חיתולי בייביסיטר ופובליסיס מציגים: לראשונה בישראל – מבחן ספיגת לילה עם חיתול לא ממותג

BabySitter

מותג החיתולים בייביסיטר עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס בתקציב של 2.5 מיליון ש"ח. במסגרת הקמפיין הוזמנו אימהות כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול מסוגו בישראל עם חיתול לא ממותג. את התוצאות ניתן היה לראות בקמפיין שהחל ביום ראשון במסגרת "ברייק הזהב" בפרסומת שאורכה דקה וחצי בשיאה של תוכנית סיום העונה של "בייבי בום" בערוץ 10. עלות ברייק הזהב הינה 200 אלף ש"ח וסך עלות הקמפיין הינו 2.5 מיליון ש"ח.

במסגרת "מבחן ספיגת הלילה הגדול" הוזמנו 30 אימהות, צרכניות קבועות של מתחרות בקטגוריית הפרמיום, ללילה במלון, כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול והראשון מסוגו בישראל. כל אם קיבלה חיתול אחד, לא ממותג. האימהות חיתלו את ילדיהם בחיתול הבודד שקיבלו והשכיבו אותם לישון. בבוקר למחרת נתבקשו האימהות לחוות דעה אודות ביצועי החיתול במהלך הלילה. התוצאות היו מפתיעות וחד משמעיות- חיתול בייביסיטר מנצח בספיגה.

עינב אדיב ברר, בעלי חברת dpl יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חשוב לנו להבהיר כי מבחן ספיגת הלילה במסגרת הקמפיין שערכנו הוכיח מעל לכל ספק כי החיתול שלנו לא נופל באיכותו ממותגי הפרמיום ואפילו עולה עליהם לכן חשוב שהצרכנים בישראל יהיו פתוחים להתנסות במוצרים חדשים שיכולים להעניק להם עלות- תועלות טובה יותר במיוחד שמדובר במוצר עם ביקוש קשיח".

טקסט יח"צ
DPL, יצרנית חיתולי בייביסיטר, היא חברה ישראלית המעסיקה כ-200 עובדים בקיבוץ עמיר בצפון הארץ. החברה החלה את פעילותה בשנת 1994 ומגלגלת קרוב ל-200 מיליון שקל בשנה. החברה החלה את פעילותה בשנת 1994 ומייצרת מוצרי ספיגה, ניקיון, היגיינה, חיתולים ומגבונים לחים עבור מותגים פרטיים בכל העולם, בניהן רשתות השיווק הבינלאומיות וולמארט וטסקו. חיתולי החברה זכו להצלחה מרשימה והפכו ללהיט צרכני.

חיתולי בייבי סיטר מצוידים במערכת לכידת נוזלים איכותית, שכבת בד לא ארוג – המספקת מגע מלטף לגוף התינוק ומונעת חזרה של הנוזל לגופו, פד בעל כושר ספיגה מקסימאלי, מותנית גמישה המסייעת בהתאמת החיתול לגוף התינוק, פס הדבקה קדמי חזק במיוחד, מנגנון סגירה רב פעמי ויריעה חיצונית 'נושמת', המאפשרת כניסת אוויר. השימוש בטכנולוגיות חדשניות המעניקות התאמה מושלמת לגופו של התינוק, יכולות הספיגה המעולות והמחיר המשתלם והקבוע, הפכו את בייביסיטר לדבר הטוב ביותר שקרה בשוק מוצרי התינוקות בעת האחרונה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים