הרשות השנייה כן מחליטה עליו – הילדון החמוד של במבה שוש אפוי יוגבל בשעות השידור בטלוויזיה

הרשות השנייה כן מחליטה עליו - הילדון החמוד של במבה שוש אפוי יוגבל בשעות השידור בטלוויזיה
הרשות השנייה כן מחליטה עליו – הילדון החמוד של במבה שוש אפוי יוגבל בשעות השידור בטלוויזיה

הפרסומת "האנרכיסטית לייט" של Y&R ישראל לבמבה שוש אפוי של שטראוס-עלית, הצליחה להרגיז לא מעט הורים אשר עתה לאחר עשרות תלונות אשר הגיעו לרשות השנייה, זו הודיעה לזכייניות ולערוצים להגביל את שעות השידור של הפרסומת לאחרי 20:00. אין ספק שמדובר באחת מפרסומות הטלוויזיה המדוברות בישראל בשנה החולפת, את הפופולאריות שלה ניתן גם לראות בפוסט הראשוני במזבלה, אשר זכה ללמעלה מ-120 אלף צפיות, 6,000 לייקים ועשרות תגובות אשר חלקן צידדו את הפרסומת וחלקן יצאו נגדה.

דוד רגב, נציב פניות הציבור של הרשות השנייה מסר: "אמנם מדובר בפרסומת הומוריסטית אך הומור זה אינו מובן לילדים הצופים בפרסומת ועובדה שחלקם מחקים את הילד המופיע בפרסומת ואומרים להוריהם ״אתם לא תחליטו עלינו״ אם לא די בכך גם הקריין בפרסומת תומך בילדים ומעודד אותם מול הוריהם."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. יואוו אוףףף תחזירו את הפרסומת היא ממש ממש חמודהההההה ולכל אלה שמתלוננים לא אשמתנו שאתם לא יודעים לחנך את ילדכם וסתם מאשימים את הפרסומת יש לי ילדים והם אומרים את זה לפעמים ואני צוחקת ולא נותנת להם לשלוט בי והם גם אומרים את זה ממש בצחוק ואחר כך הולכים לעשות מה שאמרתי להם
    הילד מאמייי ומוכשר ברמות
    אעע ובמבה שוש הכי טעימה תמיד אכלנו אני וילדיי רק אותה גם ללא קשר לפרסומת תמשיכו לעשות פירסומוצ כאלה חמודות

  2. יואוו אוףףף תחזירו את הפרסומת היא ממש ממש חמודהההההה ולכל אלה שמתלוננים לא אשמתנו שאתם לא יודעים לחנך את ילדכם וסתם מאשימים את הפרסומת יש לי ילדים והם אומרים את זה לפעמים ואני צוחקת וחא נותנת להם לשלוט בי והם גם אומרים את זה ממש בצחוק ואחר כך הולכים לעשות מה שאמרתי להם
    היחד מאמייי ומוכשר ברמות

  3. לכל המתייפייפים עם כל ההתנהגויות הלא מוסברות של הילדים המרשים לעצמם לפתוח פה ולדבר בחוצפה אז עוד פרסומת כזאת רק מחזקת אותם ולנו צוות החינוך בגנים ובבתי ספר שקשה להתמודד וההורים שאינם מוכנים להתמודד מול הילדים. אז לאן אתם רוצים להגיע, שהילדים ינהלו אתכם?

  4. מי אמר שזה מכוון לאמא?!..למה לעשות בלאגן מכזו שטות..זה לא מכוון אלינו האמהות זו בסה״כ פרסומת!!..מצחיקה ונחמדה!!..אז לכל האמהות כנראה שאתן באמת לא משתלטות על ילדכן אחרת זה לא היה מפריע!!

  5. ייאלה תירגעו זה רק פרסומת והיא קורעת מצחוק , אני אמא לשתיים ואם הבן הקטן שלי היה אומר לי את לא מחליטה עליי הייתי צוחקת !!!!! תזרמי ותפסיקו לעשות עניין מכל דבר!!

  6. בלי שום קשר לזה שזה מקלקל חינוך של ילדים.

    הפרסומת ממש אבל ממש גרועה, משעממת לא עניינית עם סיום ורעיון די גרוע

  7. לכן לא מכניסים תקשורת הביתה.

    זה לא שפרסומות אחרות שילדים (ומבוגרים) רואים הן יותר טובות.
    זה לא שה"טלוויזיה החינוכית" יותר חינוכית.
    וזה לא שאדם יכול לגדול רק באמצעות הבייביסיטר המטמטם הזה.

    תני לו לבטא את עצמו. במקום לטחון ת'מוח מול המסך.

  8. מספיק עם ההתייפייפות תורידו לגמרי ודיי
    גם ילד שער אחרי 20:00 לא צריך ללמוד או להסיק ממנה שזה לגיטימי לשבר ככה לאמא
    פלא שגדל לנו דור מזלזל וחסר כבוד מתחת לידיים
    הכל בזכות התשקורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים