פרשת עמנואל רוזן וההטרדות המיניות: האם העיתונאית מרב קרקו רוכבת על הגל?

emnual

פורסם במקור בפרופיל הפייסבוק של מעיין פופלבסקי // מרב קרקו אני עוקבת אחרייך בתקשורת בימים האחרונים. אין לי עניין אישי איתך ולכן אני כותבת פוסט בעניין (ולא הודעה פרטית). בתור אחת ש"לא הוטרדה" על ידי עמנואל רוזן את, איך לומר, מתראיינת הרבה.

אז הוא הזמין אותך ליין ולא לקפה, הבנו. ונורא נורא נורא נפגעת מזה, עד עמקי נשמתך אפילו, כי זה לגמרי-לגמרי לא לעניין (סליחה, "לגמרי!!", מה לא הבנת?). פויה עליו, מלח-מים, מלח-מים, גם את זה הבנו. שלא תביני לא נכון, אני לגמרי מבינה על מה את מדברת. עברתי על בשרי ומאותו אדם בדיוק משהו הרבה יותר חמור. בסופו של דבר בחרתי להשאיר את זה אישי וקטן, בין שני אנשים באוטו ביום חורף גשום.

לא יצאתי עם זה לעולם בהיפר-מאניה מוטרפת כמו שאת וחברותייך עושות. מדברות. מתראיינות. מטיפות. כועסות. מיירטות. לי אישית אין את יצר הנקמנות כלפיו מהסיבות שלי. אבל זה לא עניינו של הפוסט. העניין הוא אתן, יש לי בעיה גדולה עם הדרך שבה בחרתן לקחת את הסיפור. אני חברה שלך בפייסבוק והפיד שלי מלא ב – "איך הייתי??" שאת שואלת אחרי ריאיון בערוץ 1 תוך שאת מעלה תמונות ולינקים שלך חוגגת את האייטם.

אני משתמשת במילה "חוגגת", שימי לב. נהיית מפורסמת, איזה כיף לך. עמנואל רוזן עשה לך שירות טוב, את לגמרי חביבת הקהל. הוא הפך להיות הבמה המרכזית בה מוצגת לראווה חגיגת המלחמה בין גברים ונשים, ובמקרה הזה – נשים מול גברים.

את וחברותייך ה"פגועות" (שאפילו לא פגשו אותו, אבל מה זה חשוב) ו-"איך הוא מעז" (אלף סימני קריאה) צריכות לגייס מידה מסוימת של ענווה, צניעות, יושרה עיתונאית. ***לטפל בסיפור הזה בחרדת-ביצוע*** רק ככה.

ואני חוזרת אלייך – ראוי שתשאלו את עצמך עם כל טלפון שמגיע מתחקירנית בתכנית רדיו/טלוויזיה כלשהי בהצעת ריאיון – האם אני האדם הנכון ליחצ"ן את הסיפור? האם זה בכלל סיפור שלי? האם המניעים שלי טהורים לגמרי? אני חוששת שבשלושת המקרים התשובה היא לא.

ותמשיכי לשאול את עצמך – אל תעשי לעצמך שום הנחה – האם לקחתי טרמפ על הסיפור כי אסון של אדם אחד הוא עשר דקות התהילה שלי? כמה ריאיונות רשמת לעצמך בימים האחרונים? זאת התשובה.

פורסם במקור בפרופיל הפייסבוק של מעיין פופלבסקי // קליק לביקור בפייסבוק.

פורסם במקור בפרופיל הפייסבוק של מעיין פופלבסקי
פורסם במקור בפרופיל הפייסבוק של מעיין פופלבסקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אף אחד לא אומר לך לתרום תרומה למאבק להפיכת מקומות העבודה לבטוחים יותר לנשים על ידי תלונה על מה שרוזן עשה לך אם זה לא מתאים לך, אף אחד לא קורא לך להתנדב בקווי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, אף אחד לא דוחק בך לצאת בפוסטים מחזקים שמוקיעים התנהגות כמו של רוזן, אבל המעט שבמעט שאת יכולה לעשות זה לא להפנות אצבע מאשימה לנפגעות ולהצטרף למקהלה שמאשימה את הקורבן. זה בסיסי.

  2. חרדת ביצוע?? אולי התכוונת לחרדת קודש? כי חרדת ביצוע זה משהו אחר לגמרי…

    וזה שאת החלטת להתייחס לפגיעה בך בדרך מסוימת זה עניין שלך, זה ממש לא שולל את הלגיטימיות של אחרות לטפל בפגיעה בהן בדרך שהן רוצות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים