הפרסום בפייסבוק עובד! אקליפטוס ורשת BBB מציגות קייס סטאדי מרשים במיוחד

bbbclubsd

בספטמבר 2013, השיקה רשת ההמבורגרים BBB (בורגוס בורגר בר) באמצעות סוכנות הפרסום אקליפטוס את מועדון הלקוחות הדיגיטלי הראשון בישראל (BBB social club), המחבר בין הפעילות בעולם הדיגיטלי לקופה עם מטרה מאוד ברורה – לייצר פלטפורמה בה ניתן לנהל שיחה פרסונאלי עם הלקוחות וחיזוק הנאמנות הצרכנית.

מועדון הלקוחות עלה לאוויר כבר בספטמבר 2013 בהשקה שקטה שכללה נראות בסניפים ובאוקטובר הושקעו כ-15,000 דולר בקמפיין פייסבוק. במשך שלושת החודשים הראשונים, הצליח מועדון החברים הדיגיטלי לגייס כ-30,000 חברים דיגיטליים חדשים למועדון הלקוחות הקיים של הרשת (המונה 180,000 חברים) ולהגדיל את מחזור המכירות של הרשת ב-700,000 ש"ח.

מאז החלה הרשת באמצעות מהלכים פיזיים בסניפים בשילוב מהלכי פרסום בפייסבוק לגייס עוד עשרות אלפי לקוחות דיגיטליים ומועדון הלקוחות שלה הוא מהגדולים בתחום היום עם יותר מ-250,000 חברים.

מועדון הלקוחות הדיגיטלי הביא לעלייה בממוצע הביקורים החודשים של חברי מועדון בסניפי הרשת, מ-1.24 ביקורים בחודש ל-1.5 ביקורים בחודש וכן לעלייה בממוצע הקנייה. כמו כן, עמוד הפייסבוק של הרשת גדל ב-28% וחצה את קו 100,000 הלייקים.

בניגוד לתגמול הנהוג במועדוני הלקוחות המוכרים הנעשה כנגד צריכה בפועל בלבד, מועדון הלקוחות שהקימה אקליפטוס עבור BBB מתגמל את חבריו על כל פעולה שהם עושים בכל אחד מהממשקים של הרשת: קריאת תכנים, שיתוף (share), מתן לייקים, השתתפות בפעילות גולשים, הזמנת חברים וכמובן, ביקור בסניפים עצמם.

כל פעולה מייצרת ערך ממשי עבור חבר המועדון ומעניקה לו נקודות, אותן הוא יכול להמיר להטבות בחנות ההטבות הווירטואלית של הרשת. ההטבות מעודכנות באופן אוטומטי על כרטיס החבר של הלקוח וברגע שהכרטיס מועבר בקופת הרשת, היא תדע לאפשר לו לממש את ההטבות. בעתיד, יוכלו חברי המועדון לממש את הנקודות בהטבות שמחוץ למוצרי הרשת, כמו כרטיסים להופעות, סרטים ומוצרים נוספים.

מאור חן מנכ"ל אקליפטוס: "ההתפתחות של המדיה הדיגיטאלית בדגש על פלטפורמות סושיאל מחייבת הסתכלות מחודשת על עולם מועדוני הלקוחות ומאפשרת לראשונה לייצר חיבור בין בסיס לקוחות מתחום המועדונים הדיגיטאליים המסורתיים, יחד עם נתונים מפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק. ההזדמנות בחיבור פתחה בפנינו כמשרד ניו מדיה את האופציה לפתח טכנולוגיה שתאפשר למצות את פוטנציאל תעלותיו, להגדיל הכנסות ותדירות ביקורים במועדוני לקוחות.

בגיבוש וניתוח אסטרטגית הדיגיטל שלנו לרשת BBB בשנים האחרונות, גילינו שישנו פרופיל חדש של לקוח במסעדה, מעורב יותר, דיגיטלי וממשיך לדבר איתנו גם מחוץ לסניפים. המועדון החדש מהווה פריצת דרך בדרך בה מותגים יכולים להמשיך לצור קשר ולתגמל לקוחות משפיענים, לאורך זמן ובחיבור ישיר לקופות ורצפת המכירה. "

אהובה תורג'מן, מנכ"ל הרשת: "BBB הפכה ב-5 השנים האחרונות להיות הגדולה בישראל עם קפיצה מ -4 סניפים ל 22 בפריסה ארצית. כבר לפני 5שנים התקבלה החלטה אסטרטגית לאמץ ולהוביל את התחום הדיגיטאלי מתוך הבנה שבעוד מספר שנים (2012-2013) הדיגיטל יהיה הכלי המוביל לקשר עם הלקוחות. היום, לאחר 5 שנים של פעילות במדיות חברתיות ובדיגיטל, ביצענו מהפכה של ממש והשקנו את מועדון החברים הדיגיטאלי החכם הראשון בישראל אשר מחבר בין הלקוח למותג ומתגמל אותו בהתאם לשימושיו, בין אם מדובר בפעילות ברשת, בפייסבוק, באפליקציית המובייל וכמובן בהגעה לסניפים. את הנקודות שצבר יוכל להמיר בהטבות ייחודיות אשר יוטענו אוטומטית בכרטיס החבר האישי שלו. מבחינת רשת BBB, מדובר בכלי המאפשר צעד נוסף בהבנת הלקוח, הכרת העדפותיו ויצירת מערך תיגמול מותאם אישית".

קרדיטים
מנכ"ל BBB: אהובה תורגמן סמנכ"ל BBB: דניאל הירשברג מנהל שיווק: אלעד ווייצמן // אקליפטוס: מנכ"לים משותפים: מאור חן, אלעד סטפנסקי סמנכ"ל קריאייטיב: מעיין דר סמנכ"ל תוכן: יואל אריאל שמיר קופירייטר: לידור לוי מנהלת לקוחות: ליזה אסולין, ויקי חלפון-פטל תקציבאית: בת-אל דיאמנט מנהל תוכן: רון קריסטל מנהל מדיה: אלון סקינו, עידן לוצקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים