לעומק התודעה ושרוטונים בקמפיין הפרטים הקטנים לנוקיה לומיה של יורוקום ישראל

srulomek3

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' מקבוצת TBWA ישראל וחברת יורוקום, יבואנית מותגי נוקיה בישראל, משיקות קמפיין חדש עבור מכשירי נוקיה לומיה (Nokia Lumia). הקמפיין, בהפקת חברת האנימציה 'שרוטונים' מושק תחת המסר "פרטים קטנים. יתרון גדול" וממחיש את הפיצ'רים הייחודיים של מכשירי הלומיה.

אופירה אבישי, מנהלת אגף השיווק ביורוקום נציגת Nokia בישראל: "בצעד חריג החלטנו הפעם שכדי לייצר בולטות בשוק הסמארטפונים הצפוף, נשתמש בקריאייטיב שונה ולא כל כך צפוי ממותג ותיק כמו Nokia. השימוש בסרטוני אנימציה הומוריסטיים מאפשר לנו להעביר את המסרים על סידרת הסמארטפונים של ה- Lumia באופן שלא רגילים מאיתנו ודווקא משום כך, בעצם להפתיע ולהצליח להטמיע את היתרונות של Nokia Lumia בדרך אפקטיבית יותר. הסרטונים שישמשו כפרירולים הם למעשה העוגן של הקמפיין הזה לאחר שמצאנו כי החשיפה לווידאו באינטרנט ולפרירולים הולכת ועולה והאפקטיביות של הכלי הזה גבוהה מאוד בהשוואה לכלים שיווקיים אחרים ב- online, ולכן, כעת לקראת השקה של מכשירים נוספים וחדשים מסדרת Nokia Lumia אנו מאמינים שהמודעות וההעדפה לסמארטפונים הייחודיים הללו תלך ותעלה". עוד הוסיפה אבישי כי "אין תכונה אחת בודדת ובולטת דרמטית שעושה את ההבדל המשמעותי בין ה-Nokia Lumia לסמארטפונים המתחרים, אבל, האוסף של מספר תכונות קטנות ויחד עם זה חשובות ומשמעותיות בחיי היומיום שלנו – החיבור הזה הוא שעושה בסופו של דבר הבדל משמעותי".

נוקיה לומיה 1020 – הסמארטפון היחיד בעולם עם מצלמת 41 מגה פיקסל

יח"צ, יפה אפרתי תקשורת:
הקמפיין מבוסס על הקונספט העולמי של Nokia : "IT’S THE DETAILS THAT COUNT" כאשר בצעד חדשני הוחלט בישראל ליצור סדרת סרטוני אנימציה הומוריסיטים המציגים את היתרונות הקטנים שבLumia-. סרטוני האנימציה בכיכובם של הדמויות 'רון ואבי' נוצרו ע"י משרד הפירסום "לעומק התודעה" והופקו על ידי "שרוטונים" במהלך החודשים האחרונים ובצילו של מבצע "צוק איתן" כאשר גם הם כחלק מהמאמץ המלחמתי שינסו מותניים ועבדו בכח עבודה מצומצם מאוד לאור העובדה כי רוב אנשי הצוות וההפקה גויסו לצו 8.

ככל הידוע זו הפעם הראשונה ש-Nokia מפרסמת באמצעות סרטוני אנימציה. בצעד שונה וחדשני לחברה, הופקו עבור הקמפיין ארבעה סרטוני אנימציה המציגים לצופים את שלל הפרטים הקטנים שיש לסדרתLumia ואיך פרטים אלה חשובים ומסייעים לנו בשגרה חיי היומיום. רון ואבי החברים הטובים נראים בסיטואציות שונות מחיי היום יום בהן רואים כיצד בכל פעם הNokia Lumia "מציל את המצב". אין תכונה אחת בודדת ובולטת דרמטית שעושה את ההבדל המשמעותי בין ה- Nokia Lumia לסמארטפונים המתחרים. אבל, האוסף של מספר תכונות קטנות ויחד עם זה חשובות ומשמעותיות בחיי היומיום שלנו – החיבור הזה הוא שעושה בסופו של דבר הבדל משמעותי.

נוקיה לומיה 1020
נוקיה לומיה 1020

מבין הפרטים הקטנים ניתן למצוא את: מצלמת 41MP PureView שבNokia Lumia 1020- הכוללת מייצב תמונה אופטי למניעת מריחות וטשטוש ואידיאלית לצילום נופים, אנשים, הופעות, צילומי לילה ועוד. כוללת אפשרות לביצוע "זום לאחר הצילום" באמצעות זום דיגיטלי אפשר לראות אפילו את הפרטים הכי קטנים בתמונה ללא ירידה באיכות התמונה. ה-Nokia Lumia 1020 מגיע גם עם נורית פלאש מסוג קסנון (נורית פלאש "אמיתית" כמו במצלמות מקצועיות!)

אופיס מלא שהולך איתך לכל מקום. מערכת ההפעלה Windows Phone 8 מתגאה להיות היחידה עם ממשק מלא של אופיס בנייד האמיתי מבית Microsoft. מסמכי Word, Excel, Powerpoint כולם נמצאים באופן מובנה בכל סדרת הסמארטפונים שלNokia Lumia בממשק מלא כך שניתן לעבוד ולערוך מסמכים מכל מקום שנמצאים. האופיס מגיע עם תמיכה מלאה בעברית.

משטח טעינה אלחוטי – כי למה להסתבך עם כבלים? בעזרת משטח הטעינה ניתן להניח את ה-Lumia ולהרימו מהטעינה בקלות ובמהירות כדי לענות לשיחה ללא צורך לנתק בכל פעם מהכבל או החוט של המטען. הטעינה האלחוטית היא פרקטית ונוחה הרבה יותר וברגע שמתרגלים אי אפשר לחזור אחורה!

פינת ילדים המאפשרת להגדיר באופן אישי מסך בית יעודי לילד אשר ניתנת בו גישה רק לאפליקציות, משחקים ומוסיקה אשר נבחרו על ידכם מראש עבורם, ובכך גם למנוע מהם גישה לספר הטלפונים, המיילים כל מידע אחר שלכם.

מעבר מהיר מהטלפון הישן – בעזרת ממשק מובנה שקיים ב Nokia Lumia, תוכל להעביר את אנשי הקשר שלך בקלות ובמהירות מהמכשיר הישן ל Lumia החדש באמצעות Bluetooth. התהליך אורך מספר דקות בודדות בלבד! תכונות נוספות, מסך רגיש במיוחד אשר מאפשר לגלוש בהנאה אפילו באמצעות כפפות וציפורניים, ממשק מפות HERE המאפשרת ניווט קולי חינמי ברחבי העולם, וכמובן גם ממשק האריחים החיים הצבעוניים המאפשר שינוי גודל, צבע ומיקום האריחים כך שתוכלו לעצב את המסך הבית ולהפוך אותו למה שאתם מחליטים!
לאחרונה מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 של מיקרוסופט צוברת תאוצה ובחנות האפליקציות שלה הורדו כבר מעל ל-3 מיליארד משחקים ואפליקציות. השקת אפליקציות מובילות ומקומיות כמו Moovit, בזק 144, Mako, ואפליקציות רבות נוספות, כאשר מידי יום נוספות לחנות האפליקציות כ-500 אפליקציות חדשות, נתונים בהחלט מרשימים למערכת ההפעלה החדשה.

קרדיטים
שם המפרסם: יורוקום משרד פרסום: לעומק התודעה מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין וזיו פופלבסקי סמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל: ארז מיטל מנהלת קריאייטיב: מיכל זילברשטיין ארט דירקטור: עמי רז קופי: מיכל זילברשטיין, תמר אלפרן מנהלת דיגיטל: הלית סעד תקציבאית דיגיטל: מורן בן ציון מעצב דיגיטל: אורן בר מפיקת משרד: גליה טרי מנהלת תוכן: איילת ריינמן הפקה ואנימציה: שרוטונים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים