חורים ברשת משתדרג – לאחר גיוס הכספים עלה אמש עם עיצוב וממשק חדש

חורים ברשת החדש - מתנס אינטראקטיב
חורים ברשת החדש – מתנס אינטראקטיב

לאחר גיוס הכספים המוצלח, אתר החדשות 'חורים ברשת' של גל מור ודורון גז, השיק אמש את הגירסא החדשה של האתר. במסגרת השינוי, חורים ברשת נפרדו ממערכת ניהול התוכן 'וורדפרס' ועברו למערכת ישראלית בשם 'סינדו' (syndu) כאשר על העיצוב החדשה אמונה 'מתנס אינטראקטיב' (Matnas Interactive). האתר החדש של 'חורים ברשת' כולל גם פיצ'רים חדשים כדוגמת ערוצים אישיים ומסחריים. קליק לביקור בחורים ברשת החדש.

חורים ברשת המחודש
חורים ברשת המחודש

בפוסט הפתיח של האתר החדש כתב גל מור: "זה רגע מרגש מאוד בשבילנו. לפניכם "חורים ברשת" בגלגולו החדש, גוף חדשות חברתי, המתמקד בסיפורים מעניינים, מקוריים וויראליים שנבחרים ומטופלים בקפידה במגוון רחב של נושאים. אתר המשלב מערכת של אנשים בעלי ניסיון מעמיק ברשת ובעיתונות וקהילת גולשים המאפשרת לזהות נושאים חמים בזמן אמת ולטפל בהם לפני כולם. מה שאתם רואים כאן היום הוא תוצר של דרך ארוכה ומפותלת שעברנו בתשעת החודשים האחרונים, אך כזו שאנחנו מאמינים בה בכל לבנו.

אנחנו מאמינים שאין יותר מקום לחד צדדיות במדיה. אין עוד קול אחד שיכול לקבוע לאנשים מה לעשות, איך להתנהג או לחשוב. על כן, אתם לא אורחים ב"חורים ברשת" החדש אלא גם בני בית רצויים, לא רק מגיבים אלא גם בעלי קול עצמאי משלכם שיכול לקבל ביטוי בולט באתר. אנחנו לא אומרים את זה כי זה נשמע טוב."

חורים ברשת החדש - מתנס אינטראקטיב
חורים ברשת החדש – מתנס אינטראקטיב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים