מלחמת המינים: גולשים מגיבים לקמפיין המזונות של משרד המשפטים המתריס כנגד גברים

מסלול ההסתה המגדרי בחסות ציפי לבני
מסלול ההסתה המגדרי בחסות ציפי לבני

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) השיקה השבוע קמפיין אשר ממריד את הנשים הגרושות, אשר הופכות לחיילות במלחמה כנגד האקסים שלהן. הקמפיין המציג 'מסלול אישי לגביית דמי מזונות', שירות חדש של משרד המשפטים ורשות האכיפה והגבייה לא התקבל בעין יפה בקרב גולשים, אשר כבר השיקו את הגירסא הגברית של הקמפיין אשר בה נטען כי המדינה נלחמת בגברים באמצעות הילדים. תודה לרן יעיש על הלינקוק (קליק לסרטון ביו טיוב).

>> צפו בקמפיין של לשכת הפרסום הממשלתית

גירסת הגולשים של סרטון הפרסומת:

מסלול ההסתה המגדרי בחסות ציפי לבני
מסלול ההסתה המגדרי בחסות ציפי לבני
מלחמת המינים: גולשים מגיבים לקמפיין המזונות
מלחמת המינים: גולשים מגיבים לקמפיין המזונות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. ניסית לקבל הלוואות מבנקים ללא הצלחה? זקוקים בדחיפות כסף כדי לצאת החוב? צריך כסף להרחבת או הקמת עסק משלך? קבל הלוואה מאחד המלווים המובילים בבריטניה. לקבלת מידע נוסף, נא ליצור קשר בדוא"ל: [email protected]

  2. [Comment ID #111225 Will Be Quoted Here]

    כמה שאתה צודק, גם ועדת פישמן דנה בעין תשלומי מזונות והיא המלימה לאזן את התשלום, גם זה נזרק לפח.
    אי אפשר לעבור לסדר היןם, כיוון שהילדים נחטפים והגרושים נעשקים מדי יום ,ישנם גברים שהגיעו לפת לחם בעוד הגרושות חוגגות על חשבונם.
    בינתיים לא להנשא ומישעושה טעות אזי לפחות לעשות הסכם ממון. ( עד כמה שידוע לי זה אינו חל על מזונות) להציל לפחות את הרכוש מלפני הנשואין.

    לא להצביע למפלגות בהן זו האגנטה החברית נגד גברים, לא חסרות חברות כנסת כאלה, גברים מופלים לא רק בענין המשמורת והמזונות אלא בשורת חוקים, כמו גיל יציאה לפנסיה ,ביטוח לאומי, מס הכנסה, פנסית שאירים ועוד.[Comment ID #111225 Will Be Quoted Here]

  3. [Comment ID #111225 Will Be Quoted Here]

    כמה שאתה צודק, גם ועדת פישמן דנה בעין תשלומי מזונות והיא המלימה לאזן את התשלום, גם זה נזרק לפח.
    אי אפשר לעבור לסדר היןם, כיוון שהילדים נחטפים והגרושים נעשקים מדי יום ,ישנם גברים שהגיעו לפת לחם בעוד הגרושות חוגגות על חשבונם.
    בינתיים לא להנשא ומישעושה טעות אזי לפחות לעשות הסכם ממון. ( עד כמה שידוע לי זה אינו חל על מזונות) להציל לפחות את הרכוש מלפני הנשואין.

    לא להצביע למפלגות בהן זו האגנטה החברית נגד גברים, לא חסרות חברות כנסת כאלה, גברים מופלים לא רק בענין המשמורת והמזונות אלא בשורת חוקים, כמו גיל יציאה לפנסיה ,ביטוח לאומי, מס הכנסה, פנסית שאירים ועוד.

  4. [Comment ID #111205 Will Be Quoted Here]

    כמה שאתה צודק !! אני מתפלא שעד עתה לא קם גוף שמיצג גברים, שעושה פעולות לשינוי ההפליה הגברית בחוק, גם מבחינת משמורת וגם בענין תשלומי מזונות.
    בכנסת ישנה קבוצת נשים שמפלות גברים ומחוקקות חוקים נגד גברים, כמו החוק החדש, שלא יאסרו אדם בגין חוב למעט דמי מזונות!!! מדוע?
    הרי באם יאסרו אותו כיצד יוכל לשלם ? (זו הטענה לגבי שאר החיבים).

    יש להתארגן ולהקים תנועה פוליטית ,בינתיים לא להצביע למפלגות שהפחלית הברים הפכה לדת.
    הגברים נעשקים ולוקחים להם את ילדיהם ,פשוטהילדים שלהם נחטפים בידי הגרושות וזה עלפי חוקי המדינה!!!

  5. יוסי בן-משה הן, המכנות עצמן פמיניסטיות, לא יכולות להגיד "ידינו לא שפכו את הדם הזה". הידיים האלו, גם אם לא אחזו במישרין בסכין, הם ששפכו את הדם. הגיב:

    [Comment ID #111297 Will Be Quoted Here]

  6. לכל המגיבות "שכל הכבוד" על הפרסומת לא סתם אמרו עליכן ברמזור שכל הגרושות ש…..ות.הנה רואים לפי התגובות שלכן.בטח אתן גרושות שחוץ מאיך לז…ן את הגרוש שלכן אתן לא יודעות כלום.להזכירכן גם אתם הבאתן את הילדים לעולם וגם אתן צריכות להשתתף במזונות באופן שווה כמו הגרוש שלכם אבל במדינת ישראל הכל רק האב משלם.אז אני קוראת לכל הגרושים תתפטרו מעבודה תתחילו הליך של פשיטת רגל ואז נראה אותן מדברות אולי סוף סוף במדינה הזאת מישהו יבין מה קורה פה.פרסומת עלובה עלק רק אישה דואגת להכל בלי מזונות של האב לכלום לא הייתה יכולה לדאוג.חוצפה.

  7. צריך לעשות עצומה שכל הגברים במדינה יפסיקו לשלם מזונות ונראה אותם מתמודדים בעומס של מאות אלפי תיקים..מדינה זבל,לעלות על מטוס ולברוח..

  8. יש פה שני ענינים נפרדים
    הראשון – הקמפיין
    הקמפיין מכוער, אלים, בוטה, דוחה. ומתאים לכל מה שיוצא תחת ידיה של לשכת הפרסום הממשלתית (זכרו הקמפיין נגד בזבוז מים, הילד שצורח על הוריו, כדי לעודד מחזור מפרסמים שזה "טירוף לא למחזר", "נלחמים באלימות" – בקיצור לשכת הפרסום הממשלתית היא כפני החברה – מוציאה קמפיינים אלימים ומלאי שנאה. הקמפיין הזה לא יוצא דופן.

    הנושא האחר הוא התיקון לחוק, תיקון ראוי ונחוץ שכן ילדים רבים לא מקבלים מזונות מאבותיהם לאחר הגרושין. נשים רבות לא מצליחות לגבות את המזונות מסיבות שונות. וצריך מנגנון שגובה כסף מהאבות האלו כדי שהילידם שלהם לא יסבלו מעוני.
    מול גברים שנדרשים לשלם מזונות גבוהים מידי ולא מאפשרות להם לראות את הילדים יש נשים מרוויחות עדיין פחות מגברים, עדיין זקוקות להסכמת גברים לגט (ונסחטות כלכלית בדרך אליו), אבות נורמטיביים לכאורה שמסירים אחריות מעצמם ומתנתקים מילדיהם (וכולכם מכירים כאלו)
    אין שוויון וגרושין זה חרא לכולם.

  9. הסקסיסטיות של לבני חוצה כל גבול. זאת שמינתה את ועדת שניט ואחרי שנים של מחקר והמלצות של הועדה לבני זרקה את זה לפח ממשיכה בהסתה המגדרית. יחד איתה אבקסיס לוי, עליזה לביא וכמובן כוהנות הצדק המעושה יחימוביץ וגלאון. הגיע הזמן להפסיק לאמלל משפחות שלמות, מאות אלפי ילדים. הגיע הזמן לפתור את בעיית ההתאבדויות והרצח שגברים נדחקים אליהם. די לאפליה, די למשמורת הסקסיסטית די לרושש אנשים לאומללות דרך מזונות

  10. פרסומת מכוערת והשרה ללבני וההוצל"פ צריכים להתבייש.
    לא רק מדובר בהסתה לרצח, מדובר בשיח של שהופך לתקין . קל לצאת נגד האבות הגרושים, בין היתר
    בגלל פרסומת כזאת, שמציגה את האבות הגרושים כמפלצות.

    נראה שאין מנוס הפעם חוץ מלעתור נגד הגופים האלו.

  11. נשים מופלות לרעה בלא מעט תחומים, כמו בשכר, אז למה ה"תיקון" לאותה אפליה צריך להיות באפליה לרעה של אבות גרושים?
    ברוב מחלט של המקרים אבות נדרשים לשלם מזונות גם כאשר הילדים אצלם במידה רבה, למעשה בית המשפט לענייני משפחה בוחר להתעלם מכך לחלוטין!

    יוצא שאב שרוצה את הזכות להיות עם ילדיו משלם עליה וביוקר, ומצד שני אב המזניח את ילדיו ורואה אותם פעם בשנה משלם אותו דבר כמו אב הרואה אותם 6 ימים בשבועיים ומחזיק עבורם חדרים בדירה שעליה הוא משלם שכירות מלאה בעוד הוא נדרש לשלם סעיף "מדור" על עלות הדיור שלהם אצל האם גם אם היא מרוויחה יותר ממנו ומשלמת "שכירות" להוריה.

    על שרת המשפטים להוביל חקיקה שתצמצם את האפליה ככל האפשר גם בנושא שכר לגברים ונשים וגם בנושא דיני משפחה וגירושין, ישראל היא המדינה המערבית היחידה שמתנהלת בנושא עיקרי כמו דיני משפחה על בסיס חוקים שנכתבו לפני 2,000 שנה בימים שיכולתן הכלכלית של נשים היתה אפסית.

    המצב בהוצאה לפועל "רשות האכיפה והגביה" אבסורדי, האשה מגיעה עם פסק דין והיא "הזוכה" הגרוש הוא מראש "החייב" גם אם הוא שילםן את כל מה שנדרש ממנו בהסכם, ההוצאה לפועל נותנת לגרושות ממורמרות להטריד את הגבר ולהריץ אותו למשרדי ההוצל"פ, בעוד שהיא "הזוכה" אינה נענשת על שקרים והטעיות.

    ישנם לא מעט גברים אשר אינם משלמים מזונות באופן סדיר, חלקם ממוצקה כלכלית וחלקם לא, אבל ההוצאה לפועל רואה את כל האבות הגרושים כמקשה אחת ומי שנפגע בעיקר מהמצב הם היחלדים ששואלים למה אב לא לוקח אותנו לחופשה, למה אבא לא קונה לנו אפניים/טלפון/דברים יקרים?
    מה תגיד: "אבא משלם מזונות, משלם שכירות יקרה, ומפסיד ימי עבודה בהוצאה לפועל, לא מצליח להתרומם כלכלית למרות שהוא מרוויח יפה הוא לוקח עוד ועוד הלוואות"

  12. מדוע נשים גרושות מכונות "אם חד הורית" האבא הרי חי קיים ודואג לקחת את הילד X פעמים בשבוע לביתו כאשר הוא מאכיל את הילד נותן לו מקום מגורים ואהבה אבאית. אז מדוע ההגדרה "אם חד הורית"??

    האם בזמן שהילד אצל האבא האבא גן נחשב כ "אב חד הורי"?

  13. לא ברור למה כל הגברים קופצים- זו מודעה נגד אבות גרושים שמתחמקים מלשלם את חלקם. לא נגד כל האבות בעולם, לא נגד כל הגברים בעולם, לא נגד כל הגרושים בעולם. באמת לא ברור לי מה הקטע של הכותרת המסיתה של הפוסט הזה. מובן לי שישנה רגישות לאנשים שמרגישים שהשיטה עובדת נגדם אבל עדיין- חד משמעית, אין פה שום נסיון לתקיפת גברים באשר הם.
    המצב הלא שיוויוני, שבו גבר ואישה עם אותם הכנסות מחוייבים לתרום לגידול ילדיהם בצורה שונה – אם אמנם המצב הוא כך – צריך להשתנות. אבל העובדות בשטח מראות שנשים מקריבות יותר את ההתפתחות המקצועית עבור גידול הילדים, בזמן שבן זוגם לא עשה הקרבה דומה, ועל כן משכורתן נמוכה בהרבה. כך היה במשפחה שגידלה אותי וכך ברוב המוחלט של המשפחות שאני מכירה.
    הפרסומת הזאת איננה "מתריסה נגד גברים" אלא מתייחסת לבעיה אמיתית של אבות שמזניחים את חובתם כלפי ילדיהם.

  14. לא מעט נשים לא הספיקו לטפח קריירה בנשואין, בזמן שהאב בנה את עצמו ואת הקריירה שלו, על גב האישה, הן טיפלו בילדים ובבית, הן נשארו עם הילד חולה בבית בזמן שהאב היה בעבודה. אחרי גירושין הרבה יותר קשה להן מבחינת עבודה. יש גברים שפשוט לא עומדים בהסדרי ראייה ועושים מה שבא להם. עצוב

  15. תגידו עכשיו שזה בפרוש מוגדר "מלחמה" אני יכול לתבוע פיצויים כנכה משרד המשפטים שעיקלו לי את המשכורות בלי משפט ובלי פסק דין ובלי החלטת שופט במדינת ישראל כמו במדינת עולם שלישית ללא דין וללא דיין תמיד טענתי שזו מלחמה ולא "הליך משפטי" בחסות משרד המשפטים ישראל
    הלוואי ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל ,
    כי במלחמות אין באמת מנצחים רק שבויים וחילופי שבויים וגם פצועים נפשית ואלו לא הנשים!!!
    רק הילדים והגברים נענשים מגחמות נשיות… שרוצות רק מלחמות

  16. כשיקבעו במדינה מזונות שפויים יהיו גם פחות משטמטים.כשקובעים לגבר מזונות בגובה השכר שלו זה פשע של המדינה ושל הציידים שצדים אותו.

  17. בוודאי שנשים מבקשות להתגרש יותר מגברים.
    הן מביאות לגברים ילדים, מגדלות אותם, בזמן שאתם חוזרים מהעבודה בשבע, שמונה בערב כשבשלוש השעות האחרונות אתם צופים בפורנו במשרד במקרה הטוב, או שנפגשים עם איזה מישהי מאתר אשלי.
    נשים לא רחל להשכיר ולא משרתות כנועות.
    זמנים השתנו. נשים הבינו שזכותן לחיות בשלווהה ורוגע ואת זה אין מכם.
    ובעניין המזונות – מדובר על משתמטים. על כאלה שלא מבלים עם הילדים שלהם חצי מהזמן (אפילו לא רבע) או מממנים את הילדים שלהם. סטו

  18. חוץ מהעובדה שאת מדברת שטויות, ו-90% ממקרי הגירושין הם ביוזמת האישה החוק צריך להיות שוויוני.
    לא ייתכן שנטל המזונות יפול על אבות באופן אבסולוטי בעוד שאמהות פטורות מכך!

    מדוע אב שילדיו איתו מחצית מהזמן והוא נושא בהוצאות שלהן צריך לשלם מזונות, בעוד שהאם פטורה?

  19. זעמם של גברים שבנו את הקריירה שלהם בזמן שהנשים שלהם ילדו להם ילדים ואז הם החליטו לעבור לגור עם המזכירה הצעירה והשאירו את האישה המבוגרת שלהם בלי כלום

  20. אחת הפרסומות הכי מכוערות, מבזות, דוחות שראיתי, או אפילו השפלה שבהם.

    אני בתור אב אוהב ומסור, נפגע קשות מהמסר המחפיר אותו פרסומת זו מעבירה.
    אתם מציגים אותי ואת חברי, כמי שצריך וראוי להילחם בו במדי מלחמה זרים. כמי שלא דואג ולא אוהב את ילידיו. כאילו שהנשים כולם רק הם דואגות לילדיהם ורק הם נלחמות על כך.
    כאשר המצב האמיתי רחוק לגמרי מכך, ואפילו ההיפך הגמור.
    יש לציין שהתמונה שהפרסומת מציגה, מסיתה שוב נגד גברים במשפחה. מעבירה מסר לילדים שאבא לא דואג להם ושיש להילחם בו. אתם הופכים ככלי שרת בידי נשים רבות שמסיתות את ילדיהם נגד אביהם מסיבות חסרות שחר ושפוגעות קשות בילדים.
    הגברים שוב ושוב מופלים באופן בוטה וקשה בכל הקשור למשפחה, ללא קשר למצב הכלכלי ביחס למצב הכלכלי של האם.
    לא אכנס לכל המחדלים שבמדינתינו בנושא זה, ויש רבים רבים שכאלה. אבל זה שאתם נותנים יד ובמה להצגה פושעת שכזאת, זו בושה לכם כחברה יוצרת. אתם פוגעים בגברים שבכם, בילדיכם ובכל איש שרוצה להיות אב בישראל, אם זה חבריכם, קרוב שלכם או מכר.

    מי במשרדכם שחשב על הרעיון הקלוקל הזה, כדאי להחליפו בדחיפות. ואכזבה קשה מאלה בכם שאישרו והלכו עם רעיון דוחה זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים