ספוט צהריים – מבצע חופשה בכל שעה

מזבלה

קבלו ספוט חדש ומשעשע של אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY למבצע חדש בשופרסל.

flixcoil3272593-flixcoil3272593-novid

קרדיטים
קופי: טל יגר ארט: חווה מרגול מנהל קריאייטיב: אמיר אריאלי תקציבאית: אורלי פיסוצנר סופרוייזרית: קארן ישראל מנהלת לקוחות: גליה ביאלר פלנר: יהב דרייזן מפיקה: דריה דנציג מנהלת הפקה: לילך יצחק מנכ"ל: אמיר גיא במאי: יניב קציר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. אחלה פרסומת ..
    סרט מבצע, שנון ומצחיק..
    מעביר את המסר קצר וקולע .

    כל הכבוד לקופי 🙂

  2. [Comment ID #21193 Will Be Quoted Here]

    מה זה פה גדעון רייכר?

    תרגעו!

    רוצים לדבר על משהו לא קשור, תתקשרו לרדיו

  3. [Comment ID #21170 Will Be Quoted Here]

    זו הקופה הכי איטית מפני שבקופות רוב הזמן הולך על תשלום. התשלום המהיר ביותר הוא בכרטיס אשראי או במזומן ועד כאן זה בסדר אבל יש כאלה שבוחרים לשלם בתלושים ואז מתחילה החרטבונה הזו של – אנחנו לא מקבלים את התלושים האלה או אנחנו מקבלים את התלושים האלה אבל לפי ערך של חמישה עשר שקלים לתלוש שכתוב עליו 200 – וזה כתוב מאוד בבירור בצד האחורי של התלוש באותיות טל ומטר. ואז מגיע השילוב של השלמת התשלום, אפשר בכרטיס אשראי ובמזומן אבל אנשי התלושים נוטים דווקא לחבב את הצ'קים אותם לוקח מעט יותר זמן למלא וגם צריך לקבל אישור מיוחד מסימה בקופה הראשית אז מבקשים אישור ולאחר דקות בודדות אכן מתקבל אישור כזה והצ'ק נכתב ויש רק בעיה אחת קטנה שיש קרוס על הצ'ק וצריך צ'ק בלי קרוס אז כותבים את הצ'ק מחדש ובינתיים הכותב שומע את המבצעים המיוחדים שהקופאית מציעה ורואה שיש דברים מאוד משתלמים שם. אז הוא מחליט לקנות איזה קופסה של קיסמי אוזניים ואת ההפרש הוא כבר ישלם בעוד צ'ק שדורש גם הוא אישור מסימה שלא נמצאת כרגע בקופה הראשית כי היא הלכה להעביר את הכרטיס הלבן בקופה אחרת שצריכה עכשיו לבטל פריט מחשבון.
    בינתיים התור מתארך וכל אחד מסתכל בערימת הדברים של השני ומנסה לראות בכמה מוצרים הוא עבר את השמונה (אבל מוצרים זהים לא נחשבים בספירה אלא לסוג של הולוגרמות מהמוצר הראשון)
    הדבר השני שמנסים להעריך הוא אמצעי התשלום (תמיד יש מישהו שלא יפתיע אותנו במיוחד אם בשלב התשלום יביא איזו כבשה וינסה לשלם באמצעותה)
    בינתיים סימה כבר אישרה את הצ'ק השני ונראה שהנודניק הראשון סיים והתור מתקצר באחד. הקופאית מתחילה להעביר את המוצרים של הבאבא תור והכל עובד טוב עד שמגיע תורך. הכל מתחיל טוב עד שבאמצע החשבון מגיע ההוא מהצ'קים והוא מאוד רגוז וממהר כי הילדים שלו ברכב בלי מזגן על אדום לבן, אבל הוא ממש לא מבין איך לא הכניסו לו את המבצע שבגללו הוא קנה חמישה מוצרים מאותו סוג והוא אמור היה לקבל את החמישי חינם ועכשיו הוא מבקש לזכות אותו ואם אפשר אז במזומן אבל אי אפשר כי הוא שילם בצ'ק וצריך לקבל על זה אישור מיוחד מסימה.
    סימההההההה!

  4. [Comment ID #21169 Will Be Quoted Here]

    קופה מהירה עאלק…איכשהו תמיד יוצא שהיא הכי איטית, כי תמיד יש את המניאקים ש"נו, 10, 15, 20 מוצרים, מה ההבדל?".
    ומכיוון שהזכרת לי מערכון מפורסם מהחמישייה, אני שואל: הוונט דה ג'ואיש פיפול סאפרד אינאף? אי אפשר לשים קופאית יותר אינטילגנטית או לחלופין שעלתה לא לפני שעתיים בקופה המהירה טו סמולר דה השפלה?

  5. OT-
    בקופה המהירה יושבת קופאית מרוץ?
    אם היא כזו קופה מהירה, למה היא תמיד באותו קו עם שאר הקופות?

  6. מבוים רע

    קאסט נוראי לטעמי

    לא מצחיק

    עוד ארט דיירקטור שחושב שהוא במאי

    מביך

    ישראל 2009

    כמה נמוך עוד נרד

  7. מצחיק. כשאמרת ים של גבינות, אמרתי לא מצחיק, אבל שאני שומע את זה עכשיו זה כן מצחיק. בקיצור, מצחיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים