פרשת י' וקלטת הסקס מהמעלית: מי אנחנו שנצלוב ונשפוט אותה בפומבי

cendsoa

מאז דלף הסרטון האינטימי של י' לרשת לפני מספר ימים ולאחר שידורו אמש בתוכנית צינור לילה של גיא לרר, אלפי גולשים החלו בגל השני בהפצת הסרטון באפליקציית הוואטס-אפ, בפורומים ואתרי אינטרנט, חלקם אף חושפים את שמה המלא של הצעירה, ללא כל התחשבות בפרטיותה ומחשבה על ההשלכות שתהיינה. באחד מעשרות המיילים שהגיעו למזבלה מאז הפצת הסרטון, נכתב כי י' הינה דמות מוכרת ואף צורפו לינקים שונים, ביניהם קישור לכתבה רכילותית באחד מאתרי החדשות המרכזיים. בכתבה, שפורסמה לפני כשנה וחצי נכתב (עם שינוי קל מצידי למניעת איתור בגוגל): "תכירו …%%%…. מלכת סאדו של ידוענים רבים. …%… אוהבת את זה אלים וחזק וברזומה שלה תוכלו למצוא אושיית תקשורת מוכרת".

גולשים הניחו שמעצם היותה 'מלכת סאדו' ישנה לגיטימציה להמשיך לרמוס את כבודה ואת פרטיותה ולהפיץ את הסרטון המביש, כי הרי כולנו יודעים שאם את מתנהגת בצורה מופקרת – הכול מגיע לך. אז זהו, שלא, המחשבה הזו היא שמולידה אנסים, אתם אנסים? בעקבות הפצת הסרטון י' שקעה אל דיכאון עמוק ואף רצתה ליטול את חייה. במיוחד בימים שכולנו אוחזים בסמארטפון והריגוש לתעד כל דבר, החל מהשיגרתי ועד לנועז ביותר, אל לנו למהר ולשפוט צעירה, אשר ברגע של חולשה ושיכרות הסכימה לתעד אקט מיני, באמונה ותקווה רבה שתוכל לסמוך על בן זוגה.

אני מניח שכולנו בשלב כזה או אחר בחיינו, תיעדנו מעשה כזה או אחר, למען פרטיות כולנו, אנא אל תפיצו את הסרטון, פעם אחת הקריבו את יצר הסקרנות השטני שלעיתים אופף את כולנו וחישבו על מה היה קורה אם זה היה סרטון בו אתם או מישהו שחשוב לכם היה מופיע בו.

חברתה של י' כתבה בפייסבוק (הטעויות במקור): "שלום. הסרטון הנורא שלא מעט מכאן מעבירים אותו ברשת ובוואטסאפ כאילו זו בדיחה גסה ישראלית. אז הסיפור הוא כזה, י' יצאה עם בחיר ליבה בדיעבד אהבה וסמכה עליו. כעבור מספר חודשים הם החליטו במשותף להוסיף משהו נחמד ולצלם עצמם כמובן שזה ישאר בשבילם ולא יצא לציבור . הבהמה הבן _@;/) הזה אחרי שהם נפרדו החליט להיות "גבר" ושלח לחבר ששלח לחבר ששלח לקבוצה שזה הגיע למשפחה ולחברים קרובים. י' היא סוג של מלאך היא נשמה טובה שלעולם לא הזיקה לזבוב. מאז אותו פרסום נורא הגיעו הבקשות והודעות מטרידות בפייסבוק. י' הפסיקה לעבוד, מרגישה מבטים סביבה באופן תמידי וחשה רע לא באשמתה נעשה לה עוול וכל "היי מאמי אני רוצה להיות ידיד שלך" רק מחזקת את תגובתה למצב. י' היא בחורה מלאה בשמחת חיים שנעלמה והוחלפה בבכי לא פוסק. כרגע היא מאושפזת מהתמוטטות שקשורה ללא מעט הצקות כאן ברשת. תחשוב על תגובתך כאילו מדובר באחותך-הגברים. ולצד זה קיימים האנשים הטובים ששולחים הודעות לעזרה. י' במצוקה בבקשה הפסיקו את הרצח ותבינו את המצב. פנינו למשטרה מעל לפעמיים זה בטיפול ונלך רחוק מכך אני רק מבקשת מכם יהיו אנושיים חדלו בהצעות החברות וההודעות המטרידות אני לא רוצה ומפוחדת ממצבה. אתם מוזמנים לשתף את הפוסט היום כי מחר זה יכול להיות לכל אחד אחר ולהגמר בצורה כואבת. אני אוהבת אותה והיא חשובה לי. תודה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים