עכשיו ברשת: בעיות בצנרת – עמוד הצינור תחת מתקפת גולשים זועמים – מאות תגובות שפרסמו את שמה של י' מקלטת הסקס במעלית נמחקו

zinorxxx

בעקבות שידור כתבה הערב בתוכנית צינור לילה בהנחיית גיא לרר בערוץ 10, עמוד צינור לילה בפייסבוק (הצינור), נמצא תחת מתקפת גולשים זועמים עם אלפי תגובות ומאות שכבר נמחקו וצונזרו על ידי מפעילי העמוד לאחר שחשפו את שמה האמיתי של המיוחסת בכתבה. בימים האחרונים רץ ברשת ובאפליקציית המסרים וואטס-אפ אשר הפכה למעוז הפורנו הויראלי, סרטון אינטימי וללא צנזורה של צעירה (י') שתוייה אשר בו היא נראית מעניקה מין אוראלי לבן זוגה במעלית, לאחר שכנראה השניים קיימו יחסי מין ועברו ערב רווי אלכוהול, תוך כדי שהנ"ל אומר למצלמה: "אנחנו במעלית של שי, ברחוב נורדאו, במעלית הקטנה של שי. שאנחנו מתלוננים שאין מיזוג אוויר במעלית".

מאז שידור הכתבה, בה גם שודרה תגובתה של י' על כך שהסרטון שהודלף לרשת על ידי בן זוגה לשעבר 'הורס את חייה', עמוד הפייסבוק של הצינור סובל ממתקפת גולשים נזעמת על שידורה של הכתבה, כאשר חלק מהגולשים אף חשפו את שמה המלא של הצעירה בתגובות, אשר נמחקו על ידי הצינור. קליק לעמוד הצינור בפייסבוק.

בין התגובות הנזעמות: "צינור לילה, אתם השפלים פה שהסכמתם בכלל לעלות את זה לשידור ולאפשר לפתוח פה דיון ציבורי – זה אמנם לא אונס פיזי אבל מה שקורה פה, תחת חסותכם זה אונס נפשי… תתבישו לכם שאתם עדיין נותנים פה במה!!! תמחקו כבר את הפוסט! שברתם שיא בתגובות של טימטום…מקווה שיהיה לכם קצת כבוד עצמי להתנצל על מה שקורה פה עכשיו… (נכתבה על ידי ליאת)"

אביבה הגיבה בעמוד הצינור: "מה נסגר איתנו?! מה נסגר איתכם! לא חשבתם לרגע שזו תהיה התגובה. במקום למתן החרפתם את הבעיה. עכשיו כל מתבגר מחוצ׳קן מחפש את הסרטון. אתם למעשה גרמתם לתפוצה הרבה יותר נרחבת שלו".

עכשיו ברשת: עמוד הצינור תחת מתקפת גולשים זועמים - מאות תגובות נמחקו
עכשיו ברשת: עמוד הצינור תחת מתקפת גולשים זועמים – מאות תגובות נמחקו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים