה" ולקרוא על ממצאיה, לצפות בתמונות ובסרטון (בהמשך הלילה תעלה לאתר גם החשיפה מכלבוטק), בחוות הדעת של מומחי רווחת בעלי החיים, ולהתעדכן במה אפשר לעשות כדי לעצור את ההתעללות המחרידה הזאת: TnuvaCruelty.co.il. מייד לאחר החשיפה בכלבוטק פנו אנונימוס ותנו לחיות לחיות במכתב תלונה דחוף למנהל השירותים הווטרינריים, ד"ר נדב גלאון, ודרשו ממנו לפעול להשבתת בית המטבחיים "בקר תנובה" ולהשעיית היתרים למשלוח בעלי-חיים לשחיטה במקום. בכוונת העמותות להיאבק לסגירת המשחטה המתעללת, חרף גודלה וחרף הבטחות מנהליה לשינוי המצב, הבטחות שכמוהן היו מספיק בעבר. מאחורי חשיפת כלבוטק עומדת חקירה סמויה שהתקיימה בבית-המטבחיים "בקר תנובה" בבית-שאן. החקירה חשפה התעללות קשה, שיטתית וגלויה בבעלי-חיים, תוך הפרה של תקנות השחיטה, של חוק צער בעלי-חיים, של תקנות הובלת בהמות ושל הסטנדרטים הבינלאומיים המוסכמים, שעוגנו בקווים המנחים של ארגון בריאות בעלי-החיים הבינלאומי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. לצערי ורק אוליי למזלו של ארז לא הייתי באולפנים באותו היום צילום… ולא חסר שם חשמל !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים