בחירות 2015: מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין – גרם קנאביס רק 50 ש"ח

מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין - גרם קנאביס רק 50 ש"ח
מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין – גרם קנאביס רק 50 ש"ח

מפלגת עלה ירוק בראשות אורן ליבוביץ', אשר הכריזה הבוקר על גיוסו של הבלוגר עומרי חיון אשר יאייש את המקום ה-4 ברשימה של המפלגה, משיקה בשעה האחרונה מהלך גיוס מההמונים בפלטפורמת HeadStart הישראלית תחת הכותרת: "מכניסים עלה ירוק לכנסת" במסגרתו היא מבטיחה להעניק גרם קנאביס ב-50 ש"ח בלבד לתומכים בגיוס הכספים למימון פועלה של מפלגה וזאת כמובן לאחר אישור הלגליזציה של הקנאביס בישראל, אם בכלל. הרעיון הפרובוקטיבי והבאזזרי של המפלגה, הצליח כבר בדקות הראשונות להשקתו לגייס כ-15,000 ש"ח וסביר כי יצליח לעמוד ביעד הגיוס ואף לעבור אותו כבר ביממה הקרובה. חיון עצמו אינו מופיע בסרטון.

>> השר לענייני סמים קלים: עומרי חיון מצטרף לרשימת עלה ירוק בבחירות 2015

בעמוד הגיוס בו הוצב יעד של 100,000 ש"ח, נכתב: "אתם/ן מוזמנים/ות להצטרף אלינו בבניית קמפיין הבחירות שלנו, לתמוך בנו כאן בעמוד הפרוייקט, ולקבל שטר חוב לקנאביס חוקי. כשניכנס לכנסת ונעביר את חוק הקנאביס, נשלח אליכם/ן את הקנאביס שרכשתם/ן. אם זה נשמע לכם/ן טוב מכדי להיות אמיתי, תראו איך זה קרה בוושינגטון, קולורדו, ספרד ובמדינות רבות נוספות ברחבי העולם. תוכלו גם להצטרף באופן רשמי למפלגה, להירשם כחברי 'עלה ירוק' ולהשתתף במסיבת השקת הקמפיין הגדולה. עזרו לנו לעזור לכולנו וגם תקבלו כמה דברים נחמדים בתמורה לתמיכה:" כל תומך יקבל שטר חוב אמיתי במהדורה מוגבלת שלא תינתן שוב בעתיד – לרכישת קנאביס חוקי. כשאנחנו נהיה בכנסת והקנאביס יהיה חוקי, תוכלו לפדות אותו ולהנות מפירות ההשקעה שלכם/ן. מה נעשה עם הכסף? בעזרת התמיכה שלכם/ן נצא לקמפיין בחירות מקיף שיאסוף את כל הבוחרים שלנו למקום אחד ויכניס לבית הנבחרים לפחות 5 נציגים עם מחוייבות בלתי מתפשרת – קנאביס חוקי".

סרטון הגיוס: קליק לעמוד הגיוס

שטר החוב לרכישת קנאביס מוזל לאחר הלגליזציה:

מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין - גרם קנאביס רק 50 ש"ח
מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין – גרם קנאביס רק 50 ש"ח

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. רעייון גאוני! מקווה שיביא הרבה קולות ל'עלה ירוק', הגיע הזמן לעשות שינוי במדינה שלנו סוף סוף.

  2. עמרי חיון?זה אמיתי? פשוט זלזול המצביעים שלהם שמתייחסים לנושא הרבה יותר ברצינות מהם.

  3. הביאו את עמרי חיון איבדו אותי…
    ביום שהם יקחו את המקצוע שלהם ברצינות הם גם יעברו את אחוז החסימה.. הם פשוט מזלזלים במצביעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים