בעקבות פרסומת סלקום טוטאל-נט – אוהדי בית"ר קוראים לעזיבת סלקום ומתכוננים למחאה צרכנית כנגד הספקית

בעקבות פרסומת סלקום טוטאל-נט - אוהדי בית"ר קוראים לעזיבת סלקום ומתכוננים למחאה צרכנית כנגד הספקית
בעקבות פרסומת סלקום טוטאל-נט – אוהדי בית"ר קוראים לעזיבת סלקום ומתכוננים למחאה צרכנית כנגד הספקית

אוהדי בית"ר ירושלים לא מקבלים בחיבה רבה את הפרסומת האחרונה של סלקום מבית היוצר של גיתם BBDO. הפרסומת תחת המסר "מהיום לא צריך להשתנות כשמגיעים הביתה" מציגה נער צעיר הלומד כינור בחשאי ומסתיר זאת מאביו וכביכול מציגה את אוהדי קבוצת הכדורגל באור שלילי ומבייש. הפרסומת מתקשרת את חבילת התקשורת המשולבת 'סלקום טוטאלנט' – 'חבילה אחת לאינטרנט ביתי ולגלישה סלולארית, מכל מקום ובכל מכשיר'.

מקבוצה של אוהדי בית"ר נמסר כי הם מתכוננים למחאת ענק כנגד סלקום. טל מילר, אוהד בית"ר כתב בפייסבוק: "קורא לכל אוהד בית׳ר באשר הוא לעזוב את סלקום היום!".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

19 תגובות לפוסט

19 תגובות

  1. בושה וחרפה של פרסומת. מזל שאני לא קשור לחברת סלקום. שיבואו ויראו כמה אוהדי בית"ר אומנים ויוצרים יש, כמה משכילים ובעלי מקצועות מכובדים ביותר. לידעת סלקום-ראש הממשלה שלכם אוהד בית"ר. פרוספור מהדסה עין כרם אוהדי בת"ר שאנן סטרירט מהד ג נחש אוהד בית"ר.
    מאיר אראיל היה אוהד בית"ר. מה קשור אוהדי בית"ר.

    חבורת מתנשאים עלובים שיא הסטיגמה והסטריאוטיפ השקרי של השמאל האדום. יש גם המון אשכנזים. סלקום בושה של חברה. להוריד את הפרסומות לאלתר.

  2. רק בגלל שכל פעם שנכנס ליוטיוב יש מוזיקה של יום הזיכרון זה כבר סיבה מספקת לעזוב את סלקום

  3. מישהו יכול כבר להשמיד את כל אוהדי הכדורגל באשר הם, ואת כל נושא הספורט המאורגן באופן כללי? לא מספיקות לנו הדתות המאורגנות, שאנחנו צריכים להתמודד גם עם זה?

  4. עזבו לרגע את העובדה שהפרסומת סטראוטיפית מהסוג הנמוך ביותר, היא גם פרסומת עלובה שמנסה לשחק על ז'אנר המשפחה כמו כל הפרסומות של סלקום.
    אני חושב שהשימוש הקלישאתי הזה במשפחה כמו שסלקום עושה, הוא פשוט מגוחך ופתטי. אני לא קונה את המסרים בשקל האלה ואני מקווה גם ששאר הציבור לא.
    כל פעם מחדש הם מנסים להביא איזו "הברקה" בפרסומות שלהם.
    פעם הייתה שם חיילת אתיופית ואמא שלה שנוחתת בארץ
    פעם חירש שעושים לו מסיבת יום הולדת
    ועכשיו הדבר העלוב הזה.

    באמת, אפשר להגיד על הציבור בישראל הרבה דברים אבל מטומטמים אנחנו לא.
    אנחנו ראויים לרמה קצת יותר עלובה מהרמה של הפרסומות בסלקום.

  5. כולכם כל המתנשאים יכולים לקפוץ לנו את המשכילים והערות שלכם דחפו עמוק לתחת אנחנו ליפני כל למידה בני אדם ואפשר ליהיות אנשים מצויינים יותר מהאשפה שאתםגם בלי לילמוד את מה שהכתבתם.

  6. אם יותר מאחוז אחד של אוהדים באמת יעזבו את סלקום בגלל הפרסומת הזאת זה יהיה מאוד מפתיע.

    אם כבר לעזוב אז בגלל המחירים המופקעים והתוכניות המבלבלות.

  7. זה קצת יצא מפרופורציות, גם ההורים ההמשכילים והמוצלחים ביותר יכולים להיות עיוורים לחלוטין לרצונות האמיתיים של הילדים שלהם וזה יכול לקרות בכל בית, לא משנה אם זה רופא שיכריח את הילד להצליח לא פחות ממנו או הורה שלא מעודד את הילד להצליח בתחום המוסיקה – שרובם מאמינים שזה ״תחביב שצריך להזיז הצידה ולחפש מקצוע אמיתי״.
    כל אנשי מקצוע או תחביבים שהיו נכנסים לפרסומת הזאת היו כועסים, ובצדק, הפרסומת לא הולמת את הצד של המשפחה.
    היה עדיף אם המשפחה בפרסומת היתה עושה משהו שמאוד לא מקובל בנורמה החברתית ואז בעלי מקצוע ותחביבים לא היו מנסים להחרים אותם.

  8. טל מילר, אחוז המשכילים ביציעי בית"ר נמוך בהרבה מאחוז המשכילים בשאר הקבוצות. כמובן שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, אבל מפה ועד לצייר את אוהדי בית"ר כבעלי אשכולות יש מרחק רב.
    אתה ואוהדי בית"ר מתים על התסריט של הנפגעים, תעשו חרם. במקום לעשות כ"כ הרבה רעש תעבדו על התדמית הגרועה שיצרתם לעצמכם, בכיינים.

  9. לא חשבתי לרגע שמישהו מהאנשים המנותקים בתעשייה שאני כה שמח שעזבתי יגיב כאן בצורה חכמה ולא מתנשאת. התגובות כאן מתנשאות בצורה בלתי רגילה!
    ביציעי אצטדיון טדי יש רופאים, רואי חשבון, עורכי דין, מורים, מדענים בכירים ועוד אבל למה שזה יפריע לאיזה קופירייטר סופרוייזר או סתם תקציבאי?! איזה רעיון מדליק! בואו נראה איך גם ׳בעלי החיים האלה׳ יכולים להראות ׳אחרת׳. גם ׳אצלם׳ לא צריך להשתנות הרי זה לא בנורמה אצלם והם בושה וכלימה אז בואו נראה ׳אחרת׳.
    הפרסומת הזו גזענית, מלאה בסטריאוטיפים נדודים על ההוא ממוצא מזרחי שמעדיף שהבן יישחק כדורגל והבן חושש ממנו והופ איזה יופי כמו בסלקום גם כאן ניסים קורים והמזרחי שאיזה קטע, הוא גם אוהד בית׳ר- כמה הולם את הסטריאוטיפ, מקבל אותו ולא צריך להשתנות.
    אגב, לא נתבע אף אחד,
    לא צריך! יש מעל מיליון אוהדי בית׳ר במדינה. חרם צרכני קטן כבר ייעשה את העבודה.

  10. אוי נו באמת…. מה הם עושים בעיות… האבא אוהד ביתר והילד לא.. מה הביג דיל. זו לא פרסומת מזלזלת בשום צורה. סתם פרסומת.לא טובה ולא קשורה. אבל היא לא מציגה את הקבוצה באור רע.. להפך… כשחשבו כדורגל חשבו ביתר ולא שום קבוצה אחרת. זו מחמאה. סתם חיים בסרט.. מחפשים על מה לריב.. על מה לתבוע ומאיפה להוציא כסף.כנראה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים