אקליפטוס בקמפיין ראשון באפליקציית הסודות סיקרט (Secret) לרשת BBB

secret_app
השועל של סיקרט
השועל של סיקרט

משרד המדיה חברתית 'אקליפטוס' של מאור חן וחברת האחזקות סיקמור, משיק קמפיין ישראלי ראשון באפליקציית הסודות 'סיקרט' (Secret). אפליקציית סיקרט, המאפשרת לגולשים לשתף את חבריהם בסודות בצורה אנונימית לחלוטין וזאת באמצעות התממשקות לספר הטלפונים או לפייסבוק, הושקה לראשונה לפני כחצי שנה ב-30 בינואר 2014 (ראו – מאמר אורח: אנונימי זה השחור החדש) על ידי שני יוצאי גוגל; דיוויד מארק ביטו וכריס ביידר ווקסלר, אולם רק בשבועות האחרונים, החלה לעשות עלייה ארצה ולתפוס תאוצה בקרב המשתמשים הישראלים.

מוערך כי בשבועות האחרונים למעלה מ-5000 ישראלים החלו להשתמש באפליקציה אשר התמקמה ברשימת הטופ 10 באפסטור הישראלי, אשר על אף מיתוגה כאפליקציה לשיתוף מחשבות, מוצבה בישראל כאפליקציית השחרות אשר משתמשיה לא מהססים במתיחת ביקורת אישית, לעיתים נוקבת במיוחד על אושיות רשת שונות, ביניהם גם בעלי משרדי פרסום ישראלים, אנשי הייטק וסטארט אפים.

באקליפטוס, אשר זיהו את הטרנדיות העולה של סיקרט בישראל, החליטו ליצור את הקמפיין הישראלי הראשון באפליקציה ואולי מהראשונים בעולם ולפני כשלוש שעות העלו את הסיקרט הבא עבור רשת BBB: "טוב, אנחנו לא באמת יודעים מה אנחנו אמורים לעשות כאן אבל קלטנו כמה סטטוסים על קרייב להמבורגרים. לדעתנו זה לא משהו שצריך לשמור בסוד. מי שחושב כמונו-מגיע לו המבורגר חינם. לינק בתגובה הראשונה".

הלינק בתגובה הפנה לעמוד נחיתה ייעודי לסיקרט (ראו מטה) תחת המסר: "יש דברים שלא שומרים ב-Secret" אשר מבטיח כי מי שיהיה לו את האומץ להתוודות ולצאת ממעטפת האנונימיות יקבל המבורגר של BBB בחינם. הקליקו כאן לסיקרט של אקליפטוס באתר האפליקציה.

מעיין דר, סמנכ"לית הקריאייטיב של אקליפטוס, מסרה למזבלה: "בשבועות האחרונים הצטרפנו לסיקרט וצפינו מהצד במתרחש. נתקלו בכמה וכמה סטטוסים שדיברו על הצורך והרצון לאכול המבורגר וחשבנו לעצמנו שהשימוש בפלטפורמה לווידוי על קרייב להמבורגר הוא לא מקובל, בקרייב להמבורגר צריך להתגאות ובטח לא להסתיר. החלטנו לפנות לאנשים שהעלו את הסטטוסים בצורה אישית ולאפשר להם לקבל המבורגר אם יואילו להיחשף, הגדלנו והצענו לכלל משתמשי סיקרט לעשות את אותו הדבר ולשלוח צילום מסך של החשיפה שלהם בסיקרט למספר וואטסאפ מסוים".

אקליפטוס בקמפיין ראשון באפליקציית הסודות סיקרט (Secret) לרשת BBB
אקליפטוס בקמפיין ראשון באפליקציית הסודות סיקרט (Secret) לרשת BBB

יש דברים שלא שומרים ב-Secret

אקליפטוס בקמפיין ראשון באפליקציית הסודות סיקרט (Secret) לרשת BBB
אקליפטוס בקמפיין ראשון באפליקציית הסודות סיקרט (Secret) לרשת BBB

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. יש אתר ישראלי כמעט זהה. ניתן להעלות בו סודות בצורה אנונימית והמומחים שלהם גם עונים לך בחינם. מצאתי את זה בשיטוטים שלי ברשת. רעיון לא רע http://www.zesod.co.il

  2. וואו זה טוב ממש כמו הקמפיין של גט טקסי ב YO
    הסלפי בסיקרטס זה כדי לדחוף עוד באזזוורד מאוסה פנימה?

  3. תמשיכו לצקצק אבל כולכם אכולי קנאה… בסה"כ פצחו יפה, בהנחה שהסטטוסים שאומרים שעלו אכן עלו…

  4. טוב שלא שלחתם את המשתמש לאלף משימות, במקום לעשות את זה פשוט סיבכתם את הפעילות. לא הייתי מגרד את הביצה בשביל המבורגר חינם. סתם פעילות. שאפו על הראשוניות.

  5. העיקר להיות ראשונים ולא משנה שזה קמפיין פח,
    כחושבים על זה יותר מדובר בסוכנות מדיה חברתית
    וסביר להניח שמשרד פרסום לא היה לוקח על עצמו משהו כ"כ מביך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים